AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #21 Del Skrevet 5. desember 2024 Ønsker meg f.eks digital bilderamme, parfyme, sengetøy, shampoo og balsam fra Oribe Anonymkode: 7766c...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. desember 2024 #22 Del Skrevet 5. desember 2024 Biografien til Navalny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #23 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg fant ut, i det jeg satt og googla etter noe jeg kunne skrive på ønskelista mi, at dette blir for dumt. Derfor ønsker jeg meg gaver med mening, f.eks julemåltider til en som gruer seg til jul via kirkens bymisjon og lignende, eventuelt at man plukker en lapp fra ønsketreet på kjøpesenteret og gir til i stedet for meg. Jeg har det tydeligvis alt for godt. Anonymkode: 14cc1...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. desember 2024 #24 Del Skrevet 5. desember 2024 (endret) Gavekort på senter og restauranter + årskort på fløibanen + dette Endret 5. desember 2024 av skreppamedleppa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 7. desember 2024 #25 Del Skrevet 7. desember 2024 Til meg selv:Musikk på vinyl, et par forskjellige whiskyer, regnbukse, gavekort hos gullsmed, gavekort hos Ticketmaster, hudprodukter, boks/ skrin til armbånd og klokker, pysjamas, kosesokker, gavekort hos hudpleier, krypto, aksjer, vin/ gin/ akevitt, har sett ei cK-klokke på ½ pris, vindustrekk til bilen, god lakris, vilt-eller overvåkingskamera til hytta, gavekort på sushi. Felles: DIV fra polet, laken, kasserolle, div kjøkkenredskaper, spiselige gaver, kubbelys, lampe, tinebrett, gavekort og overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #26 Del Skrevet 7. desember 2024 Anonymkode: 91c09...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. desember 2024 #27 Del Skrevet 7. desember 2024 Aner ikke hva jeg ønsker meg jeg er ikke så mye mer å ønske 🎅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #28 Del Skrevet 7. desember 2024 Veska mi er ødelagt så jeg ønsker meg ei skinnveske. Ellers så ønsker jeg meg hjemmestrikket ullsokker, Janus ullgenser, skjærebrett i tre, ei "oppskriftbok" fra min venninne som lager så mange gode retter (dette vet jeg at jeg får), diamantanheng som er den samme serie som øredobber og ring jeg allerede har, skihansker, skibukse, skistaver, led kubbelys og hårkur. Anonymkode: de176...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 8. desember 2024 #29 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 4.24): Jeg ønsker meg skjærebrett i tre 😄 Og skinnvotter (for bilkjøring). Anonymkode: 75aaf...fbc En spesiell type? 😊 Det var en god ide!! Er det sant at man kan bruke de til alt? Også kjøtt, fisk osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå