Gå til innhold

Trodde du at vitenskapen ville løse noe?

Gjest Karli63

Anbefalte innlegg

Syns ts burde gå full amish for en periode. Selv om de sannsynligvis er mye mere åpen for vitenskap enn ts vil det kanskje få pipa til å gi en annen lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maia70 skrev (1 time siden):

Det er piss i havet, unnskyld uttrykket. Det jeg ser er dette, tilfellene bare øker og øker, og det gjør dødsfallene også:

Nå flytter du målposten. Din originale påstand er at vitenskapen ikke lenger løser noe. Min mor døde av livmorhalskreft. Om hun hadde fått vaksine og unngått kreften hadde det løst mye for henne og vår familie.

Om din påstand hadde vært at vitenskapen ikke løse alt, ville jeg aldri sagt i mot deg, men ganske typisk at du kom med en påstand du ikke kan forsvare, og i stedet for å innrømme det, flytter målposten og forsvarer noe helt annet.

Men løsningen på kreftgåten er rett rundt hjørnet, ikke sant?

Ikke så vidt jeg vet. Jeg kan ikke huske å ha hørt at noen med kunnskap om saken har påstått dette. Har du?

Hvor mange år og hvor mye penger har de brukt på det? Hvorfor er det så forb.... uløselig?

Tja, kanskje fordi det faktisk er vanskelig?

det jeg blir frustrert over er all lidelsen, og at det ser ut for meg som at brilliante forskere er bundet på hender og føtter når det gjelder å finne årsaken til kreft og eliminere den.

Og denne konspirasjonsteorien kan du begrunne med hvilke bevis?

Jeg vil gjenta meg selv med at det er mange grunner til å kritisere moderne legeindustri, så jeg forsøker på ingen måte å forsvare alt, men det burde være mulig å være kritisk til mange sider av denne uten å grave seg ned i et konspirasjon-hull med påstand om at moderne vitenskap ikke løser noen ting som helst.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (På 23.11.2024 den 15.49):

Det er piss i havet, unnskyld uttrykket. Det jeg ser er dette, tilfellene bare øker og øker, og det gjør dødsfallene også:

Jeg svarer deg på nytt for å lenke til en av dagens nyheter på NRK: https://www.nrk.no/vestland/oliver-_15_-ble-frisk-fra-lymfekreft-pa-ti-dager_-_-det-var-som-en-penicillinkur-1.17110802

Tror du virkelig ikke at denne gutten og hans familie og venner syntes dette var en enorm forbedring? Det passer jo selvsagt ikke inn i narrativet ditt om at moderne legevitenskap ikke løser noen ting, så du lukker vel øynene for denne også.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capitan Fracassa skrev (13 minutter siden):

Jeg svarer deg på nytt for å lenke til en av dagens nyheter på NRK: https://www.nrk.no/vestland/oliver-_15_-ble-frisk-fra-lymfekreft-pa-ti-dager_-_-det-var-som-en-penicillinkur-1.17110802

Tror du virkelig ikke at denne gutten og hans familie og venner syntes dette var en enorm forbedring? Det passer jo selvsagt ikke inn i narrativet ditt om at moderne legevitenskap ikke løser noen ting, så du lukker vel øynene for denne også.

wow, takk for at du deler :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (På 22.11.2024 den 20.22):

Syns heller ikke at teknologien er til vårt gode lenger.

Allikevel så velger du og bruker, og mest sannsynlig vær dag og.

Mye av det du sier er jo bare vås, og har ikke noe med vitenskap å gjøre, hvilke kilder er det du henter informasjonen din fra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hololo skrev (8 minutter siden):

Mye av det du sier er jo bare vås, og har ikke noe med vitenskap å gjøre, hvilke kilder er det du henter informasjonen din fra?

Jeg kan ikke gi deg kilder om du ikke forteller meg hva du syns er vås..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maia70 skrev (6 minutter siden):

Jeg kan ikke gi deg kilder om du ikke forteller meg hva du syns er vås..

beklage, var bare første setning som var til deg, resten var til TS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...