AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er få kvinner som sier det så åpenlyst. De fleste snakker om kjemi og personlighet. Anonymkode: 3d494...93f Men kjemi og personlighet er kjempeviktig for et forhold. Anonymkode: 7dce0...0bc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men kjemi og personlighet er kjempeviktig for et forhold. Anonymkode: 7dce0...0bc Nå var det snakk om det litt mer umiddelbare. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden Hvis en mann ikke fanger min interesse, så bruker jeg ikke tiden hans, da kan han gå videre. Ingen skade skjedd. Anonymkode: ebf33...05c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå var det snakk om det litt mer umiddelbare. Anonymkode: 3d494...93f Selvfølgelig er utseendet av stor betydning. Både for menn og kvinner. Jeg synes det er veldig kjipt at det er sånn. Jeg husker jo at det var en del menn i kollektivet mitt som ikke fikk noen likes på Tinder og Happn. Jeg så jo hvorfor, selvom de brukte veldig gode bilder. Det er urettferdig. En stor mengde mennesker, kanskje med overvekt av menn, blir totalt eksludert. Selvfølgelig oppleves det sårt. Har ingen problemer med å forstå det. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg husker jo at det var en del menn i kollektivet mitt som ikke fikk noen likes på Tinder og Happn. Jeg så jo hvorfor, selvom de brukte veldig gode bilder. Anonymkode: 7dce0...0bc Hvorfor? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #26 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis en mann ikke fanger min interesse, så bruker jeg ikke tiden hans, da kan han gå videre. Ingen skade skjedd. Anonymkode: ebf33...05c Hva pleier å fange din interesse? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 11 timer siden #27 Del Skrevet 11 timer siden Vanligvis fordi han er blitt observert over tid og oppførselen er helt på trynet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 11 timer siden #28 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f Fordi de enten ikke er ute etter en mann eller fordi det ikke er kjemi der... Så kan sikkert noen prøve å rasjonalisere uinterressen med ting som uflidd, stygge tenner, feit, lav, dum, fattig, merkelig gange, teit humor pluss mye mye mer..🙈😂 Bare tull selvsagt..den egentlige grunnen er at immunforsvaret deres har de samme svakhetene så et evt. barn ville fått svakheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #29 Del Skrevet 11 timer siden Visst mannen ikke har humor eller sjølvironi. Anonymkode: 3d220...c1a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11 timer siden #30 Del Skrevet 11 timer siden (endret) For min del har det vært at vi ikke har de samme verdiene, ulike holdninger, at vi har for ulike interesser, og på forskjellige sted i livet. Hjelper ikke om han er kjekk, hvis han ikke ønsker å gifte seg, få barn, forplikte seg og stemmer Frp. Da blir man en uaktuell kandidat automatisk i mine øyne. Jeg har aldri avvist noen grunnet utseendet, det har alltid vært grunnet personlighet, holdninger osv. Endret 11 timer siden av SPOCA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #31 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har avvist menn som har: - vært sleske og grenseoverskridende - hatt lavpannet idiothumor - hatt voldelig fortid ("er ferdig med det nå assa" 🙃) - vært veldig opptatt av boksing og liknende sporter - hatt utrolig dårlig humor, som for eksempel det å le av at andre blir slått ned - vært veldig langt unna mine egne verdier - sendt dickpics Nevner disse spesifikt fordi dette var virkelig kjekke menn. Jeg fikk 'kjeft' av venninner for å avvise dem, men de aner jo ikke hva jeg vet. Liker ikke bad boys. Anonymkode: 95b89...d69 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #32 Del Skrevet 11 timer siden At de er menn. Anonymkode: 6a0ac...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33 Del Skrevet 11 timer siden Tått skrev (2 minutter siden): Fordi de enten ikke er ute etter en mann eller fordi det ikke er kjemi der... Så kan sikkert noen prøve å rasjonalisere uinterressen med ting som uflidd, stygge tenner, feit, lav, dum, fattig, merkelig gange, teit humor pluss mye mye mer..🙈😂 Bare tull selvsagt..den egentlige grunnen er at immunforsvaret deres har de samme svakhetene så et evt. barn ville fått svakheter. Anonymkode: 3d494...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #34 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har avvist menn som har: - vært sleske og grenseoverskridende - hatt lavpannet idiothumor - hatt voldelig fortid ("er ferdig med det nå assa" 🙃) - vært veldig opptatt av boksing og liknende sporter - hatt utrolig dårlig humor, som for eksempel det å le av at andre blir slått ned - vært veldig langt unna mine egne verdier - sendt dickpics Nevner disse spesifikt fordi dette var virkelig kjekke menn. Jeg fikk 'kjeft' av venninner for å avvise dem, men de aner jo ikke hva jeg vet. Liker ikke bad boys. Anonymkode: 95b89...d69 Hvorfor fikk du kjeft av venninenne dine? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #35 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 3d494...93f Fordi de ikke var heldige med utseendet. De får ikke gjort noe med ansiktet uansett hvor mye de forbedrer alt annet. De er slanke, så vekttap hadde ikke hjulpet. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #36 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de ikke var heldige med utseendet. De får ikke gjort noe med ansiktet uansett hvor mye de forbedrer alt annet. De er slanke, så vekttap hadde ikke hjulpet. Anonymkode: 7dce0...0bc Man kan alltids gjøre noe med utseendet. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #37 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor fikk du kjeft av venninenne dine? Anonymkode: 3d494...93f Fordi de selv sikla etter disse mennene og ikke kunne forstå at jeg kunne avvise dem når jeg først fikk muligheten. Anonymkode: 95b89...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #38 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de selv sikla etter disse mennene og ikke kunne forstå at jeg kunne avvise dem når jeg først fikk muligheten. Anonymkode: 95b89...d69 Så hvor kjekk snakker vi om her? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #39 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan alltids gjøre noe med utseendet. Anonymkode: 3d494...93f Nei, jeg vil aldri råde noen til å ta plastikkirurgi for å få likes på tinder 😭 Ikke gjør det!!! Drit i tinder Anonymkode: 7dce0...0bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #40 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg vil aldri råde noen til å ta plastikkirurgi for å få likes på tinder 😭 Ikke gjør det!!! Drit i tinder Anonymkode: 7dce0...0bc Snakker ikke om plastikkirurgi. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå