AnonymBruker Skrevet 21. november #1 Del Skrevet 21. november Min kjæreste sa jeg var hissigere på grøten enn ham . Hva betyr dette ? Anonymkode: ac354...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #2 Del Skrevet 21. november Det betyr at du tydeligvis var hissigere. Anonymkode: 10252...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #3 Del Skrevet 21. november At du er mer pågående enn han er Anonymkode: 629b0...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfins Skrevet 21. november #4 Del Skrevet 21. november Hva slags forhold har dere hvis du ikke bare kan si "hva mente du med det?" Er jo mye lettere å spørre kjæresten enn at kg skal ha gjetteleken 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #5 Del Skrevet 21. november Kåtere. Anonymkode: 00edf...395 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. november #6 Del Skrevet 21. november Å være hissig på grøten betyr at man er ivrig på noe, vil noe veldig. Å være hissigere på grøten enn han, vil jeg tolke som at han mener du er mer ivrig på sex enn han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #7 Del Skrevet 21. november Hvorfor spurte du ikke ham? Anonymkode: a9bd9...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #8 Del Skrevet 21. november Hvorfor på sex? Ts nevner ingenting om kontekst. Man kan bruke det i alle settinger, hvor en er mer ivrig på å gjøre noe/komme i gang/viser interesse. Anonymkode: 5385c...deb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #9 Del Skrevet 21. november Smurfins skrev (4 timer siden): Hva slags forhold har dere hvis du ikke bare kan si "hva mente du med det?" Er jo mye lettere å spørre kjæresten enn at kg skal ha gjetteleken ☝️ Det er helt fjernt at folk ikke klarer å snakke sammen men heller spør fremmede på nettet. Anonymkode: 6230f...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 21. november #10 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min kjæreste sa jeg var hissigere på grøten enn ham . Hva betyr dette ? Anonymkode: ac354...785 At du er mer "på" på et område. Du er mer ivrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 21. november #11 Del Skrevet 21. november https://ordbokene.no/nob/bm/hissig FASTE UTTRYKK hissig på grøten ivrig etter å oppnå noe; pågående, motivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #12 Del Skrevet 21. november når jeg bruker uttrykket er det ment som at man er mer pågående. Mest sannsynlig seksuelt i dette tilfellet. Anonymkode: 7681b...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 21. november #13 Del Skrevet 21. november (endret) Det kan også bety at du var mer interessert. Endret 21. november av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #14 Del Skrevet 22. november Altså nå så jeg for meg at du stappet i deg risgrøt på en aggressiv måte Anonymkode: e3953...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #15 Del Skrevet 22. november Fun fact: Uttrykket kommer fra en engelsk-skandinavisk film fra 1970 der en engelskmenn prøver å selge frossen grøt og tyr til seksualisert reklame og møter stor motbør. Hissig (eller het) på grøten er et uttrykk vi har hentet derfra. Anonymkode: cf309...62d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå