AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #21 Del Skrevet 20. november 2024 Nei. Har ingen sex. Klarer meg fint uten. Anonymkode: f1705...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #22 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor gikk du fra han? Du sier han var fantastisk. Anonymkode: 10db3...ca7 Fordi jeg mer eller mindre hadde hatt kjæreste/vært i forhold fra jeg var 16 år. Hadde aldri bodd alene feks. Trangen til å bare ha meg selv, ingen andre å ta hensyn til, kun mine egne behov og ønsker å tenke på ble så pass stor. Jeg kunne ikke forsvare for hverken han eller meg selv å bli. Jeg måtte være 100% egoistisk for første gang i mitt liv. Samtidig så hadde han et ønske om barn, noe ikke jeg har. Han var villig til å leve livet med meg uten barn, men jeg ville at han skulle få mulighet til å møte noen som delte han sitt ønske om barn. Var på mange måter grusomt å gå i fra han. En flott mann jeg ønsker alt det beste for. Hadde mange runder med meg selv også etter jeg avsluttet forholdet der jeg betvilte egen avgjørelse, savnet han osv. Men etter tid så ble jeg mer og mer trygg på at jeg hadde tatt et riktig valg. Nå elsker jeg min singeltilværelse og har overhode ingen planer om noe annet☺️ Anonymkode: 7367e...a2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #23 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller har dere ikke noe sex overhodet? Anonymkode: 10db3...ca7 Ligger ikke med kreti og pleti. Må ha følelser for personen. Vil ikke føle meg lett på tråden selv om sex er deilig. Anonymkode: 49664...48b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #24 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ligger ikke med kreti og pleti. Må ha følelser for personen. Vil ikke føle meg lett på tråden selv om sex er deilig. Anonymkode: 49664...48b Verdt det hvis du synes det er deilig. Anonymkode: 10db3...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #25 Del Skrevet 20. november 2024 Prøvde meg litt på dette før, men fant ut at det ikke var noe for meg. Sex uten følelser er helt uinteressant for meg. Kommer nok aldri til å ha et ONS resten av livet mitt, tror jeg. Anonymkode: d098b...a7a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 20. november 2024 #26 Del Skrevet 20. november 2024 Over hodet har jeg aldri hatt sex, men når det er sagt, kjedeligste med å være singel er å ikke ha sex med en kjekkas, men det må være noe mer enn understellsbehandling en natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 20. november 2024 #27 Del Skrevet 20. november 2024 Det varierer. I noen perioder har jeg kun sex med meg selv. I andre perioder har jeg sex med menn og/eller kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #28 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg er lykkelig singel. Sist jeg hadde sex var i juni i fjor med en jeg var med i 9 mnd uten om en jeg møtte i sommer som jeg lå med 2 ganger da jeg var på ferie. Det var full klikk, så da tenkte jeg at det var verdt å ha sex med han. Ellers ligger jeg aldri rundt. Ligger kun med de jeg liker veldig godt og som jeg ønsker å være med. Jeg har aldri hatt ons. Dame 44 Anonymkode: f3b79...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #29 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg har det fint som singel og har vært singel i 1,5 år nå. Har mye glede av å tenke på og glede meg til sex, men jeg har bare lyst til å ha sex med en kjæreste, så jeg venter til det. Jeg har noen menn rundt meg som er veldig på, men jeg er ikke interessert i noen av dem for forhold, og da heller ikke for sex. Anonymkode: c0192...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #30 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller har dere ikke noe sex overhodet? Anonymkode: 10db3...ca7 Har ikke sex. Anonymkode: 2d8a4...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #31 Del Skrevet 20. november 2024 Nei Anonymkode: 4bd82...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #32 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg er singel på femte året. Var ikke har sex som singel, og ikke savnet det heller. Har sex med meg selv da. Men har nå i det siste kjent litt på behovet for kroppskontakt igjen, og har hatt litt kontakt med en med tanke på en ordning for uforpliktende sex, men det har ikke blitt noen ordning. Vet ikke helt om jeg er helt klar heller, er vel derfor det strandet 😆 Anonymkode: b03fb...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #33 Del Skrevet 21. november 2024 makkapakka skrev (11 timer siden): Over hodet har jeg aldri hatt sex, men når det er sagt, kjedeligste med å være singel er å ikke ha sex med en kjekkas, men det må være noe mer enn understellsbehandling en natt.. Hvorfor ikke bare ha sex med en kjekkas? Anonymkode: 10db3...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 21. november 2024 #34 Del Skrevet 21. november 2024 Ons er ikke spesielt digg, føles mer som bortkastet tid hvis jeg skal være ærlig. Jeg er veldig glad i sex, men trenger at det er noe i bunnen for at jeg skal kunne nyte det, føle meg trygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #35 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eller har dere ikke noe sex overhodet? Anonymkode: 10db3...ca7 Nei. Har en veldig god dildo og noen digge vibratorer som gir meg alt jeg trenger. Savner ikke mas og kjas fra en mann. Anonymkode: 78d40...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #36 Del Skrevet 21. november 2024 Har ikke møtt enn mann for ligg, ser egentlig bare etter kjæreste. Og fantaserer bare om sex med en kjæreste og hvor koslig romantisk og deilig det er. Har ikke bygget opp ons til noe attraktivt i tankene mine, virker veldig hult, ensomt, kleint og litt skummelt. Så ligger så langt ikke med noen. Anonymkode: b7442...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #37 Del Skrevet 21. november 2024 Veldig sjelden, men en periodisk greie en gang i blant med noen man blir litt betatt av er koselig Anonymkode: 13f77...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #38 Del Skrevet 21. november 2024 Nei. Kan skje at jeg mer tilfeldig har sex, men jeg er ikke på jakt. Før jeg hadde sex sist gang var det 3 år siden sist. Har høy sexlyst, men er trygg i meg selv og kan selv fikse biffen. Har veldig mye annet jeg tenker på og gjør, og får mye kjærlighet fra venner, så lengsel etter romantikk og sex tar ikke så mye plass i hodet. Anonymkode: 90738...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #39 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Veldig sjelden, men en periodisk greie en gang i blant med noen man blir litt betatt av er koselig Anonymkode: 13f77...6e8 En gang i året? Anonymkode: 10db3...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #40 Del Skrevet 24. november 2024 35, lykkelig singel, og har alltid en eller annen fast sex-partner. Helt ærlig skjønner jeg ikke yngre single damer som går i sølibat og venter på den rette. Anonymkode: 89d08...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå