AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #61 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det å le og være utadvendt såååå attraktivt at man får så mye oppmerksomhet, selv om man ikke er pen i utgangspunktet? Anonymkode: c5b1d...c50 Ja, det er det. En kvinne som flørter, er utadvendt og ler av det samtalepartneren sier har en attraktiv oppførsel. Anonymkode: a7db8...af4 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #62 Del Skrevet 21. november 2024 Hun har opplagt det som kalles «sex appeal», noe som er mye viktigere enn et pent utseende. Og det at hun er i et forhold kan gjøre at både hun (og gutta) slapper av på en annen måte enn andre damer, som ofte må være litt på vakt for å unngå misforståelser. Anonymkode: a6a3f...1d0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #63 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Altså, jeg er overvektig og en 6/10 når jeg doller meg opp (jul/17.mai og andre festligheter) men mannfolka på jobb liker å henge med meg fordi jeg er jovial, ekstrovert, dramafri og "kul" (han yngste på 24 sa det😂). Antar at få av de vil ligge med meg, men de spiser heller lunsj med meg enn med hun smellvakre megga i økonomiavd. Anonymkode: a37cf...ade Samme her. Har et par som man ser er av den misunnelige typen, og som "oppfører seg med en baktanke".. Vi må slutte å tro at folk som tiltrekkes hverandre nødvendigvis vil ligge sammen. Og vi må slutte å sammenligne oss med andre. Det blir bare dumt og gjør en mindre, ikke mer attraktiv.. Anonymkode: 20abf...e5f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #64 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har opplagt det som kalles «sex appeal», noe som er mye viktigere enn et pent utseende. Og det at hun er i et forhold kan gjøre at både hun (og gutta) slapper av på en annen måte enn andre damer, som ofte må være litt på vakt for å unngå misforståelser. Anonymkode: a6a3f...1d0 Ja, det er også et poeng som jeg merket etter at jeg ble single. Har alltid hatt draget, (jeg som skrev over) men i starten da jeg ble single ble jeg veldig klar over at jeg var det, og så plutselig på menn på en litt annen måte. tenkte med en gang "er de single, er de interessert??" og dette hata jeg, for det ødela sånn for min naturlige væremåte rundt menn. Jeg merka det selv godt! Så nå etter et par måneder, har jeg funnet tilbake til meg selv og er letta over det. Folk merker når man er desperat og for opptatt av å sjekke. Anonymkode: a6be5...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #65 Del Skrevet 21. november 2024 Vi er en gjeng på 6 damer i 40-årene. Når vi er ute på byen eller restaurant og sånn, så er det alltid den ene venninna mi som får det meste av oppmerksomheten. Folk formelig flokker seg rundt henne, og hun er absolutt ikke den som hverken er penest, har finest kropp (hun har nesten ikke pupper ), kler seg best osv. Men hun simpelthen stråler av godhet, sjarm, positivitet og åpenhet. Hun er ekstremt ekstrovert, og elsker å snakke med alle. Hun har dette "noe" som det snakkes om lengre opp i tråden. Jeg syns det er helt supert - jeg er introvert og liker ikke å snakke med folk jeg ikke kjenner. Det er ikke kun utseendet som får folk til å ville snakke med noen. Anonymkode: c6730...dfc 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #66 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg er en sånn som «har draget», uten at jeg er særlig pen. (Jeg er ikke stygg heller, men har et helt normalt utseende, små pupper, men er slank). Jeg husker at mine langt penere venninner kommenterte mye på det da vi var unge. Jeg var den som alltid ble sjekket opp. Egentlig litt sært, ettersom de indirekte sa at jeg var mindre attraktive enn dem😅 Jeg tror det handler om at jeg er en blid, positiv og lett sprudlende person. Ikke sånn som overvelder folk, men at jeg har en positiv energi rundt meg. Jeg interesserer meg for andre istedet for å snakke om meg selv. Også kan jeg være litt småfrekk på en humoristisk måte. Jeg har også endel «mannlige» interesserer. Elsker fotball feks. Så jeg tror jeg snakker litt deres språk på en måte. Anonymkode: 826ee...cd9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #67 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg tenker at det sikkert oppleves mye hyggeligere å henge med henne som hviler i seg selv, er utatvendt og hyggelig. Dessuten er hun opptatt, så det er ingen baktanker. Du virker overfladisk, og jeg tenker at dere som er single over 30 også vil oppleves som desperate. Måten du skriver på tyder på mindreverdskomplekser, særlig om dere ser ned på henne/dømmer henne fordi hun ikke er pen (?) og utstråler at gutta har dårlig smak. Slikt skriker usikkerhet til alle rundt, særlig til menn på din egen alder som ikke er ute etter et forhold. De liker ikke drama. Anonymkode: 8cb42...e81 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #68 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, det gjør de jo tydeligvis, men hvorfor? Hun har store pupper sammenlignet med resten av overkroppen, som er ganske syltynn. Men fleste på jobb har større pupper enn henne, men større overkropp generelt også, så det kan ikke være puppene alene. Da hadde de sett på noen av oss andre. Vi andre er også hyggelige og snille damer, men mannfolka tar ikke sånn kontakt med oss. Hvis hun ikke er til stede, flokker de heller sammen bare menn. Dersom hun er førstemann inn i et rom, setter de seg alltid med henne. Ts Anonymkode: c5b1d...c50 Er ikke det bare bra. Jenter liker jo egt ikke å få så mye oppmerksomhet Anonymkode: 2a10b...596 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #69 Del Skrevet 21. november 2024 Hun har vel en flott utstråling da. Jeg blir selv veldig forundret over hvor mye oppmerksomhet jeg har fått fra menn gjennom årene. Syns ikke jeg selv er veldig pen. Heller motsatt 😅 Men av en eller annen grunn har jeg hatt flere stalkere og menn blir ofte veldig rare rundt meg. Jeg forstår det ikke. Det er vel noen som bare har "det". Anonymkode: 0983f...118 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #70 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg skjønner ikke helt dette. På jobben er vi ca 50 stk i varierende alder. Så å si alle menn rundt min og hennes alder (30-årene) er superinteressert i å snakke med henne. Hun er alltid i en samtale med noen av mennene. Hun er normalvektig, men med former, så ikke akkurat noen modellkropp. Ansiktet er helt ordinært. Hun kler og sminker seg feminint, men holder seg ikke spesielt godt for alderen, linjer i panna og sånt. Jeg syns det er flere som er penere på jobb enn henne, som ikke får denne typen oppmerksomhet. Noen, inkludert meg selv, er single. Hun er ikke det og flere av mennene som er "på" er heller ikke det. Hun ler og tøyser mye, til og med når hun er syk eller sliten. Er det å le og være utadvendt såååå attraktivt at man får så mye oppmerksomhet, selv om man ikke er pen i utgangspunktet? Jeg vet forresten at de faktisk syns hun er attraktiv og ikke bare liker henne som venn, fordi flere har vært litt klåfingrede på arrangementer med alkohol. Spør fordi jeg prøver å øke min egen attraktivitet og skjønner ikke hva det er som gjør at menn flokker seg rundt den overnevnte kollegaen. Anonymkode: c5b1d...c50 Sikkert fordi hun er åpen for å bli kjent med folk, har noe å snakke med andre om og har en god personlighet. Mennene ser henne sikkert som mye mer attraktiv enn det du gjør. Så kan det hende hun er mer positiv enn det virker som du er 😊 Anonymkode: b9580...d9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #71 Del Skrevet 21. november 2024 Her må svaret være opplagt. Hun har sjarm og utstråling, er åpen, lite selvhøytidelig og ganske selvsikker. Ditt innlegg oser av misunnelse og fokus på utseende. Det er sikker usikkerhet, og du fortjener å føle deg bedre. Alle mennesker liker sjarm og utstråling. Jeg er overhodet ikke den peneste, men det hender jeg kan få mer oppmerksomhet enn en penere dame likevel. Menn tenker ikke bare på utseende, og hvis de sier de gjør det, så misforstår de ofte utseende med utstråling. Jeg har en venninne som brukte dette argumentet en gang om da mannen hennes sjekket opp en annen da han var dritings. Han var en pikkkukk. Men hun kunne ikke skjønne hvorfor han gjorde det, for dama var jo ikke særlig pen. DER lå fokuset hennes. Da kunne det heller ikke være alvorlig, mente hun. Men jeg kjente dama og hun er utrolig morsom, dyktig, lite selvhøytidelig og selvsikker. Det var ikke første gang en mann fikk øynene opp for henne. Anonymkode: 7d8c3...94a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #72 Del Skrevet 21. november 2024 Er nok pga puppene. Menn eeeelsker pupper. Anonymkode: 35dbc...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #73 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg tror det ofte kan være vanskelig for en heterofil kvinne å "se" hva som gjør andre kvinner attraktive for menn. Sannsynligvis har denne kollegaen din en sjarm og utstråling som absolutt oppveier det faktum at utseendet hennes ikke er såkalt perfekt. Tenk på deg selv: Har du alltid kun blitt sjarmert av superkjekkaser (i så fall er det nok derfor du er singel!)? Eller har han lave og litt lubne fyren med skjeve tenner og håravfall også fått det til å krible i magen, fordi han var så morsom og søt og hadde sånn glimt i øyet? Venninnene mine og jeg er i hvert fall enige om at humor hos en mann trumfer ALT! Selvsagt, han kan ikke være direkte frastøtende å se på, men ordinært utseende og normalt god hygiene er nok, så lenge personligheten er på plass. Sånn er det nok for de fleste menn også. De krever ikke smellvakre supermodeller for å bli tent, men noen som får dem til å smile og føle seg vel. Anonymkode: 15e7b...235 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #74 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg skjønner ikke helt dette. På jobben er vi ca 50 stk i varierende alder. Så å si alle menn rundt min og hennes alder (30-årene) er superinteressert i å snakke med henne. Hun er alltid i en samtale med noen av mennene. Hun er normalvektig, men med former, så ikke akkurat noen modellkropp. Ansiktet er helt ordinært. Hun kler og sminker seg feminint, men holder seg ikke spesielt godt for alderen, linjer i panna og sånt. Anonymkode: c5b1d...c50 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hun har store pupper sammenlignet med resten av overkroppen, som er ganske syltynn. Men fleste på jobb har større pupper enn henne, men større overkropp generelt også, så det kan ikke være puppene alene. Da hadde de sett på noen av oss andre. Anonymkode: c5b1d...c50 Hvorfor i all verden tror du de overfladiske tingene du ramser opp her er relevante for hvem man snakker med på jobb? Velger du selv samtalepartner basert på utseende? "Der kommer Kjell, men han er liten og tykk, så jeg løper heller bort til Arne som har store muskler og er kjekk". Du snakker jo om samtaler her, på jobben, hvordan er utseende relevant i det hele tatt? Har det slått deg at folk liker å prate med noen som har interessante ting å snakke om? Hva slags mennesker slutter å snakke med en kollega når hun får linjer i panna? Med slike holdninger forstår jeg ganske godt om du har færre å prate med på jobb. Anonymkode: db0ed...ee0 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 21. november 2024 #75 Del Skrevet 21. november 2024 Sjokkerende nok synes mange menn det er hyggelig å prate med en dame som er blid og hyggelig. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #76 Del Skrevet 21. november 2024 Brunello skrev (5 minutter siden): Sjokkerende nok synes mange menn det er hyggelig å prate med en dame som er blid og hyggelig. Ikke hvis hun har linjer i panna og mangler modellkropp vel, det går da ikke an 😅 Anonymkode: db0ed...ee0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #77 Del Skrevet 21. november 2024 Ja, det også ts. Du tror de flokker seg rundt henne i romantisk/seksuell attraktivitet. Men de liker henne åpenbart som person. Noen mennesker er veldig likandes, joviale og får oss til å føle oss likt. Når noen menn er mine gode venner, er det ikke fordi jeg er pen. Det er fordi vi deler interesser, fordi de liker selskapet mitt etc. De er ikke interessert i meg og jeg kjenner damenes deres godt og veit hvor bra menn de er. Anonymkode: 7d8c3...94a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #78 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har vel en flott utstråling da. Jeg blir selv veldig forundret over hvor mye oppmerksomhet jeg har fått fra menn gjennom årene. Syns ikke jeg selv er veldig pen. Heller motsatt 😅 Men av en eller annen grunn har jeg hatt flere stalkere og menn blir ofte veldig rare rundt meg. Jeg forstår det ikke. Det er vel noen som bare har "det". Anonymkode: 0983f...118 Samme her. Jeg er absolutt ikke pen. Men jeg har alltid opplevd å få mye oppmerksomhet av menn, uten at jeg skjønner hvorfor. Selv nå, i en alder av 49, opplever jeg det. Jeg har hatt tre tilfeller av menn som har blitt sykelig opptatt av meg, og stalket meg. Jeg er egentlig ikke spesielt utadvendt heller, men jeg er ikke direkte sjenert liksom. Jeg er ikke tynn (helt normal vil jeg si), har ikke store pupper, og har alltid hatt ganske tynt hår. Jeg sminker meg med kun mascara, og kler meg helt vanlig. Jeg skjønner ikke hva det er som får menn til å gi meg så mye oppmerksomhet. Anonymkode: c6730...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #79 Del Skrevet 23. november 2024 Tipper hun er gøy, sjarmerende og pirrer nysjerrigheten til mange av dine kollegaer. Til motsetning fra en uteplass spiller relasjoner over tid inn her. Så, over til deg. Smiler du, prater du med mennene? Stil, hvilke klær bruker du du? Mange menn som liker damer som kler seg litt sexy og dyrker det feminine. Anonymkode: e1ed0...442 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23. november 2024 #80 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.56): Spør fordi jeg prøver å øke min egen attraktivitet og skjønner ikke hva det er som gjør at menn flokker seg rundt den overnevnte kollegaen. Anonymkode: c5b1d...c50 Du får prøve å trekke noen paralleller og visdom ut fra anektdoten (røverhistorien 🤣) under. Vi var en gjeng fra jobben som gikk ut på byen og endte på et sted med stort strekk i feltet med tanke på alderen til gjestene. Der var det sikkert folk fra 20- åra til 50- åra. På dansegulvet kom jeg i kontakt med ei dame. Vi danset sammen uten at det ble pardans, men med blikk og bevegelser var det tydelig samspill og samhandling. Etter dansinga var jeg veldig sikker på at jeg var velkommen bort for å prate med henne- noe jeg var. Det ble en hyggelig samtale med litt småførting i løpet av kvelden. Hun var nok 15 år yngre enn meg, men begge var inneforstått med at dette var smalltalk og førting av typen som ikke nødvendigvis skal lede noe annet sted enn at begge får litt bekreftelse som "jeg ser deg og liker det jeg ser". Senere på kvelden skulle jeg ta nattbussen heim og da havet jeg rett bak samme dame og ei av veninnene hennes. De hadde en samtale hvor venninen sier "Det er aldri noen som kommer bort til meg" og jeg tok meg friheten til å hoppe inn i samtalen for å tilby perspektivet til mannspanelet. " Du gav ikke noe signal eller tegn på at noen var velkommen bort" var svaret mitt. Som ekstrovert mann som liker å danse og skravle er jeg var for slike signaler og hun sendte ingen slike. Mulig kollegaen til TS bare er mye flinkere til å invitere til og holde slike småflørtende samtaler gående? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå