AnonymBruker Skrevet 20. november #21 Del Skrevet 20. november "Spørre om lov". Han er mannen min, ikke barnet mitt. Jeg bestemmer da ikke om han vil ha dildo eller ikke. Anonymkode: 01c04...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 20. november #22 Del Skrevet 20. november Nei. Han har da all rett til å ta slike valg for seg selv. Og det påvirker uansett ikke meg om han kjøper en eller ikke. Dersom han vil introdusere den til vårt felles sexliv regner jeg med han spør når vi kommer dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #23 Del Skrevet 21. november Kommer an på prisen, om vi har felles økonomi og om vi har økonomi til det. Dersom vi har felles og svak økonomi og han velger å bruke de siste pengene på en dildo kontra mat og regninger hadde jeg blitt sint. Anonymkode: 50850...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #24 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 18.18): eeehhh👀 Hva skal min MANN med dildo? Anonymkode: fe943...781 Bruke den i sin egen rumpe. Gir magiske orgasmer😊 Anonymkode: 7b956...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #25 Del Skrevet 22. november Irak skrev (På 20.11.2024 den 19.25): Om han har lyst på dildo, analplugg o.l. Bare kjør på hadde jeg sagt da. Syns en seksuelt frigjort og bevisst mann bare er sexy jeg, så lenge jeg slipper å bruke den på han. Der går min grense. Typen min bruker dildoen på seg selv i mitt nærvær. Han får ekstreme orgasmer av det. Blir superkåt av å se på🫶 Anonymkode: 7b956...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #26 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 21.09): Da har du ikke møtt mange menn, eller så har de holdt denne fetisjen skjult for deg. Prostata er en erogen sone for mange menn. Anonymkode: abd88...4fe Jeg vet, typen får så inni helvetes orgasmer av dildo og butplugs i egen rumpe. Han har lett 10 orgasmer på rad før han faller utslitt sammen❤️ Anonymkode: 7b956...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #27 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 21.09): Da har du ikke møtt mange menn, eller så har de holdt denne fetisjen skjult for deg. Prostata er en erogen sone for mange menn. Anonymkode: abd88...4fe Alle har ikke fetisjer! Anonymkode: 98d9f...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #28 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alle har ikke fetisjer! Anonymkode: 98d9f...b25 Anal stimuli er ikke fetisj. Minner å definisjon av en fetisj er noe som for de fleste er ikke seksuelt men på en eller annen måte stimulerer noen seksuelt. For eksempel gummistøvler og regnklær. Anonymkode: baa37...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 22. november #29 Del Skrevet 22. november Jeg kjøper hva jeg vil og bryr meg ikke om min partner kjøper egne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #30 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anal stimuli er ikke fetisj. Minner å definisjon av en fetisj er noe som for de fleste er ikke seksuelt men på en eller annen måte stimulerer noen seksuelt. For eksempel gummistøvler og regnklær. Anonymkode: baa37...bd8 Helt sant, anal stimuli gir enorme orgasmer til han❤️ Anonymkode: 7b956...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #31 Del Skrevet 22. november Nei . Anonymkode: 266a4...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #32 Del Skrevet 22. november Han er ikke et barn så må ikke spørre, men hadde jeg oppdaget det hadde jeg blitt kvalm Anonymkode: cab08...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #33 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 21.09): Da har du ikke møtt mange menn, eller så har de holdt denne fetisjen skjult for deg. Prostata er en erogen sone for mange menn. Anonymkode: abd88...4fe Nok. De fleste synes en finger er mer enn nok. Jeg er enig. Dildo eller penis i rumpa er vondt. Anonymkode: 94d87...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 23. november #34 Del Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han er ikke et barn så må ikke spørre, men hadde jeg oppdaget det hadde jeg blitt kvalm Anonymkode: cab08...d9b Så han må ikke spørre, men skjule det for deg? Merkelig holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå