AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #181 Del Skrevet 14 timer siden Jeg synes du er morsom. Det er ikke sikkert du ser det selv, men det er en fordel for deg. Anonymkode: c1b33...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #182 Del Skrevet 14 timer siden Grunner til at jeg ikke har vært interessert: fremstå som uintelligent, fremstå som bedreviter ( uten grunn) , kjepphøy, sytete, klagde konstant over ryggen og at han måtte ligge på sofaen store deler av dagen pga den, fremsto som en kjempestor idiot, kriminell, 160 kilo uten at hodet og humor var genialt nok til å kunne klare å kompensere for det, utrivelig, baksnakket folk for å fremheve seg selv, likte feil type musikk ( jeg kunne ikke ha levd med noen som bare hørte på listetoppene) , kjedelig, intetsigende, vasket seg ikke nok, tiltaksløs, alt for gira, for påtrengende, godt under middels pen og hadde i tillegg ikke humor, hadde tydeligvis en viss formening om hva alle damer bør, skal og vil, prøvde for hardt å imponere, hadde rusproblemer, var tydeligvis plaget av voldsom sjalusi.. også kom jeg ikke på flere ting i farta. Anonymkode: 7868a...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #183 Del Skrevet 13 timer siden At jeg er opptatt. Og om jeg er singel, ikke føler noe spesielt for dem, noen vei. Ikke avsky, ikke kiling i magen. Bare null følelser. Anonymkode: 3cdc5...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #184 Del Skrevet 13 timer siden En sjelden gang avvisning fordi vedkommende var ubehagelig å ha med å gjøre. Spesielt sinte menn. Starte samtalen med å være sint, eller blir lett sint hvis vi ikke er 100 % på nett hele tida. Chill... Anonymkode: 3cdc5...8c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #185 Del Skrevet 13 timer siden Nå hadde det vært fordi jeg er opptatt. Da jeg var singel var det nok fordi jeg ikke var tiltrukket av han. Menn som er mye eldre enn meg har aldri vært min greie, uansett om jeg var 20 eller nå når jeg er 40. Menn som er altfor mye og pågående liker jeg heller ikke. Andre ganger har det bare vært et eller annet som har irritert meg. At de ikke skjønner sosiale koder for eksempel. Jeg har også opplevd menn som blir sinte eller som er frekke. Vet ikke hva de tror de skal oppnå med det, men det funker i hvert fall ikke. Jeg liker menn som er litt mer avslappet og tar ting rolig. De viser interesse, men de ønsker å bli kjent med meg. Anonymkode: 02175...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #186 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f Hovedgrunnen er jo selvsagt at jeg ikke er interessert. Anonymkode: 2cd7b...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #187 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hovedgrunnen er jo selvsagt at jeg ikke er interessert. Anonymkode: 2cd7b...54a Obviously, det er grunnen til manglende interesse det spørres om her. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 12 timer siden #188 Del Skrevet 12 timer siden At jeg ikke er tiltrukket av ham. Har aldri avvist noen på grunnlag av ytre ting som status, utdannelse, jobb, høyde osv. Ønsker nok en fra samme samfunnslag, men da det stort sett er dem man omgås så ordner det seg selv. Utseendet er viktig, men ikke på den måten mange vil tolke det utsagnet. Det er ikke jo kjekkere jo bedre, men at han har noen trekk som jeg tiltrekkes av og befinner seg et sted rundt vanlig +/- på utseendeskalaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #189 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er mulig ☝️ Og jeg håper at det er tilfelle, fordi stakkers mennesker. De har lagt inn en så stor innsats uten å få noe igjen for det. Synes virkelig synd på dem. Tror jeg hadde vært nedstemt hver dag hvis ingen ga meg en eneste like på Tinder 😅 Anonymkode: 7dce0...0bc Jeg fikk selv bare noen få likes og ingen dates fra tinder. Det er veldig urettferdig der, veldig skjev kjønnsbalanse. Men jeg prøvde badoo og fikk oppmerksomhet fra endel utenlandske damer. Så jeg tenkte jeg får prøve med de. Jeg fant ut at hun ikke var i Oslo som jeg trodde men i Asia. Tenkte det kunne være vanskelig med avstandsforhold men hun var veldig hyggelig og jeg ville finne min kjærlighet og partner for livet. Var villig til å klare avstandsforhold og dro ned til Asia 3 måneder senere etter vi gikk inn i forhold. Det var det beste jeg noen gang har gjort, med en jevnaldrende dame. Nå har vi giftet oss i Oslo, men hun måtte dra tilbake pga visa. Så søker etter familiegjenforening. Jeg føler med de og er fint å høre at en dame forstår situasjonen til mange menn. Kan anbefale flere som sliter med å finne noen online til å date utenlandske damer, de er fantastiske. Anonymkode: 965ac...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #190 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fikk selv bare noen få likes og ingen dates fra tinder. Det er veldig urettferdig der, veldig skjev kjønnsbalanse. Men jeg prøvde badoo og fikk oppmerksomhet fra endel utenlandske damer. Så jeg tenkte jeg får prøve med de. Jeg fant ut at hun ikke var i Oslo som jeg trodde men i Asia. Tenkte det kunne være vanskelig med avstandsforhold men hun var veldig hyggelig og jeg ville finne min kjærlighet og partner for livet. Var villig til å klare avstandsforhold og dro ned til Asia 3 måneder senere etter vi gikk inn i forhold. Det var det beste jeg noen gang har gjort, med en jevnaldrende dame. Nå har vi giftet oss i Oslo, men hun måtte dra tilbake pga visa. Så søker etter familiegjenforening. Jeg føler med de og er fint å høre at en dame forstår situasjonen til mange menn. Kan anbefale flere som sliter med å finne noen online til å date utenlandske damer, de er fantastiske. Anonymkode: 965ac...f31 Støtter denne som Norsk dame. Velg kjærligheten der den er og hvor dere føler den. Anonymkode: 77005...0b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #191 Del Skrevet 12 timer siden Nå: avviser alle andre enn mannen min, selvsagt, men gjør det på en hyggelig måte Før: hvis jeg ble redd Anonymkode: d0e47...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #192 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f at han ikke liker sushi! da domper jeg han tvert. også hvis han ikke liker den rosa bilen min. Anonymkode: 11387...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #193 Del Skrevet 3 timer siden En stund siden jeg var singel nå, men en gang avviste jeg en mann som var 45 da jeg var 32. Aner ikke hvordan han så ut. Altfor gammel for meg. Min nåværende mann er 6 år yngre og litt mer passende etter min mening. En annen gang dumpet jeg en som både var snill og kjekk, men vi hadde veldig ulike interesser og hobbyer, og jeg husker at han hadde en forferdelig ekkel ånde. (noe som var veldig rart, for han var både renslig og velstelt) Jeg har også dumpet en fordi han var hysterisk sjalu, og behandlet meg litt snodig. Han ble rasende om andre menn tittet på meg.... Anonymkode: 22be1...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå