mommyaka Skrevet 13 timer siden #41 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da kan det godt hende hun har nattskrekk! Som du nevnte. Har du noen tips og råd hvordan gjøre barnet tryggere på å sove? Her samsover vi så det funker men står opp igjen 2/3 tiden og er redd. Anonymkode: 7d5df...f28 Ikke nevn dette, men om hun husker noe så bare si at hun hadde mareritt og dette er helt normalt. Når hun våkner og begynner med dette, bare fortelle henne at mamma er er og det er bare en drøm. Innimellom funker dette på sekunder.. innimellom kan det være at hun er så "borte" at hun blir redd om det eks tarcpå henne etc. Og viktigste...slå på lyset når hun har episoder. Her kan vi ofte vite om de kommer da sønnen vår begynner å prate og ofte litt "irritert" ekker krangler. Men de fleste ganger bare setter han i å skrike og bli helt vill. Da er det bare å løpe inn..skru på lyset og si det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #42 Del Skrevet 13 timer siden mommyaka skrev (14 minutter siden): Ikke nevn dette, men om hun husker noe så bare si at hun hadde mareritt og dette er helt normalt. Når hun våkner og begynner med dette, bare fortelle henne at mamma er er og det er bare en drøm. Innimellom funker dette på sekunder.. innimellom kan det være at hun er så "borte" at hun blir redd om det eks tarcpå henne etc. Og viktigste...slå på lyset når hun har episoder. Her kan vi ofte vite om de kommer da sønnen vår begynner å prate og ofte litt "irritert" ekker krangler. Men de fleste ganger bare setter han i å skrike og bli helt vill. Da er det bare å løpe inn..skru på lyset og si det går bra Tusen takk ❤️ dette er bare grusomt! Jeg håper dere får det bedre 😔 litt godt å ikke være alene om det. Jeg viste ingenting om nattskrekk! Så nå skal jeg sette meg inn og lese litt og forhåpentligvis bli litt smartere på det. Vondt når vi ikke kan beskytte barna får noe vi ikke har kontroll på. Anonymkode: 7d5df...f28 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13 timer siden #43 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk ❤️ dette er bare grusomt! Jeg håper dere får det bedre 😔 litt godt å ikke være alene om det. Jeg viste ingenting om nattskrekk! Så nå skal jeg sette meg inn og lese litt og forhåpentligvis bli litt smartere på det. Vondt når vi ikke kan beskytte barna får noe vi ikke har kontroll på. Anonymkode: 7d5df...f28 Takk Og husk..dette vil ikke skade de...bare vi foreldre som får hjerteinfarkt flere ganger i uka 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå