AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Ble litt krøll med blåresept i år, så jeg må søke om refusjon fra Helfo. Jeg har ikke peiling på åssen det gjøres, men leste at jeg må ha spesifisert kvittering eller utskrift først. Tenkte jeg like så godt kunne ta utskrift fra hele kalenderåret. Spørsmålet er åssen jeg får tak i denne da... Jeg har utleveringshistorikken på Helsenorge, så jeg har dato og navn på apoteket osv.. Kan jeg sende disse som vedlegg gjennom kontaktskjema hos Apotek 1, eller må jeg møte opp fysisk? Må jeg ha med kvittering? Eller har de loggen hos seg? Hva, hvem, hvordan?😵 Anonymkode: 749e9...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ble litt krøll med blåresept i år, så jeg må søke om refusjon fra Helfo. Jeg har ikke peiling på åssen det gjøres, men leste at jeg må ha spesifisert kvittering eller utskrift først. Tenkte jeg like så godt kunne ta utskrift fra hele kalenderåret. Spørsmålet er åssen jeg får tak i denne da... Jeg har utleveringshistorikken på Helsenorge, så jeg har dato og navn på apoteket osv.. Kan jeg sende disse som vedlegg gjennom kontaktskjema hos Apotek 1, eller må jeg møte opp fysisk? Må jeg ha med kvittering? Eller har de loggen hos seg? Hva, hvem, hvordan?😵 Anonymkode: 749e9...fa1 Du må ta kontakt med hvert enkelt apotek, men tviler på at du kan få ut spesifisert kvittering nå som det er så lenge siden. Jeg må ha utvidet kvittering for hunden min sine resepter for å sende til forsikringen. den må jeg be om når jeg betaler for resepten. Anonymkode: 3cb10...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du må inn på hvert apotek, visst du har gått på forskjellige apotek. Der kan de skrive ut en oversikt over de medisinene du har tatt ut hos dem i år, og sende oversikten til helfo! Anonymkode: 2153e...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må inn på hvert apotek, visst du har gått på forskjellige apotek. Der kan de skrive ut en oversikt over de medisinene du har tatt ut hos dem i år, og sende oversikten til helfo! Anonymkode: 2153e...b81 Åh, takk for svar!😄 Jeg har vært hos to ulike Apotek 1 samt en annen kjede. Tror du "Apotek 1 A" og "Apotek 1 B" kan skrive ut fra/for hverandre siden det er samme kjede, eller må jeg innom hver av dem også? Anonymkode: 749e9...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå