Gå til innhold

Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor jeg avviser:

• Innpåsliten, og tar ikke et nei for et nei

• Avgir ubehagelige vibber

• Lik eller lavere enn meg på 168cm

• Er enten en strek, veldig «omfangsrik» eller altfor mye muskler

• Joggebukse

• Ring på fingeren 

• Røyker

Anonymkode: 81f37...60e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen?

Anonymkode: 3d494...93f

At jeg er nyskilt, og vil være alene, til jeg har ‘’landet’’… 

Har masse ubearbeidet bagasje, som jeg IKKE vil dra med meg inn i ett nytt forhold!!

Jeg ønsker bare å være alene! 
Går kun ut av huset for å dra på jobb og det er noe med barna!

Bestiller mat på Oda, for å slippe å gå på butikken😂

De helgene jeg ikke har barna, er jeg så langt jeg kan hjemme😅 

Anonymkode: 970e3...386

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er få kvinner som sier det så åpenlyst. De fleste snakker om kjemi og personlighet.

Menn er da ikke de eneste som har rett til å velge partnerene sine ut fra det "visuelle" som de hele tiden prater om. Hvorfor tror menn det, og går helt i harnisk hvis en kvinne VÅGER å velge en mann fordi hun synes han var kjekk?

Menn er og blir rare. De slår seg på brystet og sier at "vi menn er så visuelle" og "det er lov å ha preferanser" (som da er utseendet...) men så snoker de rundt på KG og håper å "ta en kvinne på fersk gjerning" i å si at hun ville velge en mann som er kjekk.

Dette blir bare dummere og dummere, karer!

Anonymkode: 4188f...f93

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi de går fram på en måte som vekker irritasjon heller enn interesse  og åpenbart er mer opptatt av å skulle "prate til en dame" enn å faktisk være interessert i meg. Mangel på noe å si er også en gjenganger - overraskende mange tror det holder å si hei og forventer at jeg skal styre samtalen videte.

Anonymkode: 987c7...050

Interessant! Kan du si noe mer om hva du tenker om dette?

Anonymkode: 97c21...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Som kvinne med stygt ansikt kan jeg avfeie samtlige forslag. Man blir ikke penere av å spise sunt, når det er ansiktstrekkene det er noe galt med. Klær hjelper ikke hvis nesa er lang og tykk, for eksempel. 

Anonymkode: f160a...072

Nei, men alt hjelper. Hvis det reduserer "styggheten" med 5% så er det verdt det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Menn er da ikke de eneste som har rett til å velge partnerene sine ut fra det "visuelle" som de hele tiden prater om. Hvorfor tror menn det, og går helt i harnisk hvis en kvinne VÅGER å velge en mann fordi hun synes han var kjekk?

Menn er og blir rare. De slår seg på brystet og sier at "vi menn er så visuelle" og "det er lov å ha preferanser" (som da er utseendet...) men så snoker de rundt på KG og håper å "ta en kvinne på fersk gjerning" i å si at hun ville velge en mann som er kjekk.

😅

Anonymkode: b8092...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det hjelper ikke når selve ansiktstrekkene er problemet. Tro meg, de har gjort alt det du nevner. De har virkelig lagt ned en innsats for å fremstå så presentabel som mulig. Jeg vil gå så langt som å si at de oppførte seg litt sykelig obsessed med å se best mulig ut. Men det hjalp jo ikke.

Anonymkode: 7dce0...0bc

Da er det ikke så rart at det finnes incels

Anonymkode: e56c8...2ef

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg ser an om jeg syns fyren kan være tiltrekkende selv på sin dårligste dag og 10kg pluss. Hvis han kun er fin på sine beste dager så går det dårlig.

Anonymkode: d7357...2f3

Nå er du helt urimelig. Tenk om menn skulle bruke den standarden på kvinner som legger på seg lag på lag av sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Om sexen ikke blir bedre på tredje forsøk.

Anonymkode: d7357...2f3

Da har du ikke akkurat avvist han 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

kjekk, så tenker jo dere på en typisk kjekk mann, høy og symmetrisk eller noe?

Anonymkode: c1b33...a68

👇

rs_634x1024-160306080309-634.zac-efron.cm.3616.webp

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Deal with it, menn er mye mer transparente om sine preferanser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er ikke det menn reagerer på. De reagerer på at mange kvinner beint ut lyver om det, når statistikk fra tinder viser at de gjør det. Eller at de hopper over dette faktumet og bare snakker om at de selv ikke gjør det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Deal with it, menn er mye mer transparente om sine preferanser.

Kvinner har hundre ganger fortalt at de er visuelle, men da har en del menn bare skrytt av at de er mer visuelle. De kunne jo lyttet i stedet for å tøffe seg og hele tiden skal ha mest og være best.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner har hundre ganger fortalt at de er visuelle, men da har en del menn bare skrytt av at de er mer visuelle. De kunne jo lyttet i stedet for å tøffe seg og hele tiden skal ha mest og være best.

De gjør jo ikke det. De snakker hele tiden om at utseende ikke er så viktig og at det er personligheten og kjemien det handler om. Det finnes unntak, men det er majoriteten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Interessant! Kan du si noe mer om hva du tenker om dette?

Anonymkode: 97c21...47d

Jeg tenker at du sannsynligvis er en av de mennene som tror at de har gitt sitt bidrag til samtalen når de har sagt hei, når du ber meg utdype ganske konkrete utsagn uten å komme med en eneste egen tanke eller mening eller i det hele tatt formulere et skikkelig spørsmål. Ieg er ikke et oppslagsverk eller en søkemotor - vil du ha en dialog må du faktisk bidra selv også.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke det menn reagerer på. De reagerer på at mange kvinner beint ut lyver om det, når statistikk fra tinder viser at de gjør det. Eller at de hopper over dette faktumet og bare snakker om at de selv ikke gjør det.

Ellers tenkte man at kvinner sveiper høyre på Tinder basert på personlighet? Er ikke det litt vanskelig da?

Anonymkode: 1221c...24a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De gjør jo ikke det. De snakker hele tiden om at utseende ikke er så viktig og at det er personligheten og kjemien det handler om. Det finnes unntak, men det er majoriteten.

Kvinner gjør begge deler. Når de sier de er visuelle, så har jeg tolket det som det, fordi dette dukker opp i debatt om kvinners tiltrekning mot menn. Men ja, kvinner sier også at utseende ikke er så viktig, selv om tinderstudier viser at mange kvinner synes det er viktig. Noen kvinner lyver og andre kvinner er mer opptatt av å vise frem at det ikke gjelder dem. Det er riktig. Det er dritirriterende.

Men de som sier det ikke gjelder dem selv, de kan snakke sant. Det er faktisk riktig for meg også. Ser man på de jeg har datet eller vært sammen med, vil man vanskelig kunne si at jeg bryr meg veldig om at menn må være pene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ellers tenkte man at kvinner sveiper høyre på Tinder basert på personlighet? Er ikke det litt vanskelig da?

Anonymkode: 1221c...24a

Såklart utseende spiller en rolle på Tinder, det er jo det hele greia er basert på. Man ser et bilde, og så er det til nød noen ord. Hva ellers er det man skal bedømme en person på akkurat der? 

Trenger ikke undersøkelser for å finne ut av det. 

Anonymkode: e703f...cde

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at du sannsynligvis er en av de mennene som tror at de har gitt sitt bidrag til samtalen når de har sagt hei, når du ber meg utdype ganske konkrete utsagn uten å komme med en eneste egen tanke eller mening eller i det hele tatt formulere et skikkelig spørsmål. Ieg er ikke et oppslagsverk eller en søkemotor - vil du ha en dialog må du faktisk bidra selv også.

Han prøvde å spørre. Han gikk i dialog. Det går an å svare og hoppe over mistanken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det? Har du telt opp hvor få som svarer utseendet her, i forhold til andre kriterier? Det er et lite mindretall, men ditt problem er jo at du bare tror på de "ærlige" svarene som sier det du vil. En fyr med slike holdninger er mye mindre tiltrekkende enn en med mindre heldig utseende. 

Anonymkode: 51752...2c6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...