AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:55 #201 Del Skrevet fredag kl 22:55 hvis han bruker piffi krydder på maten. da sier jeg pent adjø. Anonymkode: 11387...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 #202 Del Skrevet lørdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 23.25): Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert? Anonymkode: 3d494...93f Jeg mister interesse og avviser av; 1) Han snakker bare om seg selv/ kaster ikke ballen tilbake. Har lite sosiale antenner, lite gentleman, lite selvtillit eller lite humor. 2) han prøver ikke å gjøre seg selv kjekk elller pen for meg ( F.eks, hvis du ikke er ansiktspen, så få deg fin hud og kle deg bra ihvertfall. Osv osv) 3) Han snakker kun jobb, om leiligheten han har kjøpt seg, om bilen eller sykkelen sin osv. Det ender alltid med at jeg avviser fyren - jeg kan jo ikke få sommerfugler i magen av at han er glad i jobben sin og har en «kåk med balkong». (Dette er kanskje meg). Det er et pluss, men mye kommer før dette. Setter pris på en hver mann som bruker resten av daten på å klistre et smil på munnen min, og ved å la meg føle meg som en viktig jente/ kvinne Anonymkode: 78d0e...72d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet lørdag kl 21:03 #203 Del Skrevet lørdag kl 21:03 Må bare si det selv om jeg føler trådstarter ikke helt hadde meg i sin målgruppe for svar. Når jeg avviser menn er det siden jeg tiltrekkes av og vil være i forhold med kvinner 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:00 #204 Del Skrevet søndag kl 13:00 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 23.20): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f Hovedgrunnen er jo at jeg ikke er interessert. Det har som oftest å gjøre med at vi er ute etter ulike ting (jeg avviser useriøse menn), at vi har ulike ideer og verdier om livet og verden, at vi har ulike tanker om hva et forhold er, ulike ønsker om barn/ikke barn eller at jeg bare ikke er fysisk tiltrukket av ham. Det som oftest gjør at jeg avviser menn er inntrykket av at han tar lett på meg, tiden min og forhold. At jeg bare er en av mange muligheter og at han nærmest "leker" seg med damer. Anonymkode: 71e3d...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:41 #205 Del Skrevet søndag kl 16:41 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.52): Helt klart at de fysisk ikke tiltrekker meg. Jeg er svært kresen på utseende og utseende er det første man legger merke til ved nye henvendelser. Det skal mye til før jeg blir tiltrukket av utseende til noen. Jeg er ikke en sånn som har ligget med mange selv om jeg får mange tilbud nettopp fordi jeg finner svært få sexy. Og i tillegg til å være fysisk tiltrekkende, skal selvfølgelig også personligheten, som er aller viktigst, være på plass. Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg finner i snitt en hvert annet år som er fristende nok til å date, dvs en som er sexy og har personlighet nok til at man gidder å gi dating et forsøk. Jeg synes ikke min kresenhet er et problem. Anonymkode: 2e555...696 Ekstrem narsissist 👆 Anonymkode: 3d494...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:47 #206 Del Skrevet søndag kl 16:47 AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 0.09): Hva pleier å fange din interesse? Anonymkode: 3d494...93f Humor og snille øyne Anonymkode: ebf33...05c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:59 #207 Del Skrevet søndag kl 19:59 Aktiv på Instagram Følger en skokk ukjente jenter kun for å glo, gjerne 8-18 år yngre enn dem selv Ringer ikke, bruker lang tid på å svare (er på gress) Har erfart at man bør vente menn ut 4-5 mnd for å se hvilke intensjoner de har, de fleste er søppel og må oppsøke nye jenter hele tiden. Uintelligent Mann over 40 som ikke evner å be en kvinne ut på date eller ta initiativ. Jeg vil høre "møt meg i Nordmarka et fredag kl 19". Mindre maskuline menn. Aktiv på snap er turnoff Anonymkode: 72191...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:57 #208 Del Skrevet søndag kl 20:57 Jeg mister interessen av menn som: - Sliter med å holde vanlig øyekontakt - Ikke sier noe hyggelig til meg i løpet av daten ("for en fin kjole", "du har et veldig flott smil" e.l.) - Har grålige tenner og dermed ikke har vært hos tannlegen på altfor lenge (frister ikke til kyss). Hvor vanskelig kan det være å gå regelmessig til tannlegen en gang eller to i året? - Snakker non stop uten å være interessert i min respons på de de sier - Ikke stiller spørsmål eller vet hva oppfølgende spørsmål er - Er litt småaggressiv og prøver å få meg til å dumme meg ut, skal liksom jekke meg litt ned på en påtatt humoristisk måte. Jeg hater det fra folk jeg knapt kjenner, hvorfor ikke bare være grei og hyggelig og prøve å få meg til å føle meg verdsatt og komfortabel, som jeg prøver å få ham til? I tillegg kommer de klassiske som rasistiske kommentarer, ureflekterte Jordan Peterson-sitater, null humor, Exit-vibes, etc. etc. Anonymkode: 71603...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå