AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ved hvilken alder synes du at menn og kvinner burde vite om de vil ha barn eller ikke? Jeg er selv K32 og får menn tidlig i 40 årene opp på tinder (av og til, det er max alderen jeg har satt) men nesten alle som ikke har barn fra før, har valgt «ikke sikker enda» på barneønske. Det synes jeg er veldig rart. Jeg har visst hva jeg vil siden jeg var i barneskolealder 😅 Anonymkode: 77b68...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Det er kanskje fordi kjæreste er førstepri for dem? Barn ok hvis det følger med pakka, men ok uten også Anonymkode: a09f4...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tror de vet, men de vil ikke si det for da 'skremmer' de vekk de damene som ikke faller i samme kategori. Anonymkode: 048ed...d7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror det samme som den over meg. De vil ikke ha barn, men setter "vet ikke" bare fordi de ikke vil skremme vekk fine damer som ønsker seg barn. Lokker dem til seg og lar henne sveve i det uvisse noen år, inntil det er for sent for henne å få barn. Eller bare dater noen måneder og så kvitter seg med henne fordi hun vil ha barn men det vil ikke fyren. Anonymkode: 16a50...3d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ved hvilken alder synes du at menn og kvinner burde vite om de vil ha barn eller ikke? Jeg er selv K32 og får menn tidlig i 40 årene opp på tinder (av og til, det er max alderen jeg har satt) men nesten alle som ikke har barn fra før, har valgt «ikke sikker enda» på barneønske. Det synes jeg er veldig rart. Jeg har visst hva jeg vil siden jeg var i barneskolealder 😅 Anonymkode: 77b68...221 For meg så handler det litt om partneren man har. Jeg kunne gjerne giftet meg med en irritabel kvinne som elsker å reise og ruse, men da er ikke barn aktuelt. Anonymkode: c7f82...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Så dere sier egentlig at menn ikke tenker på barn på samme måte? De synes begge deler er like ok? 😅 Jeg vil ikke ha barn, men vil heller ikke ha en som plutselig en dag vil ha. Da blir man jo enten forlatt eller han kommer til å bli bitter og hate meg. Anonymkode: 77b68...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har siden tenårene visst jeg ikke vil ha barn. Har det satt opp, og da går de som har "ønsker barn" eller har barn fra før går til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ivy skrev (2 minutter siden): Jeg har siden tenårene visst jeg ikke vil ha barn. Har det satt opp, og da går de som har "ønsker barn" eller har barn fra før går til venstre. Ja, jeg gjør det samme. Men er så syyyykt mange som har valgt «ikke sikker enda» Synes de er for gamle til det 😅🙈 Anonymkode: 77b68...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden De som er over 40 og er "ikke sikker enda", de er som regel ganske sikre. Og hvis han, mot formodning, virkelig har gått i SÅ mange år og fremdeles ikke klart å bestemme seg, da er det ikke en du vil ha. Noen med så sterk beslutningsvegring er et mareritt å være sammen med. Anonymkode: 91324...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg (som kvinne) ønsker meg barn HVIS jeg finner den rette partneren. Om jeg ikke gjør det ønsker jeg meg ikke barn. Så jeg også setter "vet ikke" på ønsket om barn. Jeg ønsker ikke å bli alene mor. Anonymkode: 1418c...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg (som kvinne) ønsker meg barn HVIS jeg finner den rette partneren. Om jeg ikke gjør det ønsker jeg meg ikke barn. Så jeg også setter "vet ikke" på ønsket om barn. Jeg ønsker ikke å bli alene mor. Anonymkode: 1418c...e36 Jeg tenker også det går litt i det. Antakelig er ganske mange av de som skriver "vet ikke" ganske sikre på at de egentlig ønsker seg barn, men de vil ikke ha for enhver pris, de må finne drømmedama å få de med også. Og så er det de på motsatt side som skriver vet ikke for å ikke skremme vekk. Tviler på at det er veldig mange som fortsatt reelt lurer på om de vil eller ikke.. Men de vil ikke være absolutte siden de ikke vet hva fremtiden bringer. 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg som kvinne, ønsker også, som andre her, om den rette dukker opp. Vet ikke hvorfor jeg ikke har et solid ja eller nei ønske, dor å være ærlig tenkte jeg aldri på barn når jeg var yngre. En framtid med familie har liksom aldri eksistert i hodet mitt, men ikke en uten heller. Det er et så stort valg og jeg vet så lite om fremtiden at jeg føler jeg ikke kan ta en beslutning å være fornøyd. Kommer sikkert til å bare være i limbo så fremt ikke rett mann kommer før det er forsent, å heller bestemme at det ikke ble fordi jeg ikke rakk. Anonymkode: 07a92...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er 48 og har tre barn. Første fikk jeg som 23 åring, siste som 29. Eldste er 25. Det er sykt hvor sene folk er i dag med til og med bestemme seg OM de vil ha barn. Men det er vel det som er greit med å være litt surrete som ung. Opps, der glemte jeg det pillen. 😅🥰 Heller det... Anonymkode: ad46f...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Dumt å fortsatt være usikker når man er 40 ja. Litt rart at man ikke klarer å bestemme seg for hva man vil. Jeg visste da jeg var 18 at jeg ville ha barn en dag liksom. Anonymkode: b6293...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå