AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Min 4 år gammel Datter forteller at hun blir dratt i beina under dyna. I sengen, hører visking og lyder. Redd får skapet og skygger. Og det kun på soverommet vi samsover og jeg har hørt/sett at hun blir dratt i beina. Eller at dyna under beina faktisk går opp ned mens hun selv ligger stille. Hvordan kan jeg få dette til å ta slutt? Hun har akkurat fylt 4 så dette er ikke noe hun selv finner på da ingen har vist eller fortalte henne om spøkelser og sånt. Hvis noen åndelige har noen tips og råd som kan hjelpe datteren min med å vare mindre redd og trygg så hadde jeg hvert veldig glad for det 🫶 Anonymkode: 7d5df...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan kan jeg få dette til å ta slutt? Slutt å gi henne oppmerksomhet for dine vrangforestillinger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Atete skrev (2 minutter siden): Slutt å gi henne oppmerksomhet for dine vrangforestillinger. Det er akkurat det jeg ikke gjør. Anonymkode: 7d5df...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er akkurat det jeg ikke gjør. Anonymkode: 7d5df...f28 Jo. Stakkars barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min 4 år gammel Datter forteller at hun blir dratt i beina under dyna. I sengen, hører visking og lyder. Redd får skapet og skygger. Og det kun på soverommet vi samsover og jeg har hørt/sett at hun blir dratt i beina. Eller at dyna under beina faktisk går opp ned mens hun selv ligger stille. Hvordan kan jeg få dette til å ta slutt? Hun har akkurat fylt 4 så dette er ikke noe hun selv finner på da ingen har vist eller fortalte henne om spøkelser og sånt. Hvis noen åndelige har noen tips og råd som kan hjelpe datteren min med å vare mindre redd og trygg så hadde jeg hvert veldig glad for det 🫶 Anonymkode: 7d5df...f28 Kontakt magisk visdom på Facebook og hør om teamet hennes i låsh kan se på saken for deg, er mulig å høre om du kan få det gratis om du ønsker det tror jeg Anonymkode: 0e0d8...532 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Det høres skummelt ut. Jeg hadde frika ut. Er hun selv redd/ klar over hva som skjer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Pass på at du ikke skremmer henne. Jeg hadde foreldre som var veldig overtroiske på dette punktet, og som fyrte opp under mange mareritt og uhyggelige fantasier jeg hadde. Endte opp med at mye av barndommen min ble fryktbetont i en helt annen grad enn hva jeg tror den kunne ha vært.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Sett opp kamera. Anonymkode: 8a9ed...dd5 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og det kun på soverommet vi samsover Hvordan kan jeg få dette til å ta slutt? Anonymkode: 7d5df...f28 Hun kan sove i sin egen seng så får dere begge sove i ro. Anonymkode: c8fb1...f68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sett opp kamera. Anonymkode: 8a9ed...dd5 Dette. Du får kjøpt billig gode kamera på power etc. Og minne kort. Da kan du gå inn på appen og se hva som skjer etter hun har lagt seg 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Stor pike skrev (Akkurat nå): Det høres skummelt ut. Jeg hadde frika ut. Er hun selv redd/ klar over hva som skjer? Ja hun er klar over hva som skjer og sier at hun er redd. Jeg prøver å bortforklare og sier at hun bare hadde en skummel drøm. Hun spurte meg istad om jeg var mammaen hennes eller et spøkelse. Jeg vet ikke hvor hun har det ifra og jeg begynner å bli bekymret. 😣 Anonymkode: 7d5df...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Hvis du slapper helt av og lukker øynene, og så sender du ut energi ut i eteren om at dere er guddommelig beskyttet av deres åndelige guider, og at det er ingen ånder som får lov til å komme inn i deres sfære. Se på det som en "dome" eller et "egg" der dere er beskyttet og se for deg at dette strekker seg ut over hele huset deres. Du må sende ut energi om at du absolutt ikke aksepterer noen andre ånder enn de guidene som vil deg/dere vel inne i deres sfære. Du kan også be dine åndelige guider om hjelp til dette. Jeg kan prøve å be mine guider om å hjelpe dere i tillegg. Jeg hadde en periode med uønskede nattlige besøk fra ånder, men det tok slutt med en gang jeg gjorde det ovenstående. Anonymkode: d7893...74d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja hun er klar over hva som skjer og sier at hun er redd. Jeg prøver å bortforklare og sier at hun bare hadde en skummel drøm. Hun spurte meg istad om jeg var mammaen hennes eller et spøkelse. Jeg vet ikke hvor hun har det ifra og jeg begynner å bli bekymret. 😣 Anonymkode: 7d5df...f28 Det er nå du skal være en trygg voksenperson. Skjerp deg, rett og slett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): Dette. Du får kjøpt billig gode kamera på power etc. Og minne kort. Da kan du gå inn på appen og se hva som skjer etter hun har lagt seg Jeg vurderer dette! Hvis det forsetter jeg håper det er en liten periode og det tar slutt. Anonymkode: 7d5df...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Det du kun gjøre, er som i åndelighet generelt, jobbe med å være trygg i deg selv. Husk at alt du gjør og tenker smitter over på din datter. Så sliter hun led beina og er redd. Hva kan dette være? Du tror det er ånder? Kan det være andre ufrivillige rykninger? Hvis du virkelig tror dette er ånder, hva har du gjort for å holde hjemmet rent for energier? Er det ryddig og rent? Gamle gjenstander? Gammelt hus? Noen gang tatt ånderens? Salvie røkelse? Palo santo? Beskyttende symboler? Salt? Jeg er interessert i oppdatering, eller tilleggsopplysninger, både på det fysiske og evt medisinske plan, men også på det åndelige plan. Anonymkode: 157e8...2c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Atete skrev (15 minutter siden): Slutt å gi henne oppmerksomhet for dine vrangforestillinger. Hjelpes! Anonymkode: d8ce2...bea 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du slapper helt av og lukker øynene, og så sender du ut energi ut i eteren om at dere er guddommelig beskyttet av deres åndelige guider, og at det er ingen ånder som får lov til å komme inn i deres sfære. Se på det som en "dome" eller et "egg" der dere er beskyttet og se for deg at dette strekker seg ut over hele huset deres. Du må sende ut energi om at du absolutt ikke aksepterer noen andre ånder enn de guidene som vil deg/dere vel inne i deres sfære. Du kan også be dine åndelige guider om hjelp til dette. Jeg kan prøve å be mine guider om å hjelpe dere i tillegg. Jeg hadde en periode med uønskede nattlige besøk fra ånder, men det tok slutt med en gang jeg gjorde det ovenstående. Anonymkode: d7893...74d Jeg vet ikke hvordan man gjør dette og har selv lite erfaring med det overnaturlige. Anonymkode: 7d5df...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelpes! Anonymkode: d8ce2...bea Du mener det er ok at mor påvirker barnet sitt til å føle frykt og redsel? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Atete skrev (12 minutter siden): Jo. Stakkars barn. Idiot! Anonymkode: d8ce2...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Idiot! Anonymkode: d8ce2...bea Mor må skjerpe seg. Ferdig med saken. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå