AnonymBruker Skrevet 20. november #1 Del Skrevet 20. november Hva ville du valgt? (Ikke brasiliansk jiu jitsu) Både på grunn av type kampsport og for å komme i bedre form? Anonymkode: d1dea...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #2 Del Skrevet 20. november Begge er gode for å komme i form. Jiu Jitsu er mer kast og kamp på bakkenivå. Taekwondo har mer fokus på spark (70& spark, 30% hender). Personlig hadde jeg valgt Taekwondo, men det er mer personlig preferanse. Anonymkode: 66c8c...e83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #3 Del Skrevet 20. november Taekwondo kan være veldig gøy, men alt annet likt (at miljøet i klubben er bra osv) ville jeg gått for jiu jitsu fordi det kan fungere som selvforsvar. Taekwondo er mer sportsorientert. Anonymkode: 1acb1...186 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 20. november #4 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jiu Jitsu er mer kast og kamp på bakkenivå. Anonymkode: 66c8c...e83 Det er brasiliansk jiu-jitsu. Japansk jiu-jitsu (og stilarter utviklet i vesten) er mest stående teknikk og endel kast / nedtagninger. Det er endel ne-waza (bakkekamp) også, avhengig av stilart/system, men fortsatt lite i forhold til BJJ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #5 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Taekwondo kan være veldig gøy, men alt annet likt (at miljøet i klubben er bra osv) ville jeg gått for jiu jitsu fordi det kan fungere som selvforsvar. Taekwondo er mer sportsorientert. Anonymkode: 1acb1...186 Dette er viktig for trådstarter å tenke på. Det er enkelte klubber som har bedre miljø og flinkere instruktører enn andre. Den beste måten å komme i form på er selvsagt å trives med idretten man driver med. Anonymkode: 763f5...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå