Gå til innhold

Er jeg "skadet" som måler kjærligheten hans utfra emojis og ordbruk i meldinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min partner har det på samme vis. Jeg vet hen er sikker på meg og vi har aldri hatt noe som ligner psykisk eller fysisk vold mellom oss, men kroppen reagerer like godt som hodet på gamle traumer, og hen får vondt i magen og blir stresset hvis jeg ikke svarer helt som jeg pleier. Jeg tror alle har litt i bagasjen- det gjør oss til dem vi er :) Mye kan vi jobbe med, noe må vi bare håpe bedrer seg og lære oss å leve med. Det plager ikke meg at hen trenger dette, det koster meg jo ingenting å skrive en fin melding, tar ikke lengre tid engang. Men jeg ville sikkert svart litt kjapt og glemt det mange ganger hvis jeg ikke visste hva dette gjør med vedkommende. At jeg vet hva hen har vært utsatt for gjør jo nettopp at jeg kan ta hensyn, mens hen blir gradvis bedre fordi livet nå er stabilt og godt :) Ville sagt det slik at du slipper å tenke så mye på dette :)

Anonymkode: bddfd...0a5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Elsker min mann, men bruker sjelden emojis, det er bare stress. Vil jeg si noe kjærlig blir det ansikt til ansikt, eller vi snakker sammen på telefonen.

Anonymkode: 7b92f...af4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at du er en overtenker og at du er redd for å miste han, og ser hele tiden etter tegn på at han ikke vil ha deg lenger slik at du kan være forberedt. De som leter etter noe, de finner det (selv om det egentlig ikke er der. 

Anonymkode: 54376...0ed

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja og nei. Jeg bruker mindre emojis når stemningen oss i mellom er ikke på topp. Men det betyr bare jeg er sur, det betyr ikke å jeg har sluttet å elske henne 😅

Så dette må du rett og slett jobbe med. Les og hør på artikler/podkast som handler om engstelig tilknytting. Det kan hjelpe deg å forstå dine følelser. 

Anonymkode: cb6ba...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...