Gå til innhold

Du som har tatt brystreduksjon, størrelse før og etter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt på meg litt de siste årene så de er like digre igjen. Ønsker å ta et nytt inngrep.  Jeg har fått stygge brede arr dessverre:(

Anonymkode: 7dbea...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt OT, men jeg har 70E/65F og synes jeg har ganske små pupper. 🤷‍♀️ Føler "alle" har større enn meg og at de er bittesmå. De stikker mye mer ut en resten av overkroppen, har midje på 58 cm og slikt, men får jo plass til dem i hendene? 

Anonymkode: a1cba...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 17.33):

Hadde du mye smerter etterpå?

Ts

Anonymkode: 9f260...2ef

Nei, var i full vigør etter en uke, men 6 uker sykemldt då jeg har en fysisk tung jobb, med mye stilasstøtte til et barn. 

Anonymkode: dc6ec...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg spurte om han kunne gå mindre, men han mente det ikke kom til å passe min kroppsfasong. Jeg er enig, den størrelsen jeg har nå ser fin ut på meg. Så sa han at det vil gå ned litt når hevelsen er gått helt bort. Takk ❤️

Ts

Det sa de til meg også, dette var hans stolthet så de kunne ikke gå mindre. Likevel jeg fikk de små. Kunne nok hatt enda mindre, og jeg er redd for å få opp eller ned for at de skal endre seg. Likevel veldig fornøyd. Hevelsen var der i er par måneder hos meg. Når hevelsen var der var de jo egentlig ekstra fine😂

Anonymkode: 8358a...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på brystreduksjon i årevis, men jeg har foreløpig ikke turt. Tror neppe jeg får dekket det. Bruker 75 eller 80 E/F, men de er blytunge. Hater virkelig brystene mine! Plages mye med nakke og øvre del av rygg, så det hadde vært en lettelse å fått fjernet og løftet. 
Første forsøk blir å gå ned en del i vekt. Om brystene ikke endrer seg skal jeg forsøke å høre med legen. Lykke til dere som skal i ilden😊 Håper dere blir fornøyde! 

Anonymkode: b66d1...b6a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har lagt på meg litt de siste årene så de er like digre igjen. Ønsker å ta et nytt inngrep.  Jeg har fått stygge brede arr dessverre:(

Anonymkode: 7dbea...adf

Ikke sikkert det funker, men har du testet å gå ned noen kg kun for å se om bryststørrelsen også går ned? For det er ikke alltid sikkert. Kjenner noen som har to reduksjoner, den andre fordi hun gikk opp i vekt, tok av seg de kg igjen mens boobsa forble kjempestore. Så da fikk hun dekt ny igjen. Vet ikke hvor mye vekt det er snakk om hos deg, men man må visst være innenfor en viss bmi for å få det dekt. Er du innafor, så er det jo bare å søke uansett😃

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Litt OT, men jeg har 70E/65F og synes jeg har ganske små pupper. 🤷‍♀️ Føler "alle" har større enn meg og at de er bittesmå. De stikker mye mer ut en resten av overkroppen, har midje på 58 cm og slikt, men får jo plass til dem i hendene? 

Anonymkode: a1cba...9cf

Hvis du liker dem og synes de er små, er det jo kjempefint! Det beste er jo å ikke trenge reduksjon, det er jo en ganske stor operasjon. Hos meg gikk det mer på tyngde og smerter i rygg og skuldre, enn noe annet. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var i full vigør etter en uke, men 6 uker sykemldt då jeg har en fysisk tung jobb, med mye stilasstøtte til et barn. 

Anonymkode: dc6ec...c11

Så fint! Jeg har hatt litt vondt, altså. Og merker at hvis jeg styrer for mye, blir det ubehagelig. Men fikk heldigvis smertestillende. Og bruker de mindre og mindre, så det går vel fremover her også 😁

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa de til meg også, dette var hans stolthet så de kunne ikke gå mindre. Likevel jeg fikk de små. Kunne nok hatt enda mindre, og jeg er redd for å få opp eller ned for at de skal endre seg. Likevel veldig fornøyd. Hevelsen var der i er par måneder hos meg. Når hevelsen var der var de jo egentlig ekstra fine😂

Anonymkode: 8358a...273

Jeg har en sånn bh som man fester foran nå. Den har to hakk. I starten måtte jeg ha på ytterste hakket pga hevelsen. Sist jeg tok den på, fikk jeg den i det inneste hakket. Så det er hvertfall en del hevelse som har gått ned. Kjenner at det fortsatt er litt igjen, så er spent på sluttresultatet. Nå ser de ut som da jeg var ung. Høyt oppe og struttende😆

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde 75H og har nå 75C.

Anonymkode: 43232...e13

Tar det lang tid før hevelsen er helt vekk?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...