AnonymBruker Skrevet 20. november #21 Del Skrevet 20. november Personlighet. Det er mye viktigere enn utseendet, man blir mye penere om folk liker en Anonymkode: 5f5f0...965 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #22 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det gjør de jo tydeligvis, men hvorfor? Hun har store pupper sammenlignet med resten av overkroppen, som er ganske syltynn. Men fleste på jobb har større pupper enn henne, men større overkropp generelt også, så det kan ikke være puppene alene. Da hadde de sett på noen av oss andre. Vi andre er også hyggelige og snille damer, men mannfolka tar ikke sånn kontakt med oss. Hvis hun ikke er til stede, flokker de heller sammen bare menn. Dersom hun er førstemann inn i et rom, setter de seg alltid med henne. Ts Anonymkode: c5b1d...c50 Hun er vel penere på innsiden enn dere andre, tiltrekning handler ikke alltid om utseende og det overfladiske. Jeg er mann og har jobbet på en del arbeidsplasser der kvinner er i stort flertall, min erfaring er at de kvinnene som spiller mye på sitt eget utsende sjelden er de hyggeligste å omgå eller er de mest attraktive. Dessuten så handler det om arbeidsmiljø og hvem man selv føler at man går godt sammen med, vi er ikke på jobb for å sjekke opp kolleger. På de stedene jeg har jobbet så er det desidert de eldste kvinnene uansett utseendet som har vært de som er morsomme og hyggelige å omgå. Anonymkode: ae683...920 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #23 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er utstråling, godt selvbilde og at hun er trygg i seg selv. Du har åpenbart ikke noe av det overnevnte og det lyser igjennom uansett hvor pen du mener å være. Anonymkode: d0957...e05 Jeg mener ikke at jeg er spesielt pen. Jeg har også et helt vanlig, kanskje litt søtt ansikt. Jeg lurer derfor på hvordan noen som også har et helt ordinært utseende får så mye mer oppmerksomhet. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun er vennen deres, høres det ut som. Anonymkode: 4a577...c89 Ja, de er jo først og fremst venner. Jeg syns allikevel det virker som om de fleste allikevel er tiltrukket, selv om de vet det ikke kan bli noe mer. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mann og har jobbet på en del arbeidsplasser der kvinner er i stort flertall, min erfaring er at de kvinnene som spiller mye på sitt eget utsende sjelden er de hyggeligste å omgå eller er de mest attraktive. Anonymkode: ae683...920 Dette gir ikke mening med min kollega i hvert fall. Hun har ikke botox eller noe sånt, men er absolutt blant de som "pynter" seg mest med klær, sminke og smykker. Langt hår hun ofte retter på osv, så hun fremstår ganske opptatt av utseende, selv om hun ikke er helt der at hun har begynt med injeksjoner og kirurgi. Ts Anonymkode: c5b1d...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 20. november #24 Del Skrevet 20. november Hun har vel "it-faktoren" da... i tillegg til å være hyggelig, blid og generelt utadvendt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #25 Del Skrevet 20. november det er mye sannhet i at det er innsiden som tiltrekker, ikke utsiden. Hun er som du beskriver det åpen, lett å snakke med, har godt humør, snakker med alle - egenskaper som tiltrekker, og hun er garantert ikke opptatt av hvem som er single, ikke single eller sin egen tilrekkelighet målt mot andre. Anonymkode: e8110...30c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #26 Del Skrevet 20. november Når det er sagt btw, er jeg en av de "pene" damene. Men jeg har aldri vært opptatt av mitt eget utseende. Synes egentlig ikke at jeg er så utrolig pen, men har et ganske unikt utseende og har fått oppmerksomhet for det hele livet. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg dates og kjærester. Men jeg har aldri latt utseende definere meg eller konkurrert med andre damer. Jeg er meg på godt og vondt. Uhøytidelig, svart humor, litt Tomboy personlighet(type gamer uten å være avhengig, sporty og veldig avslappet type). Jeg har godt selvbilde og er trygg i meg selv. Og utstrålingen min er åpen og inkluderende som gjør at jeg trekker til meg både dyr, barn, menn og kvinner; ung som gammel. Folk åpner seg lett for meg og blir overrasket over hvor fort de blir trygg på meg til å dele fortrolige og private ting, selv traumer. Jeg har opplevd nok av de "pene" jentene som tror de er bedre enn andre. Det har ofte lavt selvbilde og alt de har er et pent utseende som de blir avhengig av som gjør at de stadig søker oppmerksomhet og bekreftelse. Ofte sliter de med sjalusi. En av de mest populære venninnene min er ikke en typisk "headturner", men er utrolig søt og har en nydelig personlighet. Hun trekker menn som fluer tross at hun er litt sjenert mht nye mennesker og ikke gjør mye ut av seg selv. Men utstrålingen viser at hun er trygg i seg selv og har et godt selvbilde. Anonymkode: d0957...e05 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #27 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg mener ikke at jeg er spesielt pen. Jeg har også et helt vanlig, kanskje litt søtt ansikt. Jeg lurer derfor på hvordan noen som også har et helt ordinært utseende får så mye mer oppmerksomhet. Ja, de er jo først og fremst venner. Jeg syns allikevel det virker som om de fleste allikevel er tiltrukket, selv om de vet det ikke kan bli noe mer. Dette gir ikke mening med min kollega i hvert fall. Hun har ikke botox eller noe sånt, men er absolutt blant de som "pynter" seg mest med klær, sminke og smykker. Langt hår hun ofte retter på osv, så hun fremstår ganske opptatt av utseende, selv om hun ikke er helt der at hun har begynt med injeksjoner og kirurgi. Ts Anonymkode: c5b1d...c50 Uansett er det noe med utstrålingen og selvbildet ditt. Ellers hadde du ikke trengt å lage dette innlegget. Anonymkode: d0957...e05 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #28 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det å le og være utadvendt såååå attraktivt at man får så mye oppmerksomhet, selv om man ikke er pen i utgangspunktet? Ja. Anonymkode: 1b16e...912 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. november #29 Del Skrevet 20. november De fleste av oss tiltrekkes av smilende og vennlige mennesker det føles godt og hyggelig å omgås. Synes ikke det er særlig rart. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #30 Del Skrevet 20. november Det at kollegaer oppsøker deg og det at kollegaer har lyst til å ha sex med deg eller etablere et forhold med deg er ikke, ts, sammenfallende enheter. Tvert imot har de aller fleste av oss ikke det minste lyst til å ha oss med folk vi omgåes på jobb til daglig. Vi oppsøker dem fordi de har sammenfallende humor med oss, fordi de deler oppgaver med oss og (og dette «og» er viktig) har noe å komme med faglig. Vi oppsøker dem fordi de har tilgang på fagsystemer eller kunnskap vi ikke sitter på, fordi vi ikke deler oppgaver, vi oppsøker folk fordi de er ok mennesker, hyggelige å prate med, har et kroppsspråk som er imøtekommende etc. Kort sagt: å være et helt normalt hyggelig og over snittet intelligent menneske er såpass uvanlig at du vil få effekten du snakker om. Folk «flokker seg». Så gjør de ikke det rundt deg. Og da må du se på om du er hyggelig, kunnskapsrik, villig til å dele den kunnskapen, imøtekommende og fremfor alt ikke er en drama-queen. Men folk oppsøker typisk ikke idioter, selv om de er aldri så hyggelige, så du kan anta din kollega er flink, rett og slett. Det er ikke utseendet ditt. Verken menn eller kvinner med normalt vett velger å dele livet med noen som er estetisk pene. Da kan man jo like godt skaffe seg en oppblåsbar dukke og en vaskehjelp, ikke sant? Anonymkode: 834db...e0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #31 Del Skrevet 20. november Kanskje de bare ikke er interisert I å flørte med noen på jobb(kanskje ingen i deres smak er der eller de har noen de liker sndre steder, eller trives som singel?) og de liker henne fordi hun er fin å være med og samtidig er opptatt, så dette er et vennskap? Kan jo være noen er litt forelsket i henne, men at det alt i alt er komforten og trivsel dette er snakk om. Sier ikke hun ikke er pen, men det e jo ikke sånn at enhver situsjon bare handler om sjekking, dere er på jobb. Anonymkode: 4a577...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #32 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når det er sagt btw, er jeg en av de "pene" damene. Men jeg har aldri vært opptatt av mitt eget utseende. Synes egentlig ikke at jeg er så utrolig pen, men har et ganske unikt utseende og har fått oppmerksomhet for det hele livet. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg dates og kjærester. Men jeg har aldri latt utseende definere meg eller konkurrert med andre damer. Jeg er meg på godt og vondt. Uhøytidelig, svart humor, litt Tomboy personlighet(type gamer uten å være avhengig, sporty og veldig avslappet type). Jeg har godt selvbilde og er trygg i meg selv. Og utstrålingen min er åpen og inkluderende som gjør at jeg trekker til meg både dyr, barn, menn og kvinner; ung som gammel. Folk åpner seg lett for meg og blir overrasket over hvor fort de blir trygg på meg til å dele fortrolige og private ting, selv traumer. Jeg har opplevd nok av de "pene" jentene som tror de er bedre enn andre. Det har ofte lavt selvbilde og alt de har er et pent utseende som de blir avhengig av som gjør at de stadig søker oppmerksomhet og bekreftelse. Ofte sliter de med sjalusi. En av de mest populære venninnene min er ikke en typisk "headturner", men er utrolig søt og har en nydelig personlighet. Hun trekker menn som fluer tross at hun er litt sjenert mht nye mennesker og ikke gjør mye ut av seg selv. Men utstrålingen viser at hun er trygg i seg selv og har et godt selvbilde. Anonymkode: d0957...e05 Du er sjalu. Om du ikke har problemer med menn en gang, hvorfor tviholde på at du burde hatt mer oppmerksomhet enn hun her? Hvorfor må du ha mest oppmerksomhet, er det noen spesielle du er forelsket i av mennene? Syns ikke det er fint gjort. Å tomboy personlighet, den bruker å være litt negativ føler jeg, utifra erfaring. Var bestandig drama med dem. Anonymkode: 4a577...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #33 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er sjalu. Om du ikke har problemer med menn en gang, hvorfor tviholde på at du burde hatt mer oppmerksomhet enn hun her? Hvorfor må du ha mest oppmerksomhet, er det noen spesielle du er forelsket i av mennene? Syns ikke det er fint gjort. Å tomboy personlighet, den bruker å være litt negativ føler jeg, utifra erfaring. Var bestandig drama med dem. Anonymkode: 4a577...c89 Hæ? Hvor har jeg sagt at jeg trenger oppmerksomhet? 👀🤭 Og hvordan er jeg sjalu? Hvilke menn skulle jeg være forelsket i? Jeg har alltid FÅTT oppmerksomhet uten å jobbe for det. Folk trekker mot meg og synes jeg er lett å prate med. Jeg hater drama og baksnakking. Jeg er åpen, ærlig og sier rett ut hva jeg mener. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg har verdens beste kjæreste som jeg elsker og er lykkelig med jeg. Anonymkode: d0957...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 20. november #34 Del Skrevet 20. november Pass! Her er det for mange AnonymBruker til at jeg henger med på hvem som skriver hva. Kjør putekrig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 20. november #35 Del Skrevet 20. november Jeg har ordinært utseende og er ganske så lubben. Men har alltid fått mye oppmerksomhet fra menn. Er utadvent og smiler og ler mye. Er visstnok sjarmerende. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #36 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du er sjalu. Om du ikke har problemer med menn en gang, hvorfor tviholde på at du burde hatt mer oppmerksomhet enn hun her? Hvorfor må du ha mest oppmerksomhet, er det noen spesielle du er forelsket i av mennene? Syns ikke det er fint gjort. Å tomboy personlighet, den bruker å være litt negativ føler jeg, utifra erfaring. Var bestandig drama med dem. Anonymkode: 4a577...c89 Det er ikke meg, Ts, du siterer her. Jeg signerer alle mine innlegg med "Ts". Ts Anonymkode: c5b1d...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #37 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er utstråling, godt selvbilde og at hun er trygg i seg selv. Du har åpenbart ikke noe av det overnevnte og det lyser igjennom uansett hvor pen du mener å være. Anonymkode: d0957...e05 👏👏👏👏👏 Dette! Man ser det gang på gang. Ingen tvil. I tillegg, er det noen som bare har "noe" ved sin energi. Noe som gjør at alle menn vil ha dem og alle kvinner vil være dem. Ofte er det ikke de som er tradisjonelt vakre eller modellpene, men så blir dette ubestemmelige "noe" så attraktivt at de likevel blir sett på som en diamant. Anonymkode: d71b4...839 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #38 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke meg, Ts, du siterer her. Jeg signerer alle mine innlegg med "Ts". Ts Anonymkode: c5b1d...c50 Beklager så mye 😳😳😳😳 Anonymkode: 4a577...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #39 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hæ? Hvor har jeg sagt at jeg trenger oppmerksomhet? 👀🤭 Og hvordan er jeg sjalu? Hvilke menn skulle jeg være forelsket i? Jeg har alltid FÅTT oppmerksomhet uten å jobbe for det. Folk trekker mot meg og synes jeg er lett å prate med. Jeg hater drama og baksnakking. Jeg er åpen, ærlig og sier rett ut hva jeg mener. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg har verdens beste kjæreste som jeg elsker og er lykkelig med jeg. Anonymkode: d0957...e05 Trodde du var ts. Beklager. Jeg trodde dere tilsammen var en meget sjalu toxic person, men hver for dere er det sikkert ikke slik. Anonymkode: 4a577...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 20. november #40 Del Skrevet 20. november (endret) Pingvinen skrev (1 time siden): Er utadvent og smiler og ler mye. Er visstnok sjarmerende. D R I T S K U M M E L T !! Dyrt, morsomt, herlig og kilde til alt: glede, forargelse, armod, forsovelse, nattevak - men først og fremst glede for de som klarer å glede seg. Kvinner som det svake kjønn..? Njæ, prøv litt lengre ute på landet kanskje ;D Endret 20. november av carlberner1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå