AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden 1 august veide han 6,4 kg og han har fått sin daglig slankerasjon av Hills Metabolic + våtfor. I dag veide han 6,35 som er overraskende lite🤔 Anonymkode: d2e10...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hva sier dyrlegen? Anonymkode: a1019...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Er det en utekatt som stadig blir bedt inn på lunch hos andre? 😸 Anonymkode: 036ae...161 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det en utekatt som stadig blir bedt inn på lunch hos andre? 😸 Anonymkode: 036ae...161 Han er en sjarmerende utekatt som hele nabolaget kjenner, men jeg har gitt beskjed om at de ikke skal mate han, vet han får godbiter fra gamle damer som koser med kattene ute. Jeg merker at nå når det har blitt kaldt blir han mer sulten, og da må jeg øke matdosen, for jeg orker ikke å ha en sulten katt mjauende i leiligheten. Ts Anonymkode: d2e10...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva sier dyrlegen? Anonymkode: a1019...20d Jeg ringte henne i dag og sa at han kun hadde gått ned 50 gram etter drøye tre måneder, og da sa hun bare "javel"🤔 Ts Anonymkode: d2e10...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Vi fikk beskjed om at båtforening var lørdagsgodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Brunello skrev (23 minutter siden): Vi fikk beskjed om at båtforening var lørdagsgodt. Båtforening?🤔 Ts Anonymkode: d2e10...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Båtforening er nok våtfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Båtforening?🤔 Ts Anonymkode: d2e10...d45 Våtfor blir tydelig vis det med stavekontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Dyrlegen sa også at han kunne få kokt fisk/ våtfor kun i helgene, så det har han fått. Ts Anonymkode: d2e10...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Tar lang tid å slanke katter. Vi slanket vår i ett år for å få han ned 1 kg. Husk at 1 menneskekilo=16 kg hos en katt, så det tar laaaaaang tid. Anonymkode: cbc1a...80b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå