carlberner1 Skrevet 20. november #41 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager så mye 😳😳😳😳 Anonymkode: 4a577...c89 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde du var ts. Beklager. Jeg trodde dere tilsammen var en meget sjalu toxic person, men hver for dere er det sikkert ikke slik. Anonymkode: 4a577...c89 .. say no more .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 20. november #42 Del Skrevet 20. november Hun høres jo ut som en sjarmerende person som er lett å prate med. Er du det samme? og du? Fordiom du ikke anser henne som pen så betyr ikke det at alle ser henne som ordinær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #43 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trodde du var ts. Beklager. Jeg trodde dere tilsammen var en meget sjalu toxic person, men hver for dere er det sikkert ikke slik. Anonymkode: 4a577...c89 Jeg aner ikke hvem TS er🤷 Anonymkode: d0957...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #44 Del Skrevet 20. november PurpleTuliip skrev (7 minutter siden): Hun høres jo ut som en sjarmerende person som er lett å prate med. Er du det samme? og du? Fordiom du ikke anser henne som pen så betyr ikke det at alle ser henne som ordinær. Dette! Hva som er vakkert kommer an på øyet som ser👀☺️ Anonymkode: d0957...e05 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 20. november #45 Del Skrevet 20. november Noen folk er bare lette å snakke med og å like. Kombinerer du et likandes vesen med å være litt morsom og easy-going, med et feminint average-average plus utseende så blir menn lett betatt. Personlighet kan være veldig tiltrekkende for menn (også). Hilsen kvinne som utvilsomt var mye vakrere som 25 åring, men som ble hun folk snakker og småflørter med når skuldrene senket seg og selvtilliten økte i 30-40 åra. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #46 Del Skrevet 20. november Hun er nok myeeee penere enn du vil innrømme. Aldri møtt noen som ikke er attraktiv, men allikevel får mye oppmerksomhet. Anonymkode: d185c...9f6 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #47 Del Skrevet 21. november Joda, hun er sikkert hyggelig og lett å snakke med, men jeg tror også oppmerksomheten kommer av at hun småflørter med dem. Hun gir signaler om at her er det bare å prøve seg, det viser jo forsøkene på å sjekke henne opp på julebord og sosiale sammenkomster. Da prøver de seg, for de oppfatter henne som at hun kan være lett å få til sengs. Folkene TS jobber med virker ikke som de mest solide... Jeg ville vært helt komfortabel med at de gifte mannfolkene som er kollegene til TS ikke prøvde seg på meg. Anonymkode: 0da2c...306 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #48 Del Skrevet 21. november Vi har en PT på treningssenteret som er veldig mid og gjennomsnittlig, men alle (jeg tror faktisk alle) mennene som frekventerer senteret digger hun. Hun har en veldig feminin og og søt væremåte. Anonymkode: 5cdd3...0ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #49 Del Skrevet 21. november Også her fikk enkelte en fin anledning til å angripe rett i strupen på TS ... god natt og håper dere sover godt. Anonymkode: c5cb7...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiren Skrevet 21. november #50 Del Skrevet 21. november Nå høres dette kanskje skikkelig innbilsk ut men jeg er den type jente som du beskriver, som menn flokker seg rundt. Ikke fordi jeg er spesielt pen (kan være søt på en god dag), men kler meg klassisk, er velstelt og veldig feminin av utseende. Her er hva jeg har bemerket meg: 1. Jeg har stort sett hatt guttevenner opp gjennom tidene så det å komme i snakk med menn, både selvsikre og sjenerte faller meg naturlig. Sliter mer med å kommunisere med damer. 2. Jeg tar initiativ. Jeg styrer samtalen og målet er å gjøre den interessant. Jeg vil knytte bånd og skille meg ut. Så jeg babler ikke i vei om barn, sminke eller tørre/forutsigbare tema (været, helgen osv) hvor mannen bare jatter med. Eller fisker etter "diskre" komplimenter. Jeg spør gjerne "hva gjør du på når du ikke jobber?" Og følger opp med interesse og spørsmål rundt det de forteller. Siden jeg har erfaring med interesser som gaming, samfunn filmer og humor som menn ofte har, er jeg nok litt heldig der. Trikset er å spore samtalen inn på tema de er trygge på. Mine sære interesser kommer først opp etterpå - når mannen er selvsikker på at jeg liker han som person og ikke er redd for å trå feil med meg. 3. Her avslører TS seg. Menn er ikke enkle. Det er ikke nok at en dame er fin for å få oppmerksomhet. TS forstår ikke at damen på jobben er så attraktiv i menns øyne fordi hun vurderer først og fremst utseende. I mitt tilfelle har mange menn blitt overrasket over totalen jeg er når de har snakket med meg. Når samtalen går så lett, med mye humor og lett berøring av dypere tema - knytter vi bånd. Og siden de gjerne opplever dette skjelden, kan noen legge mer i det, imens andre bare setter pris på det. Legg på litt livserfaring på mannen og han vil virkelig verdsette en god samtale med en dame - uavhengig av om han har en hjemme. 4. Jeg er autentisk. Jeg har hatt venninner som har prøvd å kopiere min måte å være på - og det gjennomskues så fort. De var tydelig ukomfortabel med væremåten og det hele ble litt off (gutta merket det). 5. Jeg mener at flørting er sunt. De fleste menn på jobben til TS vil sikkert si seg enig. Ofte er menn varsomme med kvinner nettopp fordi mange kvinner legger så mye i det. At en mann smiler og ler med en dame (og muligens tenker på hvordan hun er seksuelt), trenger ikke å bety at han vil skrote livet hjemme eller gå over streken. Det er deilig med lette sommerfugler i magen på jobb og en følelse av å bli sett - det farger den forutsigbare og grå hverdagen. 6. Viktigste poeng: Jeg driter i om jeg blir likt. Av både kvinner og menn. Folk får en mulighet til å bli kjent med meg, og noen klaffer jeg bare ikke med. Og det er helt greit. Ofte har det ikke noe med meg å gjøre i det hele tatt. Jeg har såpass trygghet i meg selv at jeg ikke tar ting særlig personlig. Jeg setter også tydelige grenser. Så i en samtale med meg vil du fort se at jeg er på tilbudsiden, men ingen dørmatte som trenger bekreftelse Dette ble slitsomt langt 😅 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #51 Del Skrevet 21. november Utstråling og god energi har «alt» å si! Det hjelper ikke hvor modellen man er hvis man er up-tight, kald og snerpete. Din kollega er vel morsom og utstråler god energi, noe som tiltrekker andre mennesker. Anonymkode: d5f7e...aab 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #52 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hun har store pupper sammenlignet med resten av overkroppen, som er ganske syltynn. Men fleste på jobb har større pupper enn henne, Anonymkode: c5b1d...c50 Hele gjengen har digre mugger, hvor jobber dere? Tine? Anonymkode: 50ba6...d1a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #53 Del Skrevet 21. november Det er helt sikkert fordi hun er åpen og utadvendt. Er kvinner reservert i dag, så må nesten menn ta forhåndsregler og gå ut ifra at hun vil være i fred, ikke vil ha deres oppmerksomhet. En vennlig utstråling vil du komme veldig langt med Anonymkode: 19c5f...b9c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #54 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hun er vel penere på innsiden enn dere andre, tiltrekning handler ikke alltid om utseende og det overfladiske. Jeg er mann og har jobbet på en del arbeidsplasser der kvinner er i stort flertall, min erfaring er at de kvinnene som spiller mye på sitt eget utsende sjelden er de hyggeligste å omgå eller er de mest attraktive. Dessuten så handler det om arbeidsmiljø og hvem man selv føler at man går godt sammen med, vi er ikke på jobb for å sjekke opp kolleger. På de stedene jeg har jobbet så er det desidert de eldste kvinnene uansett utseendet som har vært de som er morsomme og hyggelige å omgå. Anonymkode: ae683...920 Jeg har samme erfaring som deg. Selvsagt finnes det unntak. Men har et inntrykk av at de som legger veldig mye inn i utseende ofte virker arrogante og forventer at man skjønner at de er for bra for en, samtidig som de blir bitchy når de ikke får den oppmerksomheten de selvsagt fortjener. Så er det også mange kvinner som er sjenerte og forsiktige. De er sikkert veldig hyggelige om man blir kjent med dem. Men hva skal en mann gjøre? Han vil ikke bli sett på slik veldig mange kvinner ser på menn i dag. Og det å være reservert og forsiktig, kan fort bli forvekslet med at hun ikke ønsker kontakt med menn. Så er det veldig lett å legge merke til kvinner som er åpen for kontakt med menn, som ler og smiler, tuller og flørter. Og slike kvinner er det veldig behagelig å være rundt. Det er også slik vi gjerne skulle hatt det med alle dere andre også, men da må dere også oppsøke det eller utstråle det. Anonymkode: 19c5f...b9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #55 Del Skrevet 21. november Vi har ei slik på jobben, som jeg også har hatt litt crush på i mange år men det er pga utstråling og at hun alltid har vært hyggelig og støttende i dei situasjonene som krever det. Har andre som rent objektivt ser bedre ut men siden dei er mye mer innelukket så får dei heller ikke noe videre oppmerksomhet. Anonymkode: 119bd...26c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #56 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Joda, hun er sikkert hyggelig og lett å snakke med, men jeg tror også oppmerksomheten kommer av at hun småflørter med dem. Hun gir signaler om at her er det bare å prøve seg, det viser jo forsøkene på å sjekke henne opp på julebord og sosiale sammenkomster. Da prøver de seg, for de oppfatter henne som at hun kan være lett å få til sengs. Folkene TS jobber med virker ikke som de mest solide... Jeg ville vært helt komfortabel med at de gifte mannfolkene som er kollegene til TS ikke prøvde seg på meg. Anonymkode: 0da2c...306 Du høres bare bitter ut, det er ihvertfall ikke attraktivt. Anonymkode: 1b16e...912 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 21. november #57 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, det gjør de jo tydeligvis, men hvorfor? Hun har store pupper sammenlignet med resten av overkroppen, som er ganske syltynn. Men fleste på jobb har større pupper enn henne, men større overkropp generelt også, så det kan ikke være puppene alene. Da hadde de sett på noen av oss andre. Vi andre er også hyggelige og snille damer, men mannfolka tar ikke sånn kontakt med oss. Hvis hun ikke er til stede, flokker de heller sammen bare menn. Dersom hun er førstemann inn i et rom, setter de seg alltid med henne. Ts Anonymkode: c5b1d...c50 For det første er det jo mulig at du lider litt av "confirmation bias" gitt du først har lagt merke til denne situasjonen. Men det sagt (som kanskje allerede er sagt i tråden); Menn tiltrekkes av jenter/kvinner/damer som smiler, ser deg i øynene, er lite selvhøytidelig og kan generelt behandler deg bra. Bakgrunnen er, tror jeg, så enkel at frykten for å bli avvist av en kvinne er noe som sitter litt i mange av oss. Samtidig er det også forventet at menn skal være de som tar kontakt. For mange menn tror jeg det er blitt enda "skumlere" i disse dager hvor man i grunn har fått beskjed om at X oppførsel er ok om man er attraktiv, mens ikke hvis man ikke er attraktiv osv.. I en slik verden vil selvfølgelig måten kvinner innbyr til kontakt bli enda viktigere, da de fleste menn for alt i verden ikke vil være en "creep" (selv om et mindretall klarer å gi fan), 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #58 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Joda, hun er sikkert hyggelig og lett å snakke med, men jeg tror også oppmerksomheten kommer av at hun småflørter med dem. Hun gir signaler om at her er det bare å prøve seg, det viser jo forsøkene på å sjekke henne opp på julebord og sosiale sammenkomster. Da prøver de seg, for de oppfatter henne som at hun kan være lett å få til sengs. Folkene TS jobber med virker ikke som de mest solide... Jeg ville vært helt komfortabel med at de gifte mannfolkene som er kollegene til TS ikke prøvde seg på meg. Anonymkode: 0da2c...306 Slapp av! Det er helt ok og vanlig med uskyldig småflørting i hverdagen! Det er ikke det samme som å sende signaler om at hun er tilgjengelig for noe mer. Og sannsynligvis er det ikke sjekking heller, men at mennene liker å være rundt henne og ha det gøy. Dere yngre har virkelig begynt å tolke alt verst mulig. Tøys og latter er en viktig del av et godt miljø, og det er ingen som mener at å smile og tøyse med en kollega er noe annet enn akkurat det, i alle fall ikke for oss over 35 år. Alt må ikke tolkes i verste mening hele tiden. Svar som dette gjør det jo bare enda mer tydelig hvorfor kvinner som det er populære. når alle andre er dønn seriøse hele tiden. Anonymkode: 9f788...18f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #59 Del Skrevet 21. november Jeg har bra kropp og ganske store bryster relativt til kroppen, og greit utseende, men ikke noe spesielt. Jeg har alltid hatt mange guttevenner og en del interesser det er mest menn som bryr seg om. Dette er naturligvis en gulloppskrift til å få kontakt med menn. Venninnene mine er misunnelige og anerkjenner også at de ikke får det til, fordi de ikke har de samme interessene, og mange av dem er mye mindre naturlige rundt menn. Jeg har noen venninner som er som meg, men veldig mange klarer ikke å møte menn som mennesker, men er har alltid i tankene at de er MENN. Dette tror jeg menn merker seg, de digger å være rundt damer de kan føle seg avslappet med, som ikke signaliserer hele tiden at det er forskjell på menn og kvinner (det ser alle uansett). Du mener hun flørter, jeg tror kanskje bare hun er genuint blid og liker samtalene, da blir det lett stemning – noe menn elsker. Andre, penere, kvinner kan det være mye mer vanskelig å forholde seg til, og menn liker veldig ofte kvinner med humor. Men, TS, vil du ha masse oppmerksomhet av menn på jobben og bli venn med dem, eller ønsker du deg bare en kjæreste? For det at man lett kommer i kontakt med menn betyr jo ikke at man nødvendigvis finner mannen i sitt liv, det trengs bare én til det. Nå har jeg akkurat kommet ut av et forhold, jeg har ca 50-50 av nære kvinne-mann venner, men siden jeg nå er 40 er jo alle disse bra mennene tatt. Så det hjelper jo ikke at jeg kan "menge meg med menn" når de er opptatt! Jeg får lett ligget med noen, men den ene, spesielle vil være like vanskelig å finne for meg, så jeg tenker du bare bør være sosial og glad på din måte, og se etter den ene som passer til sånn du er. Å være genuin og seg selv er alltid den beste oppskriften, menn merker det også godt om man gjør seg til. Anonymkode: a6be5...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #60 Del Skrevet 21. november En ting til til TS: å tenke og snakke negativt om andre vitner om egen usikkerhet. Lær å elske deg selv som du er, så vil du utstråle en annen trygghet som vil bringe deg nærmere det kollegaen din har. Jeg kan love deg at hun neppe bruker et sekund på å vurdere om hun er penere eller mindre pen enn sine kollegaer. Hun er seg selv, og ferdig med det. Anonymkode: 9f788...18f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå