AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Kjæresten og jeg går i samme kor. Denne helgen skal koret ha førjulsfest, og det har dannet seg to forspill i forkant av dette. Den gjengen kjæresten og jeg pleier å være en del av, har ikke invitert oss to til forspillet deres, og vi skjønner ikke hvorfor. Vi vil ikke invitere oss selv heller.. så vi sa heller ja takk til det andre forspillet, hvor de som er litt eldre skal samles. Er det noen som får opp hvorfor det ble sånn? Er det en ren forglemmelse av den gjengen vi pleier å henge med? Eller er det et bevisst valg å ikke invitere oss? Og isåfall hvorfor? Anonymkode: 4aef6...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Ingen forglemmelse. Anonymkode: 97762...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen forglemmelse. Anonymkode: 97762...08a Er du klarsynt og får opp dette? Eller tuller du? Hvis du leser situasjonen, hvorfor isåfall? Det burde ikke vært noen grunn til å holde oss utenfor. Anonymkode: 4aef6...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Her bør dere faktisk bare snakke med de. Kommunikasjon vil løse mer enn du tror. Det er noen misforståelser som ødelegger. Noe som ble sagt og overhørt? Anonymkode: 0aca0...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her bør dere faktisk bare snakke med de. Kommunikasjon vil løse mer enn du tror. Det er noen misforståelser som ødelegger. Noe som ble sagt og overhørt? Anonymkode: 0aca0...2c7 Jeg kjenner ikke til noe som ble sagt og overhørt, får du opp noe mer ang det? Jeg kjenner ikke til noen misforståelser heller, så jeg skjønner ikke. Anonymkode: 4aef6...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden @Oppreist Får jeg lov å spørre om du får opp noe ang dette? Du ser alltid så klart, og har alltid så gode råd❤️ Anonymkode: 4aef6...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Slike ting er aldri en forglemmelse. Jeg har også av og til ikke blitt invitert til ting hos venner, det er fordi de ikke ønsker å opprettholde vennskapet, og da har jeg gått videre uten å tenke noe mer på det. Har gjort det samme selv. Venner kommer og går. Anonymkode: 5b6e4...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slike ting er aldri en forglemmelse. Jeg har også av og til ikke blitt invitert til ting hos venner, det er fordi de ikke ønsker å opprettholde vennskapet, og da har jeg gått videre uten å tenke noe mer på det. Har gjort det samme selv. Venner kommer og går. Anonymkode: 5b6e4...1e1 Joda, men dette er jo en stor gjeng vi ser ukentlig og har vært venner med lenge. Også helt ut av det blå blir det sånn? Uten noen logisk forklaring? Er jo ikke mye hyggelig å fortsette i det koret hvis de ikke lenger vil være venner med oss. Anonymkode: 4aef6...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Hvis du må spørre "klarsynte" om dette så vil jeg si at det ikke er forglemmelse at dere ikke ble bedt... Anonymkode: b6cd7...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du må spørre "klarsynte" om dette så vil jeg si at det ikke er forglemmelse at dere ikke ble bedt... Anonymkode: b6cd7...cba Det er klarsynte som ser og får opp bilder osv, og det finnes noen av dem her inne. Her greit at du ikke tror på det😊 Anonymkode: 4aef6...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Er du sikker på at dere egentlig er en så integrert del av gjengen som dere tror? Får følelsen av at de ikke har vurdert å invitere dere, og ville blitt overrasket dersom de hadde fått høre at dere forventet invitasjon. Anonymkode: 91e97...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du sikker på at dere egentlig er en så integrert del av gjengen som dere tror? Får følelsen av at de ikke har vurdert å invitere dere, og ville blitt overrasket dersom de hadde fått høre at dere forventet invitasjon. Anonymkode: 91e97...f29 😯 Anonymkode: 4aef6...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Har dere hatt et lengre fravær? Anonymkode: 47988...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har dere hatt et lengre fravær? Anonymkode: 47988...997 Tja, litt til og fra i høst, men har vært der innimellom, og nå de siste ukene, og har som sagt kjent de noen år, så det burde ikke ha noe å si at vi har hatt fravær noen uker. Men kanskje de har snakket om dette forspillet en av de gangene vi ikke var der? Kan det være så enkelt? En tilfeldighet? Anonymkode: 4aef6...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #15 Del Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tja, litt til og fra i høst, men har vært der innimellom, og nå de siste ukene, og har som sagt kjent de noen år, så det burde ikke ha noe å si at vi har hatt fravær noen uker. Men kanskje de har snakket om dette forspillet en av de gangene vi ikke var der? Kan det være så enkelt? En tilfeldighet? Anonymkode: 4aef6...235 Er dere bittelitt eldre enn den "unge" gjengen? Anonymkode: ab747...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå