AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Syns det er mye dårlige klementiner. Myke, lyse i fargen. Har det skjedd noe? Anonymkode: 3e805...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Enig! jeg går og gleder meg til å spise de digge klementinene som er før jul, og blir dritskuffa hver gang jeg har handla. Nå må de komme snart 🍊🍊🍊 Anonymkode: c6e01...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Appelsinene har gått ned i kvalitet også, man er nødt til å plukke ut og lære seg hvordan de ser ut og føles når de er gode. Jeg mistenker at det blir liggende på lagrene fordi folk spiser mindre frukt pga de sinnssyke prisene. Jeg har merket en tydelig forskjell på kvaliteten etter plandemien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hvis de er myke er det fordi de har vært oppbevart for kaldt. Jeg kjøpte noen klementiner på en internasjonal butikk her om dagen, de var veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå