AnonymBruker Skrevet 20. november #41 Del Skrevet 20. november Harry, gammel, stygg. Anonymkode: 1fe61...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #42 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakker ikke om plastikkirurgi. Anonymkode: 3d494...93f Finnes ingenting annet du kan gjøre for å endre ansiktet. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #43 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes ingenting annet du kan gjøre for å endre ansiktet. Anonymkode: 7dce0...0bc Hudpleie, spise sundt, god hårfrisyre, klesstil, jobbe med utstrålingen og personligheten. Anonymkode: 3d494...93f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #44 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hudpleie, spise sundt, god hårfrisyre, klesstil, jobbe med utstrålingen og personligheten. Anonymkode: 3d494...93f Det hjelper ikke når selve ansiktstrekkene er problemet. Tro meg, de har gjort alt det du nevner. De har virkelig lagt ned en innsats for å fremstå så presentabel som mulig. Jeg vil gå så langt som å si at de oppførte seg litt sykelig obsessed med å se best mulig ut. Men det hjalp jo ikke. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #45 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hjelper ikke når selve ansiktstrekkene er problemet. Tro meg, de har gjort alt det du nevner. De har virkelig lagt ned en innsats for å fremstå så presentabel som mulig. Jeg vil gå så langt som å si at de oppførte seg litt sykelig obsessed med å se best mulig ut. Men det hjalp jo ikke. Anonymkode: 7dce0...0bc Nei vel da er de simpelthen for stygge for deg da, men finnes sikert andre som liker de. Anonymkode: 3d494...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #46 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så hvor kjekk snakker vi om her? Anonymkode: 3d494...93f Langt over min liga hvis man kun skal basere det på utseende. Hadde ikke blitt sjokkert om jeg så dem på en rød løper. Anonymkode: 95b89...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #47 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei vel da er de simpelthen for stygge for deg da, men finnes sikert andre som liker de. Anonymkode: 3d494...93f Hallo?! Jeg skrev tidligere i tråden at de fikk 0 likes på Tinder og Happn. Les tråden før du kommenterer. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #48 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hallo?! Jeg skrev tidligere i tråden at de fikk 0 likes på Tinder og Happn. Les tråden før du kommenterer. Anonymkode: 7dce0...0bc Ute i det virkelige liv er det helt sikkert noen som synes de er fine. Anonymkode: 3d494...93f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #49 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Langt over min liga hvis man kun skal basere det på utseende. Hadde ikke blitt sjokkert om jeg så dem på en rød løper. Anonymkode: 95b89...d69 Så hvorfor gikk de etter deg tror du? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #50 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ute i det virkelige liv er det helt sikkert noen som synes de er fine. Anonymkode: 3d494...93f Det er mulig ☝️ Og jeg håper at det er tilfelle, fordi stakkers mennesker. De har lagt inn en så stor innsats uten å få noe igjen for det. Synes virkelig synd på dem. Tror jeg hadde vært nedstemt hver dag hvis ingen ga meg en eneste like på Tinder 😅 Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #51 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mulig ☝️ Og jeg håper at det er tilfelle, fordi stakkers mennesker. De har lagt inn en så stor innsats uten å få noe igjen for det. Synes virkelig synd på dem. Tror jeg hadde vært nedstemt hver dag hvis ingen ga meg en eneste like på Tinder 😅 Anonymkode: 7dce0...0bc Hvor gammel er du, du virker svært ung. Anonymkode: 3d494...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #52 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du, du virker svært ung. Anonymkode: 3d494...93f 26. Du virker yngre enn meg for å være ærlig. I hvert fall i væremåte. Anonymkode: 7dce0...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #53 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 26. Du virker yngre enn meg for å være ærlig. I hvert fall i væremåte. Anonymkode: 7dce0...0bc Ja vel? Det er ikke jeg som baserer selvbildet mitt på Tinder likes 🤷♂️ Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #54 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvorfor gikk de etter deg tror du? Anonymkode: 3d494...93f Det skulle jeg likt å vite. Jeg hadde ganske fin rumpe på den tiden, så kanskje det var den de siklet etter. Anonymkode: 95b89...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #55 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja vel? Det er ikke jeg som baserer selvbildet mitt på Tinder likes 🤷♂️ Anonymkode: 3d494...93f Handler ikke om selvbilde. Handler om å få oppmerksomhet, nærhet og begjær. Jeg snakker ikke om sex. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #56 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler ikke om selvbilde. Handler om å få oppmerksomhet, nærhet og begjær. Jeg snakker ikke om sex. Anonymkode: 7dce0...0bc Ja og da må man være pen i fleisen, that's it. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #57 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og da må man være pen i fleisen, that's it. Anonymkode: 3d494...93f Det er en biologisk nødvendighet for oss alle. Ingenting å skamme seg over. Hvis dere gutta kunne forstått noe så elementært, hadde dere vært mye mindre psykisk syke i hodet. Gå til psykolog og prat med noe for Christs sake. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #58 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en biologisk nødvendighet for oss alle. Ingenting å skamme seg over. Hvis dere gutta kunne forstått noe så elementært, hadde dere vært mye mindre psykisk syke i hodet. Gå til psykolog og prat med noe for Christs sake. Anonymkode: 7dce0...0bc Jeg sier at utseende ikke er alt, det går helt fint. Slapp av. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #59 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sier at utseende ikke er alt, det går helt fint. Slapp av. Anonymkode: 3d494...93f Jeg er helt enig med deg 🤷♀️ Det er du som har et problem med at kvinner sier nettopp det. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #60 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er helt enig med deg 🤷♀️ Anonymkode: 7dce0...0bc Er du det? Du har vært svært opphengt i utseende hele denne tråden. Anonymkode: 3d494...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå