Knirke Skrevet 20. november 2024 #21 Del Skrevet 20. november 2024 Det jeg har gjort er 1: Prioritert å ta en utdannelse som gir god lønnsutvikling. 2: Bodd billig. Det er helt alfa og omega å være to, og ikke bo i de verste pressområdene. 3: Ikke skaffet barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #22 Del Skrevet 20. november 2024 Kjenner folk som kjøpte Bitcoin tidlig, og ble mangemillionærer på noe de egentlig tenkte var tøys. Ellers er jo utleie en fin måte å få ekstra penger på. Man må jo nesten være litt uheldig for ikke å bli smårik, med alle de mulighetene som er i dag. Anonymkode: eb8e1...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #23 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner folk som kjøpte Bitcoin tidlig, og ble mangemillionærer på noe de egentlig tenkte var tøys. Ellers er jo utleie en fin måte å få ekstra penger på. Man må jo nesten være litt uheldig for ikke å bli smårik, med alle de mulighetene som er i dag. Anonymkode: eb8e1...cb7 Jeg har selv nettopp tippet over en million i crypto, fond og aksjer. Jeg sparer litt i fond hver måned, og jeg driver smått med ltt kjøp og salg av aksjer. Ellers sørger jeg for at husleie er på 1/3 eller mindre av min faste inntekt. Jeg forsøker å holde meg til et nøkternt dagsbudsjett. Føler ikke at jeg har dårlig råd, men så har jeg ikke barn eller bil. Ts, har du boliglån eller leier du? Har du oversikt over alle utgifter i bedriften og i ditt personlige budsjett? Anonymkode: 3db18...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #24 Del Skrevet 20. november 2024 Skylder du 500k i skatt og lønn til ansatte? På tide å avvikle den bedriften, du sier den ikke er så lønnsom, og du har åpenbart ikke økonomisk kontroll. Staten er den verste kreditor du kan ha. Just sayin’. Måten man har råd til hus, biler etc er å ha økonomisk kontroll, over et visst minimumsnivå av inntekt er økonomisk kontroll viktigere enn akkurat hva inntekten er. Anonymkode: a87ef...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå