AnonymBrukerNeida Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Heihei, Jeg sliter litt med å finne ting jeg ønsker meg til jul, og også å finne passende gaver til venner og kjære. Så da er jeg her for å høre hva dere ønsker dere og hva dere tenker å gi i gave for litt inspirasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karli63 Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg ønsker at foreldra kan få det mer sosialt så de blir glade, de er så kontaktsøkende, men det er bare nesten å snakke med folk når vi er ute. Litt trist å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Hyggelig samvær med familien. Anonymkode: dca81...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg ønsker meg skjærebrett i tre 😄 Og skinnvotter (for bilkjøring). Anonymkode: 75aaf...fbc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 21. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg ønsker meg skjærebrett i tre 😄 Og skinnvotter (for bilkjøring). Anonymkode: 75aaf...fbc Et skjærebrett er jo en fantastisk ide! Har også sett noen skjærebrett av glass eller marmor, har hørt det ikke samler seg bakterier i riper i samme grad som plastikk og tre, i tillegg til at det ikke råtner. Den ideen skal jeg huske på 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Ønsker meg støvsuger 😂 Og sengetøy.. Håndklær.. Varmeteppe.. Masse kubbelys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg ønsker meg bøker, garn, brettspill (elsker brettspill), dompapservise, Spring birds, marmorkjevle og god sjokolade. Noe av det vi skal gi (til voksne) i år er sengetøy, Sögne-krus, Norwegian-gavekort, brettspill, bøker, Samsung smarttag, ryggsekk og liggeunderlag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 LED «stearin»lys og serviettholder blant annet🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 Interiør, hudpleie og god mat. Som karamelliserte mandler 😋 Anonymkode: 05450...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg ønsker meg bøker og elektrisk tannbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 Bøker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Del Skrevet 21. november 2024 Lisa Aisato kalender!❤️ En parfyme fra Lacoste, maroccaonoil sjampo og balsam, ny kork på swell flasken min. Evt ny dunpute, frokosttallerkner fra juleserviset, stekepanne til bål, tynne ullsokker. Forventer ikke å få alt dette, men min bedre halvdel har bedt meg ramse opp så han hadde alternativer. Anonymkode: 2c75b...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #13 Del Skrevet 21. november 2024 Varmeteppe , klær , smykker , rituals produkter. Anonymkode: 99aa1...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #14 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBrukerNeida skrev (14 timer siden): Et skjærebrett er jo en fantastisk ide! Har også sett noen skjærebrett av glass eller marmor, har hørt det ikke samler seg bakterier i riper i samme grad som plastikk og tre, i tillegg til at det ikke råtner. Den ideen skal jeg huske på 🤔 De er grusomme å skjære på (synes jeg, som negler på en tavle), så sjekk at det er det de vil ha. Jeg ville heller personlig heller hatt en i tre. Jeg ønsker meg gode såler til sko (vanlige i ull), ovnsvifte og peissett til peisen på hytta, biffbestikk, duftlys/pinner (men da bør man vite hva slagd duft de liker), gavekort på favorittklesbutikk, gavekort på Ticketmaster. Jeg liker faktisk å få julepynt (til treet helst), så om de ikke kommer på noe annet kan de kjøpe det 😄 Anonymkode: d4e03...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 21. november 2024 #15 Del Skrevet 21. november 2024 Bøker, et fint ullpledd, treskjærefjøl, støpejernsgryte, ulltrøye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #16 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg har ønsket meg et Tante Agathes testamente(brettspill), en eyeliner sminkekost, en fotkrem fra cerave, en kjøkkenhage(sånn greie med kunstig lys for å ha i vinduskarmen så man kan gro urter osv. innendørs), Maybeline lash sensational mascara, en foundationkost fra real techniques... Alt annet jeg ønsker meg er sånne dyre ting jeg må kjøpe selv, som spisestuestoler, kjøkkenmaskin, støpejerngryte... I fjor ønsket jeg meg en spesiell øyenskyggepalett av brutter'n, og jeg er faktisk litt imponert over at han kjøpte den Anonymkode: fe0a0...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #17 Del Skrevet 21. november 2024 Kjoler Anonymkode: 5ca25...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #18 Del Skrevet 21. november 2024 Spill på Steam Magic The Gathering: Commander Decks Pondus-bøker Anonymkode: 8d4eb...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #19 Del Skrevet 21. november 2024 En ny rettetang og J'adore parfymen fra Dior. Vet jeg får begge, så jeg er veldig fornøyd med det 🥰 Anonymkode: 35db3...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #20 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBrukerNeida skrev (16 timer siden): Et skjærebrett er jo en fantastisk ide! Har også sett noen skjærebrett av glass eller marmor, har hørt det ikke samler seg bakterier i riper i samme grad som plastikk og tre, i tillegg til at det ikke råtner. Den ideen skal jeg huske på 🤔 Sjekk ut skjærebrett laget av sukkerrør: https://bakerenogkokken.no/kjokkenredskaper/skjarebrett-og-brett/global-skjarebrett-av-sukkerror-53x305-cm/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-shopping-mid-NORTH_NO&shopping_id_click=1067-21916-44993&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA0fu5BhDQARIsAMXUBOJBY0Qo6AHFmTW1NlMS0i5WAAehMinphuw958cOKiqdGINCQNdlVaIaAl4UEALw_wcB Jeg har ønsket meg det selv, samt bakebolle i stål. Ellers ønsker jeg meg type teatergavekort, kinogavekort etc. Anonymkode: 6f240...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå