AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Nysgjerrig ung mann her Jeg elsker å slikke kvinner (jeg har ikke noen fast partner, men holdet på med noen jeg kjenner godt - vi er åpne om det, kun god sex). liker dere å ligge å nyte mens dere blir slikket eller blir vil dere bidra ved å leke med mannens kropp. vil dere helst festet til sengen hvor all makt er i mannens hender og tunge vil dere ha med leketøy slik at dere får litt vaginal stimuli med vibrator mens dere slikkes eller hvordan liker dere å bli slikket? mann gutt 38 Anonymkode: 4189b...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Hvis du er 38 år, så er du hverken en gutt eller en ung mann. Du er en godt voksen mann. Skal du slikke noen så spør hva de liker. Det hjelper ikke dem hva jeg liker. Anonymkode: 14835...752 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Du må spør dama. Alle er forskjellige. Anonymkode: 56782...4f4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Slikking er for amatører. Det skal lepjes. Anonymkode: 8bdd9...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Det er som andre her sier, du må kommunisere med dama og få greie på hva hun liker. Kanskje vet hun ikke selv engang hva som er best for henne, og da må ting prøves og eksperimenteres med. Det tar tid, kanskje årevis. Damer kan være veldig forskjellige i hva som fungerer for dem, og det er derfor ONS ofte blir bare sånn halvveis vellykket. God sex får man gjerne først etter å ha vært sammen noen måneder/år og blitt kjent med hverandre og hverandres preferanser samtidig som dette er koblet med sterke følelser for hverandre. Det med følelser og trygghet er spesielt viktig for damer, for at de skal best utbytte av sexen. Anonymkode: 2f585...300 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er 38 år, så er du hverken en gutt eller en ung mann. Du er en godt voksen mann. Skal du slikke noen så spør hva de liker. Det hjelper ikke dem hva jeg liker. Anonymkode: 14835...752 Du er en skikkelig solstråle. Hadde sikkert vært veldig gøy å møte deg på fest og snakke om alt mulig 🫠 Anonymkode: 1791e...7a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg liker best når han legger hele munnen over klitten og suger. Anonymkode: 42082...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du er en skikkelig solstråle. Hadde sikkert vært veldig gøy å møte deg på fest og snakke om alt mulig 🫠 Anonymkode: 1791e...7a9 Hvis du faktisk ikke er enig i det jeg skrev, så har vi neppe stort å snakke om uansett. Anonymkode: 14835...752 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er en skikkelig solstråle. Hadde sikkert vært veldig gøy å møte deg på fest og snakke om alt mulig 🫠 Anonymkode: 1791e...7a9 Brukeren har et godt poeng. Gutt på 38? Haha. Han er middelaldrende snart Anonymkode: 68d78...798 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg liker ikke å bli slikket i det hele tatt. Anonymkode: c9749...24d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 Helst ikke i det heletatt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Del Skrevet 21. november 2024 Enig med de som skriver at sug på klitten er deilig. Gjerne litt pulserende. Husk flat tunge, ikke spiss. Slikk og kyss gjerne på innside av lår og utsiden av vulva som oppvarming, men som en del av slikkingen bør alt fokus være på klitoris. Har ikke tall på hvor mange menn som har slikket meg inn i skjeden og forventet at det skulle være godt……. Skal jeg komme av slikking bør det kombineres med leketøy eller finger med kom-hit-bevegelse samtidig. Ellers liker jeg både å bindes fast og varianter av 69, men er litt lettdistrahert og kan miste orgasmen min av å samtidig suge han/stimulere analt. Spør hun du ligger med du. Da er det lettest å treffe mål. Anonymkode: 7742b...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #13 Del Skrevet 21. november 2024 😂😂 jeg kan jo ikke svare for samtlige damer, du må jo spørre henne selv! Du høres mer ut som en nysgjerrig og uvitende 14 åring enn en voksen mann med slike spørsmål 🥱🥱🥱 Anonymkode: e0dd8...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. november 2024 #14 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Jeg kommer ikke av slikking og for meg trenger du derfor ikke slikke helt febrilsk på klitoris og få krampe i tunge og kjeve. Jeg liker best de som bruker hele tunga og bare breier den utover hele, bøyer beina mine opp så underlivet og rompe er eksponert og som bare... slikker, suger, tungeknuller og forsyner seg grovt. Det er jo sykt deilig å bli begjert slik selv om jeg ikke får orgamse. Det jeg ikke er så glad i er hvis han stirrer på meg. For det første ser dere rare ut når dere ser opp slik med tunga hengende ut av kjeften og for det andre liker jeg ikke å bli iakktatt når jeg sikkert ser ut som en rusa demon. Liker lett BDSM og ganske mye dominanse, så ja takk. Og mye lek og latter. Endret 21. november 2024 av Blåttvann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #15 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig med de som skriver at sug på klitten er deilig. Gjerne litt pulserende. Nei. Det er ikke nice! AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Husk flat tunge, ikke spiss. Igjen … nei… begge deler til sin tid. konklusjon: ALLE er forskjellige og liker forskjellig. Å stille et slikt spørsmål i et forum er like håpløst som å spørre en ettåring hva hun vil ha til middag. Anonymkode: e0dd8...158 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 21. november 2024 #16 Del Skrevet 21. november 2024 Vil helst slippe å bli slikket. Er bare kjedelig 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. november 2024 #17 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg vil gjerne bli slikka til jeg får orgasme. Har alltid drømt om det 💕. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CIM Skrevet 22. november 2024 #18 Del Skrevet 22. november 2024 Irak skrev (9 timer siden): Jeg vil gjerne bli slikka til jeg får orgasme. Har alltid drømt om det 💕. Er de noe du aldri har opplevd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. november 2024 #19 Del Skrevet 22. november 2024 CIM skrev (7 minutter siden): Er de noe du aldri har opplevd? Kun en gang. Så det har jeg lyst til å oppleve igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 22. november 2024 #20 Del Skrevet 22. november 2024 Kombinert med en finger, gjerne 69. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå