AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Min mor har problemer med tv2 play som hun har gjennom borettslaget hun bor i. Fikk mail om at borettslaget har endret abonnementet. Hun ringte kundeservice, men hun skjønte ikke hva hun skulle gjøre. Hun ringte tilbake og spurte om de kunne sende en mail med forklaring på hva hun må gjøre. Men de ville igjen prøve gjennom telefonen. Men det gikk ikke. Hun blir stresset når hun snakker med noen og må samtidig trykke på fjernkontrollen. Bør jeg ringe og forlange at de sender en mail med instruksene? Anonymkode: 36f6f...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Er det gjennom Telia hun har abonnement gjennom borettslaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min mor har problemer med tv2 play som hun har gjennom borettslaget hun bor i. Fikk mail om at borettslaget har endret abonnementet. Hun ringte kundeservice, men hun skjønte ikke hva hun skulle gjøre. Hun ringte tilbake og spurte om de kunne sende en mail med forklaring på hva hun må gjøre. Men de ville igjen prøve gjennom telefonen. Men det gikk ikke. Hun blir stresset når hun snakker med noen og må samtidig trykke på fjernkontrollen. Bør jeg ringe og forlange at de sender en mail med instruksene? Anonymkode: 36f6f...a17 Kan ikke du ringe å ta i mot instruksene og hjelpe henne? Anonymkode: 33199...5f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Du kan be de sende instruksjoner på mail ja. De fleste synes det er enklere snakke med folk og få hjelp "på direkten" da. Men hva er egentlig problemet? Anonymkode: cebac...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hva er problemet da? Anonymkode: e6cc8...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå