Gå til innhold

Hvilke tegn sender voksne menn ut når de er tiltrukket/betatt/intr i en kvinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en voksen mann 50+. Hvilke tegn kan jeg se etter? Han er veldig sosial og glad i å prate med folk. Med meg pleier han å fleipe litt. 

Anonymkode: 3c7ef...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tegn: inviterer deg på en magisk date, forteller deg hvor betatt han er av deg og følger opp med meldinger og avtale om ny date!

DA er han interessert! Og min date ble kjæreste etter en uke ❤️

Anonymkode: bb742...77b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke i tvil når en voksen og selvsikker mann er interessert.

Anonymkode: 132f2...8e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye oppmerksomhet. Man er ikke i tvil når er mann er interessert

Anonymkode: 4f7ab...70b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den alderen er mannen i en gråsone, bokstavelig talt, da kan han tillate seg mer og fleipe det bort. Det kan misforstås. Ellers er ikke menn så forskjellige. Typisk er at han holder øye med deg, uten å skjule det nevneverdig, at han aldri går glipp av hva du sier og gjør, selv om han er opptatt med andre. At han har en positiv innstilling til deg, forsøker å finne anledning til å være bare dere to, at han har en egen evne til å dukke opp "tilfeldig" her og der.

Anonymkode: 9f708...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere begge er single, og han vet at du er singel, så ville han nok vært mer direkte om han faktisk er interessert. Det du beskriver høres bare ut som vennlighet/vennskap.

Anonymkode: 3239b...aa6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert vet er menn ikke like. Noen av oss er direkte, på grensen til brå og andre er veldig forsiktige.
Om han er en direkte mann tror jeg han ville vist det med å gi deg mer oppmerksomhet enn andre damer han ser på som venner. Dersom han har et fysisk kjærlighetsspråk vil han kanskje komme med små diskret/harmløse berøringer som skulder eller armen.

Hvis han er av den litt mer forsiktige typen kommer han nok til å følge veldig med på deg og dine signaler. Det han ser etter en en tydelig invitasjon om at han er velkommen til å ta et steg mot deg.

Kan jeg spørre deg om du er bevist på hvilke signaler du sender og hvordan du gjør det når du vil gi en mann tommel opp til at han er velkommen til å gi deg oppmerksomhet?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega 50+ som er innom mitt kontor hver dag. Han skal alltid spørre om noe, lete etter noe, gi beskjed osv.

Han er singel, jeg er ikke det. Jeg liker ham veldig godt, og det er fullt mulig han har merket det, selv om jeg har prøvd å ikke vise på noen måte at jeg liker ham.

If he likes you, you just know.

Anonymkode: 1b762...a01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bare vet det, føler jeg.

I måten de ser på deg, måten de dras mot deg. De ser på deg litt lengre, de smiler litt bredere, de står litt nærmere. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, jeg bare vet det når noen liker meg.

Det man ser det ekstra på er når de finner på unnskyldninger for å være med deg, være nær deg. Jobbe på samme prosjekt, stille deg spm, gå forbi pulten din på vei til kaffemaskinen når det hadde vært raskere å gå en annen vei osv. 

Nå er det snart julebord-tid, da vil du finne det ut uten noe tvil (om du vil) 😂

Anonymkode: 2776e...1a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknfpr svar. Han kom bort for å snakke når jeg trente i går, måtte låse seg inn med nøkkelkortet. Gjorde ikke annet i treningsstudioet enn å prate med meg før han gitt ut igjen. Var kun hverdagslig prat da. Hva tenker dere? TS

Anonymkode: 3c7ef...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...