AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #161 Del Skrevet 15 timer siden - Dårlig kjemi - Ulike verdier - Drikker for mye - Innpåsliten Anonymkode: 79f34...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #162 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bra. Jeg syns det virket sånn. Bra det ikke var det det var snakk om. Anonymkode: 77005...0b4 Forresten: Hva om en dame tar en mann i skrittet? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #163 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forresten: Hva om en dame tar en mann i skrittet? Anonymkode: 3d494...93f Ikke lov, selvsagt. Kun syke folk tar på folk uten samtykke. Fight. Forstår det slaget kan ha større effekt, men rett skal være rett. Kroppen må beskytte seg. Å antastere må lære. Anonymkode: 77005...0b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #164 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skal du fullstendig ignorere at han grabba tak i underlivet hennes bakfra? Anonymkode: 77005...0b4 Hva har du å si om damer som tar tak i underlivet på mannen? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #165 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke lov, selvsagt. Kun syke folk tar på folk uten samtykke. Fight. Forstår det slaget kan ha større effekt, men rett skal være rett. Kroppen må beskytte seg. Å antastere må lære. Anonymkode: 77005...0b4 Ok du svarte, nvm Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #166 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok du svarte, nvm Anonymkode: 3d494...93f Hva syns du da? (Er ikke for vold sånn egentlig, blir ikke god når folk slåss) Anonymkode: 77005...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #167 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva syns du da? (Er ikke for vold sånn egentlig, blir ikke god når folk slåss) Anonymkode: 77005...0b4 Jeg er ikke fan av å slå folk. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #168 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f Fordi jeg får følelser og blir redd for å bli avvist Der jeg føler jeg har sterkere følelser enn motparten og ikke får bekreftet at jeg er trygg på at han ikke møter andre også. Skjer ofte. Anonymkode: a2654...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #169 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke fan av å slå folk. Anonymkode: 3d494...93f Egentlig veldig bra det da. Skjønner den. Anonymkode: 77005...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #170 Del Skrevet 15 timer siden Når jeg er singel har det vært fordi jeg ikke har kjent på rett kjemi og at vi er for forskjellige mht grunnleggende verdier og interesser. Nå har jeg kjæreste så nå avviser jeg av åpenbare grunner. Anonymkode: f347f...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #171 Del Skrevet 15 timer siden Dick pics, eller seksuell snakk etter 5 minutter var hovedgrunnene... Anonymkode: a5144...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #172 Del Skrevet 15 timer siden De gangene jeg har avvist menn er de gangene jeg har vært i et forhold eller om de er respektløse. Noen menn tror det er fritt fram. Det har gjort meg oppgitt noen ganger. Man må alltid spørre eller lese kroppsspråket til dama! Jeg liker ikke å bli klådd på av menn jeg hverken kjenner eller er tiltrukket av uten at det er avtalt på forhånd. Spesielt menn jeg ikke kjenner. Da kan jeg bli så redd at jeg slår 🫣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #173 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke det menn reagerer på. De reagerer på at mange kvinner beint ut lyver om det, når statistikk fra tinder viser at de gjør det. Eller at de hopper over dette faktumet og bare snakker om at de selv ikke gjør det. Anonymkode: c1b33...a68 Nei. Kvinner lyver ikke om hva kriteriene for en fast PARTNER er. Kjæreste, samboer, ektefelle. Der teller personligheten mest. Kvinner velger kanskje en kjekkas på et bilde i en dating app å gå på en date med, for å se hvordan han er, men hva hjelper det når han viser seg å være en dritt? Grisete og innpåsliten prat, frekk, rasist, snakker stygt og nedlatende til servitøren, sier kvinnen hører hjemme på kjøkkenet, osv osv osv. Massevis av grunner til at det ikke blir denne mannen man går videre med og ikke velger videre. Så den "pålitelige" statistikken på Tinder som dere menn bruker som en hellig bibel, er ubrukelig. De får kanskje en date, men de får ikke en kone dersom ikke personligheten matcher utseendet og er bra. Anonymkode: 4188f...f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #174 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Flaks at politiet ikke ble involvert. Anonymkode: 3d494...93f Fett å klå folk i underlivet uten at faller seg naturlig, få et klaps eller en rapp og så kontakte politiet. Da er man en lus. Jeg er ikke for vold, men jeg er drittlei av at noen menn hopper over drittoppførselen til menn og går rett på at damer skal behandle menn med silkehansker, til nøds gi de litt kjeft. Jeg kastet vann i ansiktet på en mann som befølte meg på ræva en gang. Hadde han begynt å sutre, så hadde jeg begynt å le. Hadde han blitt sint og truende, hadde jeg tatt tak i vakta. Slipper ikke unna med sånn og skal dulles med etterpå eller si at kvinner skal oppføre seg saklig. Anonymkode: c1b33...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 15 timer siden #175 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Flaks at politiet ikke ble involvert. Anonymkode: 3d494...93f Hvorfor skulle de bry seg? De gir faen i overfall mot damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #176 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva har du å si om damer som tar tak i underlivet på mannen? Anonymkode: 3d494...93f De fleste oppegående mennesker er enige at det er idiotisk uansett kjønn. Anonymkode: 95b89...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #177 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Kvinner lyver ikke om hva kriteriene for en fast PARTNER er. Kjæreste, samboer, ektefelle. Der teller personligheten mest. Kvinner velger kanskje en kjekkas på et bilde i en dating app å gå på en date med, for å se hvordan han er, men hva hjelper det når han viser seg å være en dritt? Grisete og innpåsliten prat, frekk, rasist, snakker stygt og nedlatende til servitøren, sier kvinnen hører hjemme på kjøkkenet, osv osv osv. Massevis av grunner til at det ikke blir denne mannen man går videre med og ikke velger videre. Så den "pålitelige" statistikken på Tinder som dere menn bruker som en hellig bibel, er ubrukelig. De får kanskje en date, men de får ikke en kone dersom ikke personligheten matcher utseendet og er bra. Anonymkode: 4188f...f93 Jeg ønsker bekreftelse på at mindre kjekke får ons. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #178 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker bekreftelse på at mindre kjekke får ons. Anonymkode: 3d494...93f Skal du ha telefonnummeret til et par av de jeg har ligget med da eller? Anonymkode: c1b33...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #179 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du ha telefonnummeret til et par av de jeg har ligget med da eller? Anonymkode: c1b33...a68 Nei. Er du mann? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #180 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Er du mann? Anonymkode: 3d494...93f Nei, dame 😅 Anonymkode: c1b33...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå