AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden For ca to mnd siden fikk jeg helt sinnsyke smerter, og stråling nedover armen / hånd, som skikkelig tannverk i hele armen. Tok MR av nakken for fire uker siden og viste blant annet prolaps, skiveutbukning og flere nerver i klem / tranghet .. legen skrev i pasientsky at hun anbefaler fysioterapi. Jeg forstår ikke helt hvordan en fysioterapeut kan hjelpe mot sterke nervesmerter? Jeg er ellers helt OK trent.. kanskje noen kan forklare meg? Anonymkode: 0333a...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Njææ....opptrening har hjulpet meg en del, men det som hjalp mest var kirurgi og tiden det tok at det som ikke ble operert vekk skulle tørke inn. Jeg var godt trent i utgangspunktet. 3x pareser i triceps /biceps /underarm/skulder og rygg tar på tålmodigheten ved styrketrening 😨 fortsatt nummen i diverse. Anonymkode: 9e9fb...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Njææ....opptrening har hjulpet meg en del, men det som hjalp mest var kirurgi og tiden det tok at det som ikke ble operert vekk skulle tørke inn. Jeg var godt trent i utgangspunktet. 3x pareser i triceps /biceps /underarm/skulder og rygg tar på tålmodigheten ved styrketrening 😨 fortsatt nummen i diverse. Anonymkode: 9e9fb...1fc *nummen i diverse fingre * Anonymkode: 9e9fb...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Fysioterapi er vel det eneste som hjelper bortsett fra operasjon. Riktig trening kan hjelpe med prolapset. Anonymkode: 4fdfe...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Om det hjelper må du bare teste ut. Om en fysioterapeut vil behandle dette må du og teste ut. Anonymkode: 1458a...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå