AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:12 #1 Del Skrevet torsdag kl 07:12 Jeg har ikke så mye erfaringer med å selge og kjøpe på finn. Hvis man selger noe på finn og får hjerte eller flere hjerter, hva betyr det? Anonymkode: 5937d...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 07:14 Folk er tullinger og bruker det som en like knapp før de går videre. Jeg kjøper av og til ting med 10-15 hjerter, skjønner ikke at folk ikke bare kjøper det hvis de skal ha. Anonymkode: 80281...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet torsdag kl 07:19 #3 Del Skrevet torsdag kl 07:19 Hjertene betyr at eventuelle kjøpere markerer annonsen din slik at de lett finner tilbake til den. Selv så markerer jeg gjerne 10-15 annonser når det er noe jeg vil kjøpe. Så går jeg over annonsene igjen og ser hvilken av dem jeg vil kjøpe fra. Når kjøpet er vel i hus, så fjerner jeg de andre hjertene. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:22 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:22 Du har en liste som heter «mine favoritter», de annonsene du hjerter havner der. Det er så du skal lett finne de senere. Anonymkode: 12127...20e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 07:31 Det er bare en huske-markering for de som kikker på Finn. Det betyr ingenting. Det kan for eksempel være noen som skal selge noe lignende og prøver å finne ut av hva slags pris de skal legge seg på. Det er litt uheldig at selgere kan se hvor mange som har merket annonsen deres, synes jeg, så jeg har egentlig sluttet å bruke det. Søker heller etter annonsen på nytt om jeg skal sjekke noe. Anonymkode: 45f5a...00c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet torsdag kl 07:39 #6 Del Skrevet torsdag kl 07:39 Hjertene har forresten en funksjon til. Hvis en annonse du har markert blir satt ned i pris, så får du varsel om det. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:15 #7 Del Skrevet torsdag kl 08:15 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Folk er tullinger og bruker det som en like knapp før de går videre. Jeg kjøper av og til ting med 10-15 hjerter, skjønner ikke at folk ikke bare kjøper det hvis de skal ha. Anonymkode: 80281...aaa Det... er jo det den er ment for? Det er ikke et varsel til selgere om at noen VELDIG GJERNE vil kjøpe varen deres, som noen later til å tro 😂 Den er en funksjon for å kunne lagre annonser til senere, og det er mange grunner til å gjøre det. Man er ikke nødvendigvis interessert i å kjøpe av den grunn. Anonymkode: 5dfb3...bd3 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:21 #8 Del Skrevet torsdag kl 13:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Folk er tullinger og bruker det som en like knapp før de går videre. Jeg kjøper av og til ting med 10-15 hjerter, skjønner ikke at folk ikke bare kjøper det hvis de skal ha. Anonymkode: 80281...aaa Hvem er tulling? Det ER en Liker knapp. En "Denne annonsen liker jeg og vil spare/holdes øye med". Man kan lage mapper for å sortere og holde øye med alle tingene man liker. Jeg liker også mye for å få varsel hvis det settes ned i pris. Kjøpsknappen er litt lengre ned på annonsen. Anonymkode: 82e8c...3fd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:47 #9 Del Skrevet torsdag kl 13:47 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvem er tulling? Det ER en Liker knapp. En "Denne annonsen liker jeg og vil spare/holdes øye med". Man kan lage mapper for å sortere og holde øye med alle tingene man liker. Jeg liker også mye for å få varsel hvis det settes ned i pris. Kjøpsknappen er litt lengre ned på annonsen. Anonymkode: 82e8c...3fd Da burde Finn sporenstreks innføre en nøytral "lagre"knapp. Det kan være mange grunner til at man ønsker å lagre en annonse selv om man strengt tatt ikke liker den. Mange grunner er alt nevnt og jeg søkte f.eks. etter sykler som lignet min etter at min ble stjålet, hadde jeg funnet den, hadde jeg definitivt ikke likt den, men jeg hadde likevel ønsket å lagre annonsen. Anonymkode: 45f5a...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:04 #10 Del Skrevet torsdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke så mye erfaringer med å selge og kjøpe på finn. Hvis man selger noe på finn og får hjerte eller flere hjerter, hva betyr det? Anonymkode: 5937d...04b Det betyr bare at noen har lagret annonsen på sine favoritter, ikke noe annet Anonymkode: 4f147...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:05 #11 Del Skrevet torsdag kl 16:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Folk er tullinger og bruker det som en like knapp før de går videre. Jeg kjøper av og til ting med 10-15 hjerter, skjønner ikke at folk ikke bare kjøper det hvis de skal ha. Anonymkode: 80281...aaa Tror ikke helt du forstår at dette bare er en knapp for å lagre annonsen og ikke noe mer enn det Anonymkode: 4f147...b68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:11 #12 Del Skrevet torsdag kl 16:11 Det er en likerknapp. Så man lagrer de til senere Anonymkode: ad026...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:52 #13 Del Skrevet torsdag kl 23:52 Jeg klikker hjerte for å spare den til jeg plutselig får råd, med mindre den blir solgt. Men også hvis jeg ser en stusselig figur som jeg føler trenger kjærlighet. Anonymkode: d1868...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:11 #14 Del Skrevet fredag kl 01:11 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har ikke så mye erfaringer med å selge og kjøpe på finn. Hvis man selger noe på finn og får hjerte eller flere hjerter, hva betyr det? Anonymkode: 5937d...04b Det betyr at noen har lagret annonsen din. Anonymkode: 08ef3...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:50 #15 Del Skrevet fredag kl 01:50 Hjerte= lagret annonse de vil se om du senker prisen 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå