CIM Skrevet 22. november 2024 #21 Del Skrevet 22. november 2024 Irak skrev (30 minutter siden): Kun en gang. Så det har jeg lyst til å oppleve igjen. Kun en gang er jo nesten som aldri. Det må da være mulig for deg å få oppleve det igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. november 2024 #22 Del Skrevet 22. november 2024 CIM skrev (1 time siden): Kun en gang er jo nesten som aldri. Det må da være mulig for deg å få oppleve det igjen Det vil tiden vise 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #23 Del Skrevet 22. november 2024 Deilig å bli slikket bakfra da er det mindre følsom på klitoris. Jeg liker å bli suget eller slikket med flat tunge, suging på leppene og ikke direkte berøring av klitoris, herlig 😛 Anonymkode: 803ed...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #24 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 8.43): Nysgjerrig ung mann her Jeg elsker å slikke kvinner (jeg har ikke noen fast partner, men holdet på med noen jeg kjenner godt - vi er åpne om det, kun god sex). liker dere å ligge å nyte mens dere blir slikket eller blir vil dere bidra ved å leke med mannens kropp. vil dere helst festet til sengen hvor all makt er i mannens hender og tunge vil dere ha med leketøy slik at dere får litt vaginal stimuli med vibrator mens dere slikkes eller hvordan liker dere å bli slikket? mann gutt 38 Anonymkode: 4189b...035 Vil bare ligge og nyte. Mannen er veldig god på dette, han veksler mellom rolige bevegelser og hurtige. Jeg blir nullstilt hver eneste gang ☺️ Anonymkode: 26a3a...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CIM Skrevet 22. november 2024 #25 Del Skrevet 22. november 2024 Irak skrev (9 timer siden): Det vil tiden vise 😉. Jeg heier på deg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #26 Del Skrevet 24. november 2024 Skulle ingen svare her men bare rakke ned på alder-spøken? Jeez. Liker flat myk tunge i sirkelbevegelser. Hard spiss er no. Sentrifuge er også no no. Vis Tålmodighet. Bruk gjerne en finger til å kile rundt åpningen etter noen minutter. Spør om hun likte suging, enten hater du det eller liker det. Begynn sakte og jobb opp tempoet. Anonymkode: 80a7d...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå