AnonymBrukerNeida Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Heihei, Jeg sliter litt med å finne ting jeg ønsker meg til jul, og også å finne passende gaver til venner og kjære. Så da er jeg her for å høre hva dere ønsker dere og hva dere tenker å gi i gave for litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karli63 Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ønsker at foreldra kan få det mer sosialt så de blir glade, de er så kontaktsøkende, men det er bare nesten å snakke med folk når vi er ute. Litt trist å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hyggelig samvær med familien. Anonymkode: dca81...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ønsker meg skjærebrett i tre 😄 Og skinnvotter (for bilkjøring). Anonymkode: 75aaf...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg ønsker meg skjærebrett i tre 😄 Og skinnvotter (for bilkjøring). Anonymkode: 75aaf...fbc Et skjærebrett er jo en fantastisk ide! Har også sett noen skjærebrett av glass eller marmor, har hørt det ikke samler seg bakterier i riper i samme grad som plastikk og tre, i tillegg til at det ikke råtner. Den ideen skal jeg huske på 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ønsker meg støvsuger 😂 Og sengetøy.. Håndklær.. Varmeteppe.. Masse kubbelys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ønsker meg bøker, garn, brettspill (elsker brettspill), dompapservise, Spring birds, marmorkjevle og god sjokolade. Noe av det vi skal gi (til voksne) i år er sengetøy, Sögne-krus, Norwegian-gavekort, brettspill, bøker, Samsung smarttag, ryggsekk og liggeunderlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå