Gå til innhold

systemair savecair brukerlås

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en liten skjerm på veggen der jeg pleier å slå på peisfunksjon før jeg tenner opp. I kveld har brukerlåsen slått seg på, og jeg vet ikke hva jeg har vært borti for å aktivere denne. 

Noen som vet hvordan jeg slår av brukerlåsen? Har aldri skjedd før at den har slått seg på. I bruksanvisningen står det bare at den må deaktiveres og det hjelper jo ikke akkurat. Alt er låst. Når jeg trykker på brukerlås, skjer det ingenting. Jeg har passord men det hjelper jo ikke når jeg ikke får lov å trykke på noenting. 

Anonymkode: f001b...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Løste det. Slo av sikringen og slo den på igjen. Det enkle er ofte det beste for oss uten teknisk innsikt. 

Det står fortsatt at brukerlås er på, men nå får jeg lov til å slå på peisfunksjon, og har alle funksjoner tilgjengelig som vanlig. Merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en liten skjerm på veggen der jeg pleier å slå på peisfunksjon før jeg tenner opp. I kveld har brukerlåsen slått seg på, og jeg vet ikke hva jeg har vært borti for å aktivere denne. 

Noen som vet hvordan jeg slår av brukerlåsen? Har aldri skjedd før at den har slått seg på. I bruksanvisningen står det bare at den må deaktiveres og det hjelper jo ikke akkurat. Alt er låst. Når jeg trykker på brukerlås, skjer det ingenting. Jeg har passord men det hjelper jo ikke når jeg ikke får lov å trykke på noenting. 

Nysgjerrig på denne saken, kan du legge ut en link? 
Ønsker meg peis, men kan ikke montere.

Anonymkode: b8167...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...