AnonymBruker Skrevet 21. november #121 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei, men alt hjelper. Hvis det reduserer "styggheten" med 5% så er det verdt det. Anonymkode: 3d494...93f Man er fortsatt stygg etterpå. Tro meg, jeg vet. Anonymkode: f160a...072 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #122 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det? Har du telt opp hvor få som svarer utseendet her, i forhold til andre kriterier? Det er et lite mindretall, men ditt problem er jo at du bare tror på de "ærlige" svarene som sier det du vil. En fyr med slike holdninger er mye mindre tiltrekkende enn en med mindre heldig utseende. Anonymkode: 51752...2c6 Jeg er kvinne. Jeg har sett masse av dette selv blant damene. Anonymkode: c1b33...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #123 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert? Anonymkode: 3d494...93f Det trenger ikke å være en grunn - mannen jeg har vært gift med i 20 år oppfylte ikke halvparten av «kravene» jeg som ung trodde var no negotiable, mens en jeg var sammen med en stund i 20-årene som oppfylte ALLE kravene, måtte jeg gjøre det slutt med fordi noe jeg ikke kunne sette fingeren på, var feil for meg. Kjemi - kjemi er det viktigste. Og da riktig type kjemi, for jeg har selvsagt god kjemi med venner også. Anonymkode: f7cef...792 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #124 Del Skrevet 21. november - Noen fordi jeg har følt de har vært sosialt lenger bak enn meg. - Tenker han er en player og stoler ikke på han. - Er bare ikke tiltrukket og føler meg ikke glad når vi prater sammen, og samtalen er heller slitsom. - Bare liker ikke livsstilen hans og føler ikke vi passer sammen. - Er ikke tiltrukket av utsendet, men da har jeg aldri vært tiltrukket av dem som person heller, å jeg var likt ulike menn. Anonymkode: 77005...0b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #125 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Man er fortsatt stygg etterpå. Tro meg, jeg vet. Anonymkode: f160a...072 Synes det er så jævlig trist at du og andre tenker sånn om dere selv. Dere fortjener så mye bedre. Får vondt. Har jo også vært der selv. Håper dere får hjelp til å rette opp dette bildet for det klarer vi ofte ikke alene. Anonymkode: c1b33...a68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #126 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er ikke det menn reagerer på. De reagerer på at mange kvinner beint ut lyver om det, når statistikk fra tinder viser at de gjør det. Eller at de hopper over dette faktumet og bare snakker om at de selv ikke gjør det. Anonymkode: c1b33...a68 Du mener - kvinner vurderer menn etter utseendet, på en app bygget rundt det å vurdere andre etter utseendet….?? I’m shocked! /s Veldig mange kvinner orker ikke Tinder nettopp fordi det er så utseendefiksert. Mye derfor er det jo også en overvekt av menn på Tinder. Det er ikke et gjennomsnitt av kvinner du finner der inne. Dessuten - vi vet også at menn sveiper ja til stort sett alt og alle, og heller vurderer om de er interesserte etter at det evt blir en match. ‘Tinder-statistikk’ på at menn bryr seg mindre om utseendet er ikke til å stole på overhodet. Anonymkode: 4f971...299 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #127 Del Skrevet 21. november Hovedgrunnen til at jeg avviser menn er at de går direkte etter sex. Dernest at de virker totalt uinteressert i å bli kjent med meg, og ikke lurer på hvem jeg er som menneske. Også har du de fryktelig slitsomme som både krever din oppmerksomhet, men samtidig legger hovedbyrden på å føre en dialog over på deg uten å bidra til samtalen. Anonymkode: 4f971...299 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #128 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men har ikke Tinder bevist en gang for alle at både menn og kvinner er visuelle av seg? Jeg forstår ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak i mannosfæren. Det er ikke sånn at sex og nytelsen kun er forbeholdt menn... Anonymkode: 7dce0...0bc Nei, for folk flest er ikke på Tinder, aka kjøttmarkedet. Tinder gjenspeiler ikke det virkelige livet mer enn instagram og facebook gjør. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Selvfølgelig er utseendet av stor betydning. Både for menn og kvinner. Jeg synes det er veldig kjipt at det er sånn. Jeg husker jo at det var en del menn i kollektivet mitt som ikke fikk noen likes på Tinder og Happn. Jeg så jo hvorfor, selvom de brukte veldig gode bilder. Det er urettferdig. En stor mengde mennesker, kanskje med overvekt av menn, blir totalt eksludert. Selvfølgelig oppleves det sårt. Har ingen problemer med å forstå det. Anonymkode: 7dce0...0bc Er man ute etter ONS er utseende viktig. Men det meste kan man gjøre noe med. Alle kan velge å holde seg slanke og bygge muskler, med trening og riktig kosthold. Alle kan velge å stelle seg, file neglene, ta vare på huden, stelle håret eller barbere det vekk om man begynner å bli skallet (barbert hode er sexy, begynnende måne og tynne fjon er ikke), passe på tennene sine, kle seg noenlunde (trenger absolutt ikke være dyre klær). En med uheldige gener som trener og spiser sunt, lukter godt, har god personlig hygiene, rett og slett gjør det beste ut av det, kan bli veldig tiltrekkende. Aksel Henie f.eks. er knøttliten, skallet, har ikke spesielt pene trekk, men holder seg i form, er morsom og karismatisk. Han ville dratt damer uavhengig av økonomi og status. Tom Cruise back in the day, lavere enn en middels høy kvinne, enorm nese - jeg vedder på at han dro damer også før han ble rik og berømt. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har avvist menn som har: - vært sleske og grenseoverskridende - hatt lavpannet idiothumor - hatt voldelig fortid ("er ferdig med det nå assa" 🙃) - vært veldig opptatt av boksing og liknende sporter - hatt utrolig dårlig humor, som for eksempel det å le av at andre blir slått ned - vært veldig langt unna mine egne verdier - sendt dickpics Nevner disse spesifikt fordi dette var virkelig kjekke menn. Jeg fikk 'kjeft' av venninner for å avvise dem, men de aner jo ikke hva jeg vet. Liker ikke bad boys. Anonymkode: 95b89...d69 Ha ha så morsomt, for meg er interesse for kampsport svært positivt og noe som trigger min interesse! Men enig med deg i alle de andre punktene altså. Anonymkode: f7cef...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #129 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Synes det er så jævlig trist at du og andre tenker sånn om dere selv. Dere fortjener så mye bedre. Får vondt. Har jo også vært der selv. Håper dere får hjelp til å rette opp dette bildet for det klarer vi ofte ikke alene. Anonymkode: c1b33...a68 Hvorfor fortjener vi mye bedre? Jeg vet at jeg er svært lite pen. Jeg har blitt annerledes behandlet enn pene mennesker helt siden jeg var barn. Sprudlende, omgjengelig og empatisk barn. Det hjalp ikke med personlighet, gitt. Mitt første kyss hadde jeg som 19-åring. Selv om jeg var guttegæren, og sjekket gjerne opp gutter selv. Alltid enten latterliggjort eller avvist på en ufin måte. Fikk sexnekt fra egne kjærester fordi de ikke tente på meg lenger. Masse stygge kommentarer fra menn på nett og IRL, som gjaldt utseendet. Vi VET at vi ikke er pene. Hvorfor skal vi tro at vi er penere enn vi er? Anonymkode: f160a...072 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #130 Del Skrevet 21. november Det har variert veldig. De siste årene har jeg avvist menn av følgende årsaker - For lite opptatt av hygiene og utseende - For mye opptatt av hygiene og utseende - For lite fysisk aktiv - For opptatt av trening - For lite ambisjoner - For mye ambisjoner - Har barn - Er tydelig hovedsakelig ute etter sex - Bor for langt unna - Ikke tiltrekkende nok for meg - jeg har vært ute med venner - jeg har ikke hatt lyst til å bli sjekket opp Anonymkode: d468c...2f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #131 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f At jeg ikke ser for meg noe seriøst med dem på lengre sikt. Feks, at de ikke passer inn i livet mitt. Ofte har det mye med hvordan de tilføyer fred og ro i livet mitt, og at de greier å skape en følelse av trygghet mtp at jeg har et barn. Altså at de er gode forbilder for barn da. Anonymkode: c8025...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #132 Del Skrevet 21. november De vanligste årsakene for min del er: -Irriterende oppførsel/mangel på sosiale antenner -Dårlig humor -Dårlige holdninger -Mangelfull hygiene -Utseende som ikke appellerer til meg Anonymkode: fe6da...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #133 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Synes det er så jævlig trist at du og andre tenker sånn om dere selv. Dere fortjener så mye bedre. Får vondt. Har jo også vært der selv. Håper dere får hjelp til å rette opp dette bildet for det klarer vi ofte ikke alene. Anonymkode: c1b33...a68 Takk for omtanken. Å føle seg som et sett med dårlig gener som bør utryddes får deg til å miste troen på menneskeheten Anonymkode: e56c8...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #134 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor fortjener vi mye bedre? Jeg vet at jeg er svært lite pen. Jeg har blitt annerledes behandlet enn pene mennesker helt siden jeg var barn. Sprudlende, omgjengelig og empatisk barn. Det hjalp ikke med personlighet, gitt. Mitt første kyss hadde jeg som 19-åring. Selv om jeg var guttegæren, og sjekket gjerne opp gutter selv. Alltid enten latterliggjort eller avvist på en ufin måte. Fikk sexnekt fra egne kjærester fordi de ikke tente på meg lenger. Masse stygge kommentarer fra menn på nett og IRL, som gjaldt utseendet. Vi VET at vi ikke er pene. Hvorfor skal vi tro at vi er penere enn vi er? Anonymkode: f160a...072 Du trenger ikke tro du er penere enn du er. Men slippe å tenke og føle så ofte på at du er stygg. Og få høre og opphøyet det i deg som er bra. Så du føler deg bedre. Jeg klarer oppriktig ikke å se at folk er stygge lenger selv om jeg kan tenke at de har vært uheldige med utseende og det kan være vanskelig for dem. Men når jeg ser tilbake på bilder av den jenta som hatet seg selv, som syntes hun så jævlig stygg ut, så ser jeg ikke det jeg så den gangen. Jeg får vondt av at hun følte det sånn og tenker at hun aldri fortjente noe av det hun fikk. For hun var bra og hun var faktisk heller ikke stygg. Om man likevel lander på at man var stygg, så kan man samtidig lande på at man var bra og fortjente å ha det så mye bedre enn det man hadde det. Anonymkode: c1b33...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #135 Del Skrevet 21. november Det er kjempevanskelig det med tiltrekning. På Tinder er det jo bildene og teksten (for dem som leser den) man har å gå etter, men man skal jo likevel treffes, og det er det som teller. Før jeg har møtt noen har jeg egentlig null formening, har aldri skjønt meg på dem som klarer å forelske seg uten å møtes. Jeg kan få forhåpninger om at de er veldig bra når vi treffes, men jeg får ikke følelser. Av og til har de også falt helt igjennom fordi personligheten de hadde når de skrev er helt fraværende når vi sees. Jeg har vært på dater med menn som var "good on paper", så helt greie ut (ikke modellpene, helt vanlige menn), var hyggelige nok, kledde seg normalt etc. etc., men jeg kjente ingen gnist, null kjemi. Jeg ga det noen sjanser nettopp fordi det ikke var noe galt, men jeg har innsett at 99% av gangene stemmer den opprinnelige magefølelsen. Det som har krystallisert seg litt etter hvert om man får følelsen av at de bare vil ha seg en dame, en hvilken som helst dame som er ca. innenfor deres preferanser ("søt og hyggelig, god i senga") duger. Jeg er ingen prinsesse, men man vil jo føle seg bittelitt spesiell utover å være den første som sa ja takk. De siste mennene jeg har falt for har vært særs ulike (dette er gjennom mange år): -En fattig musiker jeg falt pladask for første gang jeg så ham, skjer nesten aldri. Ikke klassisk kjekk, men veldig typete og kul. Han er fra bygda med dialekt og det hele, og utseendet og personligheten er litt motsetninger, som var det som virkelig vekket interessen, jeg liker kontraster. Veldig smart og vi kan skravle i timesvis. Vi matcher veldig godt seksuelt. -En forfatter som ikke var spesielt kjekk (eller kjent), men det var et eller annet som klikket. Der også var det en kontrast mellom utseende og personlighet jeg likte. Han visste i tillegg virkelig hvordan man varter opp, og var ekstremt god til å snakke for seg (sykt sexy stemme, fin dialekt). -En utøvende kunstner som ser godt ut, men igjen, ikke klassisk kjekk kanskje (er over 50)? Best på det han holder på med. Kul å snakke med, litt kjedelig i senga. Ville ikke ha dame 😄 -En nerdete professortype, direkte vakker (i mine øyne) og den eneste som er over 1,80 høy av dem. Supersmart og morsom å snakke med, god humor. Ser latterlig bra ut for alderen (eller uansett, men jeg glemmer ofte at han er 10 år eldre). -En selvlært IT-ekspert, igjen supersmart, sexy stemme (Engelsk 😍). Ikke klassisk kjekk, typisk engelsk. God i senga, hyggelig å snakke med. Hva er fellestrekkene? Ikke veldig høye (liker 170-180 best), sexy stemme/dialekt, god personlighet, god sex, god kjemi, holder på med ting jeg blir fascinert av og som de er dyktige på, intelligente og morsomme, kontraster, Jeg finner dem attraktive, men tror ikke så mange av dem ville fått masse likes på Tinder (bortsett fra nerden). Tipper de har mer suksess om de møter damer i andre settinger. Anonymkode: f0f0a...d64 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #136 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f Dårlig holdning og kropp, ikke kjekt ansikt, undebitt/mouth breather, ikke høyere enn meg (173 cm), ikke rik nok/utdannet nok, ikke smart nok, ikke interessant nok, ikke ambisiøs nok. Spesielt; ikke maskulin nok. Trenger en dominant og kjekk mann, ikke en liten pyse Anonymkode: 1dd35...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #137 Del Skrevet 21. november Haha, kom forresten på en annen jeg avviste fordi han mente Ancient Aliens var et fornuftig program 😄 Anonymkode: e703f...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #138 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man er fortsatt stygg etterpå. Tro meg, jeg vet. Anonymkode: f160a...072 Ja men litt mindre stygg, bedre enn ingenting. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #139 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dårlig holdning og kropp, ikke kjekt ansikt, undebitt/mouth breather, ikke høyere enn meg (173 cm), ikke rik nok/utdannet nok, ikke smart nok, ikke interessant nok, ikke ambisiøs nok. Spesielt; ikke maskulin nok. Trenger en dominant og kjekk mann, ikke en liten pyse Anonymkode: 1dd35...7ee 👎 Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #140 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan en av disse tingene du nevner her veie opp for en annen ting du nevner? Eller er det slik at du oppdager at han faller igjennom på en av tingene og dermed er det over og ut? Anonymkode: b8092...33a Jeg liker ingen av disse tingene og vil ikke leve med noen av dem. Søker vel kort oppsummert et grunnleggende godt og intelligent menneske som tar greit vare på eget utseende, ser presentabel nok ut, kan kommunisere og har bra humor og ca like verdier som meg selv. Men nei, det hjelper ikke om han har nesten alt på plass dersom han har direkte fedme, null humor eller meth-tenner som gjør at det er fullstendig uaktuelt å kysse ham. Klarer ikke. Da er jeg heller singel helt frivillig Anonymkode: 929be...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå