AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Eller har dere ikke noe sex overhodet? Anonymkode: 10db3...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller har dere ikke noe sex overhodet? Anonymkode: 10db3...ca7 Som singel har jeg overhode ikke noe lyst på sex. For meg er sex sterkt koblet opp mot forhold/kjærlighet. Derfor har det aldri vært aktuelt med noe one night stand , elsker/ff eller lignende. Helt uinteressant😊 Det er ca 6 år siden jeg gikk i fra min fantastiske eks-samboer. Vi hadde et flott sexliv til det siste. Etter jeg gikk fra han har jeg ikke ønsket noe forhold med noen, da jeg trives for godt som singel😅. Anonymkode: 7367e...a2e 15 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 Har mye sex 😊 Anonymkode: cb4ba...93f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. november 2024 #4 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eller har dere ikke noe sex overhodet? Anonymkode: 10db3...ca7 Jeg har sex med meg selv 👌. Viktig å øve vettu 😉. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #5 Del Skrevet 20. november 2024 Har ikke sex med menn lenger nei. Anonymkode: fb808...7ae 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, er vell 7 år siden sist jeg hadde sex...for meg så er sex knyttet opp mot følelser, så ligger ikke med menn jeg ikke har følelser for nei! Men jeg dater heller ikke da jeg trives for godt som singel, haha! Anonymkode: f5bcd...caa 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Del Skrevet 20. november 2024 Varierer. Noen ganger med samme mann over tid, av og til ingen. Anonymkode: cc2bb...818 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #8 Del Skrevet 20. november 2024 Lykkelig sim singel her og lever i sølibat. Sex er, som flere andre i samme tråd har svart, sterkt koblet opp mot følelser, tilknytning og forhold. Aldri hatt interesse for sex med fremmede, ons, situationships og alt det rare folk holder på med. Altså, mye sex i forhold og avstår helt som (lykkelig) singel ☺️ Anonymkode: 4c566...1f3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #9 Del Skrevet 20. november 2024 Var singel i 6 år, hadde to perioder på to år hvor jeg bare sørget for daglig orgasme selv, fordi jeg ville fokusere på karriere og andre tidkrevende ting som ble forstyrret av å ha løse relasjoner med menn. Den øvrige tiden hadde jeg to til tre jeg hadde jevnlig sex med, men det krevde mye kommunisering som jeg ble lei av.. (og ja, var helt åpen på at det var utelukkende seksuelle relasjoner) Anonymkode: e5fba...c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #10 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lykkelig sim singel her og lever i sølibat. Sex er, som flere andre i samme tråd har svart, sterkt koblet opp mot følelser, tilknytning og forhold. Aldri hatt interesse for sex med fremmede, ons, situationships og alt det rare folk holder på med. Altså, mye sex i forhold og avstår helt som (lykkelig) singel ☺️ Anonymkode: 4c566...1f3 Samme her Anonymkode: 241de...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #11 Del Skrevet 20. november 2024 Har bare sex med meg selv, og nyter det. Ikke bare en rask "runde" for å få sove eller fikse en hodepine. Jeg prioriterer å nyte kroppen min seksuelt, med solo tantra, og slik vet jeg også at sexlivet med partner blir bra. Har hatt sex med menn før, men er avholden helt til jeg er i et forpliktet forhold. Anonymkode: e3ad9...5b2 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #12 Del Skrevet 20. november 2024 Har ikke hatt sex med en mann på 7 år. Men jeg har et aktivt sex liv med meg selv. Men skal jeg ha sex med noen, så må jeg ha følelser for de. Anonymkode: a6e97...110 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #13 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Som singel har jeg overhode ikke noe lyst på sex. For meg er sex sterkt koblet opp mot forhold/kjærlighet. Derfor har det aldri vært aktuelt med noe one night stand , elsker/ff eller lignende. Helt uinteressant😊 Det er ca 6 år siden jeg gikk i fra min fantastiske eks-samboer. Vi hadde et flott sexliv til det siste. Etter jeg gikk fra han har jeg ikke ønsket noe forhold med noen, da jeg trives for godt som singel😅. Anonymkode: 7367e...a2e Hvorfor gikk du fra han? Du sier han var fantastisk. Anonymkode: 10db3...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #14 Del Skrevet 20. november 2024 46 år og kom tidlig i overgansalderen,sex frister ikke mer.Hadde en fast jeg møtte før. Anonymkode: 6b614...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #15 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg trives veldig godt med singeltilværelsen, men ville gladelig ofret den om jeg traff «den rette». Med det mener jeg én som ville tilført livet _mer_ glede enn singeltilværelsen gir meg – jeg skal aldri mer gå på akkord med mine egne følelser og behov for å være i et forhold. Har en fast elsker i mellomtiden, med samme utgangspunkt som meg selv. Han dater litt fra tid til annen – da dropper vi å møtes, og jeg lever fornøyd i sølibat Har ofte sex med meg selv, da – men det gjelder både i og utenfor forhold. Anonymkode: d63d9...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 20. november 2024 #16 Del Skrevet 20. november 2024 (endret) Jeg er passe fornøyd. Heller alene enn med en som jeg er ulykkelig med. Forskjellige menn men foretrekker en jeg er veldig glad i. Jeg har mye mindre sex og sexlyst nå som singel vs i et ok forhold. Endret 20. november 2024 av Fighter83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #17 Del Skrevet 20. november 2024 Nei har ikke sex med noen nå. Anonymkode: b268c...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #18 Del Skrevet 20. november 2024 Ja, har så mye sex som mulig. Jeg er lykkelig singel i den forstand at jeg har et godt liv og ikke ønsker å være sammen med noen bare får å ha kjæreste. Det ideelle hadde jo vært å finne den rette, men jeg vet ikke om han finnes. Har et langvarig forhold bak meg hvor vi fikk barn, men etterhvert som vi fikk utfordringer etter å ha fått barn, begynte jeg å skjønne hva den store kjærligheten faktisk er. Jeg har ikke møtt min perfekte match enda, og vet som sagt ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre det. Sex er en av de tingene som gjør meg mest lykkelig her i livet, så det avstår jeg absolutt ikke fra. Jeg er litt kresen, men finner allikevel inne menn som jeg tenner på, selv om jeg ser at det ikke er aktuelt med et forhold. Prøver å ha faste sexpartnere, siden dette er mest praktisk og skaper mest trygghet. Anonymkode: 12050...00f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #19 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): begynte jeg å skjønne hva den store kjærligheten faktisk er. Anonymkode: 12050...00f Ligge rundt? Anonymkode: 10db3...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #20 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ligge rundt? Anonymkode: 10db3...ca7 Nei. Jeg ligger rundt fordi jeg elsker sex. Kunne fint holdt meg til én hvis han var den rette. Anonymkode: 12050...00f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå