AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Er i et fast forhold nå med en mann, og vi har vært sammen i flere år. Var fint i starten, men nå merker jeg at ting er tungt og jeg savner eksen min mye. Jeg og partner har nesten ingen felles interesser, helt ulik nivå når det kommer til utdanning, og jeg føler at jeg aldri får ha noen stimulerende samtaler med han. Alt er så overfladisk og fjasete hele tiden. Føles ut som å snakke med en unge istedenfor en voksen... Han prøver heller aldri lenger å være noe romantisk eller noe slikt. Eksen min på den andre siden var helt utrolig sjarmerende og fikk meg til å føle som om jeg levde i en drøm. Vi hadde så mye gode samtaler om dype og noen ganger vanskelige ting. Og vi hadde mange felles interesser. Han gjorde også mye romantiske ting og fikk meg til å føle meg fin og elsket. Problemet er vel mest det at jeg føler meg ikke bra i forholdet med mannen jeg er med nå. Men han er en loyal og god person i bunn. Mens eksen min som jeg savner vet jeg at er en drittsekk innerst inne som har vært utro, manipulerende, problemer med rus og alkohol, osv, osv. Føler meg så forvirret og trist. Noen dager har jeg bare lyst til å være helt alene og isolere meg selv, men i bunn så vil jeg jo ikke det heller. Jeg vil jo ha et bra samliv med mannen min, men skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Er håpløst å kommunisere noe til han fordi det virker ikke som han bryr seg nok til å prøve å forstå meg. Anonymkode: d8009...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 555 Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Føler med deg. Jeg har de veldig likt som deg. Er i forhold no men føler på det samme som de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Føler med deg. Jeg savner også eksen, men er ikke i forhold. Ikke vært i forhold siden det ble slutt heller. Men jeg vet jo at jeg setter han på en pidestall, det er jo en grunn til at det ble slutt. Men dessverre innså jeg etter det ble slutt, at det meste kunne vært fikset, og flere av de tingene som ble "store greier" for meg, faktisk var var småting som ikke er så viktig i det lange løp..😟 Menn jeg vet innerst inne at vi nok aldri kunne blitt skikkelig lykkelige sammen, men jeg savner han likevel. Anonymkode: 6e901...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Tro meg, du vil ikke tilbake til en mann som var utro, som slter med rus og alkohol. Nå er det på tide å bli voksen og sette pris på at man har en snille mann. Bad boys er for småripsa. Men gjør det heller slutt og vær alene til du finner en som du matcher med. Det er ikke farlig å være singel. Anonymkode: 97ebb...b5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Så du savner ikke egentlig eksen din, du savner de enkelttingene denne gav deg i smuler som din nårærende partner ikke gir fordi han er en annen person? Anonymkode: 2bfda...808 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Føler med deg. Jeg savner også eksen, men er ikke i forhold. Ikke vært i forhold siden det ble slutt heller. Men jeg vet jo at jeg setter han på en pidestall, det er jo en grunn til at det ble slutt. Men dessverre innså jeg etter det ble slutt, at det meste kunne vært fikset, og flere av de tingene som ble "store greier" for meg, faktisk var var småting som ikke er så viktig i det lange løp..😟 Menn jeg vet innerst inne at vi nok aldri kunne blitt skikkelig lykkelige sammen, men jeg savner han likevel. Anonymkode: 6e901...6f5 Signerer denne. Opplevd det samme. Anonymkode: 08045...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Høres ikke ut som du savner eksen, enig med den over her. Du savner romantikk og kjemi. Høres heller ut som du begynner å bli klar på å avslutte dette forholdet og date nye mennesker Anonymkode: da76b...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå