AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #101 Del Skrevet 23. november 2024 Bimbo skrev (1 minutt siden): På ingen måte er jeg en helgen. Det er ikke menn heller, menn er i mye større grad enn kvinner på jakt etter «vakrest mulig» av det de kan få. Forskjellen er at hvis kvinner ikke kan få det de vil ha så takker de ofte nei, mens menn ofte synes sex med en uattraktiv kvinne er bedre enn ingen sex. Whataboutism. Jeg kritiserer menn og, ikke noe problem. Når det gjelder tinder, et åpenbart at det er i damenes favør. Hvis menn synes sex med en uattraktiv dame er bedre enn ingen sex, så er det kanskje fordi han mangler selvfølelse og troen på at også han kan velge. De fleste menn jeg kjenner, også de med heldig utseende takker langt ifra ja til alt og alle. Anonymkode: 2d4ce...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #102 Del Skrevet 23. november 2024 Fremmed fugl skrev (5 timer siden): Første problemet med ditt spørsmål er at kvinner er mye mer uenige om hva som er skikkelig kjekke menn enn hva vi menn er når det gjelder kvinner. Faktisk er kvinner så uenige om dette, så det er helt meningsløst å snakke om 10/10 menn. Det andre problemet er at påstanden om at alle kvinner blir brukt på omgang av en liten minoritet av menn frem til kvinnene ønsker familie, krever at vi menn er som en apeflokk som løper rundt å prøver å ha mest mulig tilfeldig sex. Som vi vet at vi ikke gjør. Men er interessant å se om det er menn i tråden som tror at dem er noe som ikke finnes, og hva dem har opplevd av avvisning. Men Fremmed Fugl. Du er god til å argumentere. Men må du alltid argumentere vekk alt det som blir sagt? Det finnes jo ofte litt sannhet i det folk sier, selv om den er aldri så liten eller subjektiv, eller til med en opplevelse som kommer av et objektiv forhold, om det gjelder for é plattform, men ikke for andre, etc. Anonymkode: 2d4ce...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23. november 2024 #103 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): snip - Huff 😂 Det er attraktivt at du ser det fra andres side i ettertid - snip Anonymkode: 24048...d49 Det var en fase den høsten hvor jeg bare ikke var meg selv. Alt jeg følte var så polarisert og ekstremt. Noe av dette følger meg litt fremdeles. Nå har det gått mer enn 2 år og noen av damene fra den høsten er jo damer jeg møter nå og da via felles kjente og aktiviteter. Når de fra denne perioden forsiktig strekker ut en hånd og gir et hint om at de kan prate med meg, syntes jeg det er veldig vanskelig å senke skjoldet. Litt siden jeg er kanskje overdrevet defensiv, litt stolt og vanskelig, men mest pga noe som ikke handler om henne i det hele. Jeg assosierer dem med det jeg følte denne høsten. Den samme uroen og stresset blir dratt frem på nytt. Hun har ikke gjort noe galt og det er ikke hennes feil at hele "greia" bare vekker de følelsene fra den høsten. Jeg har jo oppriktig lyst til å prate med dem, for det var jo noe ved dem jeg likte. Prate med dem på en rolig måte for å finne ut av hvem er du? Hvilke valg har du tatt og hvilke verdier har du? Ikke nødvendigvis for å se om vi passer sammen romantisk, men også for å bare normalisere situasjonen og være på talefot. Dette går jo helt naturlig med andre jeg kom i prat med etter den høsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #104 Del Skrevet 23. november 2024 Te- Presten skrev (54 minutter siden): Det var en fase den høsten hvor jeg bare ikke var meg selv. Alt jeg følte var så polarisert og ekstremt. Noe av dette følger meg litt fremdeles. Nå har det gått mer enn 2 år og noen av damene fra den høsten er jo damer jeg møter nå og da via felles kjente og aktiviteter. Når de fra denne perioden forsiktig strekker ut en hånd og gir et hint om at de kan prate med meg, syntes jeg det er veldig vanskelig å senke skjoldet. Litt siden jeg er kanskje overdrevet defensiv, litt stolt og vanskelig, men mest pga noe som ikke handler om henne i det hele. Jeg assosierer dem med det jeg følte denne høsten. Den samme uroen og stresset blir dratt frem på nytt. Hun har ikke gjort noe galt og det er ikke hennes feil at hele "greia" bare vekker de følelsene fra den høsten. Jeg har jo oppriktig lyst til å prate med dem, for det var jo noe ved dem jeg likte. Prate med dem på en rolig måte for å finne ut av hvem er du? Hvilke valg har du tatt og hvilke verdier har du? Ikke nødvendigvis for å se om vi passer sammen romantisk, men også for å bare normalisere situasjonen og være på talefot. Dette går jo helt naturlig med andre jeg kom i prat med etter den høsten. Alt du skriver kan du være ærlig om. Du trenger ikke si alt, men at du synes det er vanskelig å senke skjoldet, kanskje fordi du er stolt og fordi du hadde en vanskelig periode hvor du oppførte deg helt dust og ble flau i ettertid. Det er å senke skjoldet, og det er jo det som gjør deg likandes. Ærlighet og refleksjon. At du bæda i svømmehallen er jo ikke det sjarmerende og fine. Det er hvordan du forteller deg i etterkant,men sin egen vurdering innbakt i historien, og at du ikke unnskylder atferden din, men viser at du har empati for dem du utsatte dem for. Å være vanskelig er et slags avslag og det inviterer ikke til åpenhet og relasjon. Det gjør ærlighet og å gjøre opp for seg. Å unnskylde seg er en treningssak. Jeg gjør det ofte i dag, og det er ikke noe tap for meg, men føles selvfølgelig. Anonymkode: 2d4ce...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23. november 2024 #105 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt du skriver kan du være ærlig om. Du trenger ikke si alt, men at du synes det er vanskelig å senke skjoldet, kanskje fordi du er stolt og fordi du hadde en vanskelig periode hvor du oppførte deg helt dust og ble flau i ettertid. Det er å senke skjoldet, og det er jo det som gjør deg likandes. Ærlighet og refleksjon. At du bæda i svømmehallen er jo ikke det sjarmerende og fine. Det er hvordan du forteller deg i etterkant,men sin egen vurdering innbakt i historien, og at du ikke unnskylder atferden din, men viser at du har empati for dem du utsatte dem for. Å være vanskelig er et slags avslag og det inviterer ikke til åpenhet og relasjon. Det gjør ærlighet og å gjøre opp for seg. Å unnskylde seg er en treningssak. Jeg gjør det ofte i dag, og det er ikke noe tap for meg, men føles selvfølgelig. Anonymkode: 2d4ce...1c1 Ja, jeg har jo lyst til å være ærlig om det. Men det må være en naturlig situasjon. Om jeg skal spekulere handler det også mye om det du sa at det var en periode hvor jeg oppførte meg "rart". Normalt sett kreves det mer enn et pent ansikt før jeg velger å eksponere meg. Men den høsten kompromiterte jeg standarden for oppførsel og kommunikasjon, både for meg selv og hva jeg tålte fra andre. Så det er kanskje det tapet av min egen verdi (i mine øyne) som svir mest. Og det jeg legger merke til er at dette gjelder bare de 2 fra den høsten. Resten av tiden er jeg en skravlete ekstrovert som prater med alle på Klatresenteret. Så målet blir å gjøre som du sier; svelge stoltheten, åpne opp og prate helt normalt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #106 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 21.54): Er han ekte? Det virker som en animert ai person? Anonymkode: 24048...d49 Det er fordi det er nettopp det, dårlig en sådan Anonymkode: a1b5c...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #107 Del Skrevet 23. november 2024 Te- Presten skrev (12 minutter siden): Ja, jeg har jo lyst til å være ærlig om det. Men det må være en naturlig situasjon. Om jeg skal spekulere handler det også mye om det du sa at det var en periode hvor jeg oppførte meg "rart". Normalt sett kreves det mer enn et pent ansikt før jeg velger å eksponere meg. Men den høsten kompromiterte jeg standarden for oppførsel og kommunikasjon, både for meg selv og hva jeg tålte fra andre. Så det er kanskje det tapet av min egen verdi (i mine øyne) som svir mest. Og det jeg legger merke til er at dette gjelder bare de 2 fra den høsten. Resten av tiden er jeg en skravlete ekstrovert som prater med alle på Klatresenteret. Så målet blir å gjøre som du sier; svelge stoltheten, åpne opp og prate helt normalt med dem. Du er reflektert. Når man skal gjøre vanskelige ting, er det langt fra vanlig at situasjonen føles naturlig nok. Det vanskligste er alltid å begynne. Resten går lettere, er man først i gang. Anonymkode: 2d4ce...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23. november 2024 #108 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er reflektert. Når man skal gjøre vanskelige ting, er det langt fra vanlig at situasjonen føles naturlig nok. Det vanskligste er alltid å begynne. Resten går lettere, er man først i gang. Anonymkode: 2d4ce...1c1 Takk for noen gode ord. Siden den naturlige tilstanden min er smilende, rolig og kontaktsøkende skal det nok gå bra. Kunsten er å være seg selv. Og det beste med det er at du får hun virkelig se hvem jeg er. Og om det hun da møter ikke er interessant har hun kunne tatt et informert valg (Nå ser jeg helt vekk fra om jeg ikke liker det hun viser meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #109 Del Skrevet 23. november 2024 Te- Presten skrev (1 minutt siden): Takk for noen gode ord. Siden den naturlige tilstanden min er smilende, rolig og kontaktsøkende skal det nok gå bra. Kunsten er å være seg selv. Og det beste med det er at du får hun virkelig se hvem jeg er. Og om det hun da møter ikke er interessant har hun kunne tatt et informert valg (Nå ser jeg helt vekk fra om jeg ikke liker det hun viser meg). Ja, det her går åpenbart fint, uansett hva som skjer etterpå! Anonymkode: 2d4ce...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #110 Del Skrevet 23. november 2024 Når jeg ser på sånne plansjer med bilder av menn og kvinner, der de rates fra 1-10, så synes jeg de flotteste er de som får en rating score på 5-6. 7-ere begynner å bli for bimbo og dukkepent for kvinner og jålete og fløtepus for menn. Jeg skjønner virkelig ingenting av de skalaene. Er de virkelig representative for hva folk synes er attraktivt? Anonymkode: 1a1b0...ba6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #111 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når jeg ser på sånne plansjer med bilder av menn og kvinner, der de rates fra 1-10, så synes jeg de flotteste er de som får en rating score på 5-6. 7-ere begynner å bli for bimbo og dukkepent for kvinner og jålete og fløtepus for menn. Jeg skjønner virkelig ingenting av de skalaene. Er de virkelig representative for hva folk synes er attraktivt? Anonymkode: 1a1b0...ba6 Til en viss grad. Jeg vet om en del både damer og menn som dater denne typen og er interessert i dem. Kommer an på mye. By, bygd, skole, miljø, organisasjon, alder, etc. De er jo ofte litt like hverandre i verdier, gjerne tradisjonelle i hvert fall utseendemessig, og til en viss grad personlighetsmessig. Har vokst opp litt sånn og har vært i denne typen miljøer senere og, av jobbmessige grunner. Jeg passer ikke i et sånt miljø. Opplever at det ofte er der at damer og menn er mest ulike. Digger flere av dem, men vi er ofte ganske ulike, og det er der jeg har opplevd det er mest drama og konflikt, ikke bare blant damene. Det er jo disse chad/alfa og stacys, som er blitt laget av noen i inceluniverset. Men der tror mange av dem faktisk på at de som liksom er "under" disse, egentlig vil være som disse, og egentlig vil knulle og være sammen med disse. Mange av dem ser verden gjennom hierarkiske briller. Anonymkode: 2d4ce...1c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #112 Del Skrevet 23. november 2024 Te- Presten skrev (På 22.11.2024 den 16.04): Hovmod står for fall og det er fare for å fremstå litt arrogant ved å dele åpent og ærlig. Jeg vil ikke gi meg selv et tall på en skala, men min erfaring fra veldig mange ulike situasjoner er at jeg er svært heldig med utseende (tenker primært ansikt) og kroppsbygning. I tillegg lever jeg en sunn livsstil med ingen alkohol, moderat kosthold og en god del fysisk aktivitet som klatring, løping og dans. Men dette svaret er ment for å vise frem at utseende får deg bare så langt, for det var en periode i livet jeg ble ofte avvist. Da jeg var nyskilt hadde jeg en helt umettelig tørst på bekreftelse og kunne knapt prate med ei dame uten at jeg prøvde å få en eller annen type bekreftelse fra det. Og dette førte til noen situasjoner hvor jeg oppførte meg alt fra litt rart til fullstendig grusomt. Alle avslagene i denne perioden kom utelukkende av oppførsel: at jeg sa og gjorde ting som var upassende, at jeg gikk for fort frem, at jeg leste signaler feil (noe jeg vanligvis er ganske god på å lese) eller at jeg styrte samtalen inn på noe seksuelt alt for raskt. Så ja, "kjekke" menn blir også avvist om vi oppfører oss dårlig. Dere skal få et eksempel på hvor utrolig teit jeg oppførte meg en gang. Nå ser jeg tilbake på dette og gremmes litt med et skeivt smil. I ettertid har jeg pratet med henne, bedt om unnskyldning og hun svarte det gikk greit. På svømmehallen/badeland så jeg ei som så helt fantastisk ut i badetøy. Så jeg opprettet diskret blikkontakt, holdt blikket 0,5 sekunder, trakk det til meg og brukte videre kroppsspråk til å spørre om jeg var velkommen bort. Responsen hennes oppfattet jeg til at jeg var velkommen bort for litt småprat. Men derfra ble det et fullstendig mageplask fra min side. Hun kjente meg ikke og jeg hadde aldri sett henne før. Selv om hun var der med sønnen sin brukte jeg sikkert under 5 minutter på å snu samtalen, med en vilt fremmed, inn på sex. Selvfølgelig ble hun ikke imponert og siden hun ikke kjente meg eller viste hvordan jeg kom til å reagere på et eventuelt avslag, var hun så forsiktig i avslaget. Formuleringen var noe sånn «jeg følte ikke noe særlig kjemi». Det hun burde sagt med sine egne ord er jo «Du er fullstendig batshit insane, stay the fuck away!» Hvis hun hadde likt deg hadde hun vært interessert helt uavhengig av den episoden der. Du er nok ikke så attraktiv som du tror. Anonymkode: 1ddcf...178 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #113 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvis hun hadde likt deg hadde hun vært interessert helt uavhengig av den episoden der. Du er nok ikke så attraktiv som du tror. Anonymkode: 1ddcf...178 Feil. Oppførsel betyr alt. Du skal leve med noen også, oppførsel hinter til hvordan den opplevelsen blir. Om noen føler seg ukomfortabel, så henter ikke et utsendet deg inn fra det. Kroppen søker ofte å være trygg. Anonymkode: 24048...d49 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #114 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Feil. Oppførsel betyr alt. Du skal leve med noen også, oppførsel hinter til hvordan den opplevelsen blir. Om noen føler seg ukomfortabel, så henter ikke et utsendet deg inn fra det. Kroppen søker ofte å være trygg. Anonymkode: 24048...d49 Hadde hun vært tiltrukket av vedkommende hadde ikke denne samtalen ødelagt for noen verdens ting. Ferdig diskutert, farvel. Anonymkode: 1ddcf...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #115 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde hun vært tiltrukket av vedkommende hadde ikke denne samtalen ødelagt for noen verdens ting. Ferdig diskutert, farvel. Anonymkode: 1ddcf...178 Du må lære. Anonymkode: 24048...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 24. november 2024 #116 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde hun vært tiltrukket av vedkommende hadde ikke denne samtalen ødelagt for noen verdens ting. Ferdig diskutert, farvel. Anonymkode: 1ddcf...178 Du har jo ikke diskutert. Slik jeg ser det har du slengt frem en påstand, uten noen støttende argumentasjon. Til og med på ungdomsskolen ville en stil på hele 200 ord stilt strengere krav til diskusjonen. Hvis du virkelig vil diskutere er jeg "all ears" og lytter til deg. Du har tydelig masse fornuftig å komme med og jeg lærer så gjerne av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #117 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 0.35): Jeg er vel ganske kjekk, for det har jeg fått høre fra både kjente og ukjente jenter i tide og utide. Spesielt ofte det siste året. Jeg tar jenter i kikke på meg Jeg blir også ofte avvist, hvert fall hvis jeg faktisk prøver. Når jeg ikke prøver, vel det er en annen historie. Jeg får alle de damene jeg ikke vil ha. Det er mye dynamikk da. Opplever ofte at jenter mister interessen hvis de føler at de «har» meg. jeg er også litt lukket av meg, hvert fall i perioder-svingende selvfølelse. Og da kommer ikke personligheten min frem. Kan lukke meg av skam. Som for eksempel at jeg føler jeg burde være mer, ha flere venner, fungere bedre i hverdagen. Jeg fungerer egentlig ganske så bra, men min indre dialog sier ikke alltid det. Det jeg har lært er at det har ikke noe å si hvor kjekk du er hvis man ikke har et velfungerende og livskraftig indre Anonymkode: a6abd...be7 Kunne 100% skrevet dette svaret selv. Er i akkurat samme situasjon. Veldig heldig med utseende, men hjelper lite når man er introvert og til tider veldig usikker Anonymkode: 24c48...ea9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #118 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.36): Personligheten er viktigst. Er du en objektiv 10/10 utseendemessig synker du uansett rett i bunn om personligheten er dårlig. Anonymkode: ecfaf...6c3 Tror ikke det stemmer heelt. Se hvor mange damer som liker kjekkaser som oppfører seg dårlig. Anonymkode: 072f6...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #119 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke det stemmer heelt. Se hvor mange damer som liker kjekkaser som oppfører seg dårlig. Anonymkode: 072f6...bc1 Se hvor mange som liker «ikke-kjekkaser» som oppfører seg bra. Anonymkode: 39cf4...b97 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #120 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror ikke det stemmer heelt. Se hvor mange damer som liker kjekkaser som oppfører seg dårlig. Anonymkode: 072f6...bc1 Du kan velge å se etter en trend, forholde deg negativ. Prisen er å være i fare å gå glipp av selve livet, fordi du ikke ser mulighetene som finnes i det. Anonymkode: 24048...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå