AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden For en tid tilbake ble en annen avdeling dratt inn i vår avdeling, jeg har da fått en leder til, denne lederen har vært svært hyggelig mot meg dem gangene jeg har møtt han. Kommer med komplimenter som at jeg ser bra ut. Er pent kledd osv. Her om dagen fikk jeg sms med bilde om at han var på et sportslig arr. Jeg svarer høflig, han fortsetter å skrive. Han har « liket » alle profilbildene mine på fb. Anonymkode: 5f29e...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Det hørtes ut som litt uheldig oppmerksomhet i alle fall.. Anonymkode: 574bb...422 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For en tid tilbake ble en annen avdeling dratt inn i vår avdeling, jeg har da fått en leder til, denne lederen har vært svært hyggelig mot meg dem gangene jeg har møtt han. Kommer med komplimenter som at jeg ser bra ut. Er pent kledd osv. Her om dagen fikk jeg sms med bilde om at han var på et sportslig arr. Jeg svarer høflig, han fortsetter å skrive. Han har « liket » alle profilbildene mine på fb. Anonymkode: 5f29e...9d8 Synes ikke dette er ok av en sjef. Spesielt kommentarer om hvordan du ser ut. Heller ikke ok når han "liker" alle profilbilder osv. Dette blir fort et problem i forhold til makt en sjef har over ansatte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Veldig uprofesjonelt, og du skal ikke tvile på at dette er sånn oppførsel han har holdt på med tidligere, også. Bare ignorer. Anonymkode: 866b4...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Lovebombing... watch out my dear. Anonymkode: 7a1f2...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Altså jeg kan finne på å si sånt til menn, just saying... Anonymkode: c8c03...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): For en tid tilbake ble en annen avdeling dratt inn i vår avdeling, jeg har da fått en leder til, denne lederen har vært svært hyggelig mot meg dem gangene jeg har møtt han. Kommer med komplimenter som at jeg ser bra ut. Er pent kledd osv. Her om dagen fikk jeg sms med bilde om at han var på et sportslig arr. Jeg svarer høflig, han fortsetter å skrive. Han har « liket » alle profilbildene mine på fb. Anonymkode: 5f29e...9d8 Ikke bra, og definitivt ikke profesjonelt. Anonymkode: 23620...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Han beveger seg i alle fall i et grenseland der han må trå varsomt som leder. Men det kan også være rent vennskapelig, hvis dere feks deler en sportsinteresse? Eller hadde snakket om arrangementet på forhånd? Uansett lurt å ikke oppmuntre til kontakt. Anonymkode: 8f3e8...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tipper at ts hadde forstått at han er interessert, hvis det var uønsket. Når hun er usikker, så er det pga at hun håper på tegn til at han er det. Alt handler om ståsted, og sett utenfra virker jo fyren interessert, enten det er ønsket eller ikke. Anonymkode: 6f04e...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå