AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden At jeg ikke er interessert? Anonymkode: d9f2d...e29 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Nå: fordi jeg har kjærste og dermed ikke interessert. Da jeg var singel: fordi de ikke tiltrakk meg fysisk eller mentalt. Anonymkode: 9e089...24a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At jeg ikke er interessert? Anonymkode: d9f2d...e29 Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert? Anonymkode: 3d494...93f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert? Anonymkode: 3d494...93f At mannen ikke er et par hakk bedre enn hun realistisk sett kan få. Anonymkode: 0d959...844 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Fordi de går fram på en måte som vekker irritasjon heller enn interesse og åpenbart er mer opptatt av å skulle "prate til en dame" enn å faktisk være interessert i meg. Mangel på noe å si er også en gjenganger - overraskende mange tror det holder å si hei og forventer at jeg skal styre samtalen videte. Anonymkode: 987c7...050 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Må avvise fordi jeg er gift. Men betyr ikke at jeg alltid er uinteressert innerst inne. Anonymkode: e0c1f...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må avvise fordi jeg er gift. Men betyr ikke at jeg alltid er uinteressert innerst inne. Anonymkode: e0c1f...091 Hva er kriteriene for at du er interessert? Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert? Anonymkode: 3d494...93f Mange grunner. Jeg blir ikke interessert i noen av å se han. Kan være alt fra utseendet til hvordan han er/hva han sier Anonymkode: d9f2d...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Avviser fordi jeg ikke er tiltrukket 🤷♀️ Anonymkode: 7dce0...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig, men hva er den vanligste grunnen til at du ikke er interessert? Anonymkode: 3d494...93f At jeg ikke opplever kjemi. Samtalen må svinge litt. Eller at jeg ikke opplever at han er oppriktig interessert i meg og mitt. Eller at det mangler gnist, men gnist har kjemi ofte som forutsetning. Anonymkode: c1b33...a68 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avviser fordi jeg ikke er tiltrukket 🤷♀️ Anonymkode: 7dce0...0bc Og hva er den vanligste grunnen til at du ikke er tiltrukket Anonymkode: 3d494...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden At jeg er gift og har to barn? Anonymkode: 90367...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At jeg er gift og har to barn? Anonymkode: 90367...a5e Tråden er laget på singelliv og dating forumet. Anonymkode: 3d494...93f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Fordi jeg er ikke interessert i å date noen nå eller i nærmeste fremtid. Når jeg er interessert i å date, så avviser jeg fordi kjemien ikke er der. Anonymkode: 907b9...12c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva er den vanligste grunnen til at du ikke er tiltrukket Anonymkode: 3d494...93f Som oftest fordi han ikke er pen eller kjekk. Det skjer ikke så ofte at en mann gjør noe som jeg synes er direkte avstøtende. Hvis det går på det personlige, handler det mer om at vedkommende ikke har en karakter. Men jeg merker jo også at jeg naturlig synes at en kjekk fyr er mer karismatisk enn en mindre kjekk fyr. Jeg tror det er fordi menn som vet at de er fine å se på, tørr å vise personligheten sin. Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som oftest fordi han ikke er pen eller kjekk. Det skjer ikke så ofte at en mann gjør noe som jeg synes er direkte avstøtende. Hvis det går på det personlige, handler det mer om at vedkommende ikke har en karakter. Men jeg merker jo også at jeg naturlig synes at en kjekk fyr er mer karismatisk enn en mindre kjekk fyr. Jeg tror det er fordi menn som vet at de er fine å se på, tørr å vise personligheten sin. Anonymkode: 7dce0...0bc Overraskende ærlig. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overraskende ærlig. Anonymkode: 3d494...93f Men har ikke Tinder bevist en gang for alle at både menn og kvinner er visuelle av seg? Jeg forstår ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak i mannosfæren. Det er ikke sånn at sex og nytelsen kun er forbeholdt menn... Anonymkode: 7dce0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har ikke Tinder bevist en gang for alle at både menn og kvinner er visuelle av seg? Jeg forstår ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak i mannosfæren. Det er ikke sånn at sex og nytelsen kun er forbeholdt menn... Anonymkode: 7dce0...0bc Det er få kvinner som sier det så åpenlyst. De fleste snakker om kjemi og personlighet. Anonymkode: 3d494...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tror på magi, alkymi og skjebnen. Så om eg ikke kjenner det så avviser jeg. Det er ikke knyttet til hårmanke, høyde eller økonomi. Anonymkode: d7ecc...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå