Karli63 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Gal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg synes høye hæler er blodharry. Anonymkode: 27178...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Stiletthæler er for vanskelig for meg å gå med, det er også vinter, så nei. I en perfekt verden, men nei. Hæler på støvletter, igjen, vinter så mer is og slit. Er også høy og hun jeg ofte er med er langt lavere, så føler det på et vis er usosialt mot henne å gjøre meg nesten 10 cm høyere, vet ikke hvorfor. Må se ned oftere? Å en ting til, når jeg går med støvletter, så føler jeg selv at jeg får så mange flere blikk og det er litt ekkelt. Sikkert fordi det er mer klikk klikk lyd og fordi jeg blir rundt 180 høy. Anonymkode: e238b...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Ja, det er nokså ute, har vært det i noen år. Anonymkode: 7c254...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå