Gå til innhold

Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om vi har snakket litt er gjengangeren min at jeg synes han er "treig". Fantasiløs, lite villig til å spille ut scenarioer og hypoteser. For lite abstrakt i tankegangen. Sen med humoren og leken er også et problem. Jeg synes rett og slett menn ofte er kjedelig å snakke med. 

Om jeg avslår et forsøk på spontan kontakt er det som regel et "meg"-problem. Jeg har ikke energi til eller ønske om et nytt bekjentskap. Jeg har energi, men fokuset for kvelden er venner eller det vi gjør. 

Er vi ute på kveldstid vil aldri en full fyr eller en åpenbar fester appellere da jeg ikke drikker nevneverdig selv, og det verste som kan skje meg er en fyr som vil mye "på byen".

Anonymkode: 41ddb...8d1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du det? Du har vært svært opphengt i utseende hele denne tråden.

Anonymkode: 3d494...93f

Du spurte, jeg svarte. Sa fra side 1 av at personlighet, etc. Er kjempeviktig. Men det var ikke greit 🤷‍♀️

Anonymkode: 7dce0...0bc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du spurte, jeg svarte. Sa fra side 1 av at personlighet, etc. Er kjempeviktig. Men det var ikke greit 🤷‍♀️

Ja også har du rakket ned på kollektiv kameratene dine pga utseende deres hele tråden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert?

I mitt tilfelle så er grunnen at jeg lesbisk.

Anonymkode: e0eac...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avviser som regel grunnet manglende interesse, som kan skyldes én eller flere av disse tingene: For gubbete/gammel, altfor ung, mangelfull eller veldig platt og uintelligent humor, direkte ustelt fremtoning, generelt utiltalende utseende, fedme, store psykiske problemer, tenner som er HELT krise (da snakker vi nærmest uteligger på meth-nivå), dårlige generelle verdier og holdninger, for «enkel» i hodet, for arrogant og nedlatende, altfor spinkel/lav i forhold til meg, for mye fokus på penger og materialisme, dårlig/uinteressant samtalepartner, EXIT-personlighet, gift/opptatt.

Anonymkode: 929be...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja også har du rakket ned på kollektiv kameratene dine pga utseende deres hele tråden.  

Har ikke rakket ned på dem en eneste gang. Jeg synes oppriktig synd på dem. Stakkars mennesker. De fortjener ikke dette.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ser jeg på utseendet hans, men ikke på den måten TS kanskje tror. Jeg er helt åpen der, han trenger ikke å være høy, trenger ikke ha en spesiell hårfarge (kan være helt glattbarbert på hodet for den del), eller være spesielt veltrent. Det er typen jeg ser etter. Jeg må like hvordan han ser ut, og mest av alt: Hvordan han er.

TS er kanskje opphengt i dette med at kvinner sier de ser på personligheten, noe som selvsagt stemmer. Det er det totale inntrykket som avgjør om han er interessant for meg. Hvis han er en selvgod type som har stort behov for å fremheve seg selv, hvis han er en kranglete kverulant (for all del, han må ha egne meninger, det handler ikke om det), eller er den typen som snur seg etter alle damer selv om jeg går ved siden av, hvis han har behov for å feste ukentlig, og å drikke seg snydens, så er han uaktuell. Han kan også være uaktuell om han er den veldig ekstroverte typen som har tusen venner som kommer innom konstant. Jeg er introvert, og tror jeg passer bedre med en kar som er mer lik meg (har vært gift med en som er mye mer sosial enn meg, og det blir slitsomt i lengden).

Med andre ord: Det hjelper ikke å ha et flott utseende hvis du ikke passer ellers.

Anonymkode: 8100b...972

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rakket ned på dem en eneste gang. Jeg synes oppriktig synd på dem. Stakkars mennesker. De fortjener ikke dette.

Det er ikke synd på de bare fordi de ikke er modell pene. Det er helt vanlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd på de bare fordi de ikke er modell pene. Det er helt vanlig. 

Min lillebror er ikke modellpen overhodet, men får likevel mange hundre likes. Jeg tror ikke du helt forstår hvor uheldig to av gutta i det kollektivet er. Jeg tror de kan få kjærese hvis noen klarer å forelske seg i personligheten deres. Det er aldri umulig.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillebror er ikke modellpen overhodet, men får likevel mange hundre likes. Jeg tror ikke du helt forstår hvor uheldig to av gutta i det kollektivet er. Jeg tror de kan få kjærese hvis noen klarer å forelske seg i personligheten deres. Det er aldri umulig.

God natt.

Snakker vi Quasimodo stygg her? 

Quasimodo.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min lillebror er ikke modellpen overhodet, men får likevel mange hundre likes.

Det er svært uvanlig at menn får så mange likes på Tinder, han må definitivt være over gjennomsnittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gift. Men da jeg datet;

Fordi de prøvde seg. 

Uansett om du merket at dette er de dyktige til, eller var rett ut klossete, så var det en fullstendig turn off. 

Traff mannen helt tilfeldig. Vi begynte bare å prate. Alt var helt naturlig og genuint, var først ut i samtalen det slo oss at hm, dette føltes egentlig veldig rett. Han var aldri pågående, eller direkte, kun vennlig. 

Anonymkode: d2c0a...5c8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan det være så enkelt at akkurat den dagen var jeg ikke "i modus" for flørt. Utseende er ikke veldig viktig, men de må ha et utseende jeg liker likevel. (Og så er jeg temmelig åpen der, det skal lite til for at jeg finner noe kjekt på en mann.)

For meg er det aller viktigste at han er lett å snakke med, og er interessert i å snakke. Orker ikke et forhold til med en som ikke vil snakke noe særlig gjennom dagen. Kjemi må selvsagt være til stede, men det vet man jo ofte ikke før man har blitt litt kjent. 

Anonymkode: fc447...f9d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null kjemi. Det er omtrent den eneste grunnen. Er det kjemi der får du en sjanse, så kan det jo så klart dukke opp dealbreakers etterhvert, men er du sånn passelig oppegående er kjemi det eneste som betyr noe for meg.

Anonymkode: 0c987...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men har ikke Tinder bevist en gang for alle at både menn og kvinner er visuelle av seg? Jeg forstår ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak i mannosfæren. Det er ikke sånn at sex og nytelsen kun er forbeholdt menn...

Eller; har ikke Tinder bevist en gang for alle at det er en kjempeforskjell mellom kjønnene, både i antall kvinner vs menn der, og måten de sveiper på? 

Anonymkode: a5993...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fordi de går fram på en måte som vekker irritasjon heller enn interesse  og åpenbart er mer opptatt av å skulle "prate til en dame" enn å faktisk være interessert i meg. Mangel på noe å si er også en gjenganger - overraskende mange tror det holder å si hei og forventer at jeg skal styre samtalen videte.

Anonymkode: 987c7...050

Dette er forøvrig samme grunn til at jeg avviser damer. Utrolig slitsomt og kjedelig. Og ja, det vekker faktisk irritasjon 

Anonymkode: b8092...33a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er forøvrig samme grunn til at jeg avviser damer. Utrolig slitsomt og kjedelig. Og ja, det vekker faktisk irritasjon 

Anonymkode: b8092...33a

Får du masse damer etter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver for hardt, har ikke snille øyne, virker for opptatt av å være macho, har holdninger jeg absolutt ikke kan leve med, er dritings, røyker, har barn fra før eller er fanatisk opptatt av noe som krever all fritid (treningsnarkoman, gamer, bilmekking) 

Anonymkode: cbc7e...80a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avviser ved helt førsteinntrykk på utseende, og deretter på mangelfull kjemi.

Anonymkode: 02c5c...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Avviser ved helt førsteinntrykk på utseende, og deretter på mangelfull kjemi.

Anonymkode: 02c5c...ecf

Hvor kresen er du på utseende? Må han være modell pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...