AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #41 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 35, lykkelig singel, og har alltid en eller annen fast sex-partner. Helt ærlig skjønner jeg ikke yngre single damer som går i sølibat og venter på den rette. Anonymkode: 89d08...f2f Du får spørre dem. Anonymkode: 10db3...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 24. november 2024 #42 Del Skrevet 24. november 2024 Går ikke sexløs selv om jeg er singel, for meg er sex noe av det beste livet har å by på så det går jeg ikke uten i måneder og år. Liker uten tvil best når det er sex og følelser sammen, men tåler sex uten følelser også. Men jeg har aldri ONS, og er ikke noe glad i å ha masse nye sexpartnere. Vil ha noe stabilt og gjentagende. Så når jeg var singel sist var jeg ute etter en FWB som ville ha sex ca ukentlig. Jeg var da singel i noen år, hadde vært i 3 forhold siste 20 år og ønsket egentid. Første året gikk jeg helt uten sex, og «fant meg selv» uten å drive med menn. Når jeg ble klar for sex men ikke fast forhold ennå, fikk jeg meg fast sexpartner 🙂 Så nei, hadde ikke masse forskjellige menn rundt om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #43 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg har en nabo jeg av og til ligger med. Et par ganger i måneden, ca. Da spiser vi litt også, ser en film, litt armkrok etc. Veldig godt. Anonymkode: 57022...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #44 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg kan heller ikke avstå fra sex, jeg trenger også den kroppslige intimiteten, bare det å ligge ved siden av en mann. Kjenne varmen fra en annen kropp, kjenne styrken i en manns arm. Nå har jeg vært single i et halvt år og jeg har hatt mer bra sex nå enn på slutten av mitt forrige forhold. Nå har jeg hatt en fast pulevenn i en to måneders tid. Jeg var veldig fornøyd og tenkte det ble bra å ha én fast, men jeg er litt usikker på om det fungerer så bra særlig mye lenger, da vi er i samme milijø og det er litt forstyrrende å være ute på samme steder som han, men late som om det ikke er noe mellom oss eller noe. Jeg vil gjerne ha én for å være mindre stressa for sykdommer og sånn, men selv om jeg aldri vil ha han som kjæreste, er jeg redd det blir litt følelser og drama uansett når man har vært så mye sammen... Anonymkode: f3809...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #45 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 20.01): Hvorfor gikk du fra han? Du sier han var fantastisk. Anonymkode: 10db3...ca7 Du er vel ikke interessert i å leve med alle fantastiske mennesker på denne jord..? Jeg er lykkelig singel og har en eller fler faste partnere. Knuller ikke rundt, da jeg må ha en relasjon og tenne på personen og mennesket. Anonymkode: 753de...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #46 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 35, lykkelig singel, og har alltid en eller annen fast sex-partner. Helt ærlig skjønner jeg ikke yngre single damer som går i sølibat og venter på den rette. Anonymkode: 89d08...f2f Har bare ikke kontakten med menn hvor det er mulig å møte noen det kan bli god sex med. Er åpen for å oppleve noe annet om sitsujonen tilbyr noe forbi ons, men syns ikke det er lett å oppnå, samme som jeg ikke syns det er lett å oppnå kjæreste heller. Har aldri opplevd et godt sex liv, er ikke noe flink til å finne riktige personer hvor ting stemmer og de prøver ikke finne meg heller. Anonymkode: b7442...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #47 Del Skrevet 25. november 2024 Nei, jeg har ikke hatt sex siden skilsmissen. Og det er noen år siden. Hadde vel knapt noe som gift også. Men siden tilfeldig sex uten følelser ikke er noe for meg, blir det altså ikke noe på meg. Dater ikke heller. Har fått "tilbud" fra bekjente, tre stykker faktisk, men har avstått av nevnte grunn. Anonymkode: 22c0b...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #48 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg ønsker å gå inn i et forhold på sikt. Men ikke akkurat nå, fordi jeg går gjennom en depresjon med flere hendelser som har skjedd de siste tre årene. Men jeg jobber med det, og forblir jeg singel, så er det ok det også. Har ikke hatt sex på 4 år. Veldig ulikt meg, men er nok pga depresjonen. Når ting er på stell igjen, så kommer jeg nok til å ha en one night stand bare fordi jeg innerst inne savner intimitet. Men det er ikke noe jeg strever etter hvis du skjønner. Etter det kommer jeg til å gå uten sex frem til jeg finner en jeg vil være i forhold med, og at det er gjensidig selvsagt:) Liker egentlig ikke å ha sex uten at jeg føler meg trygg. Anonymkode: a185e...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå