AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #41 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva legger du i å bli avvist? Jeg fikk høre en gang for 2 år siden av en dame at hun hadde avvist meg fordi jeg flørtet med hun. Det eneste spørsmålet jeg har stilt hun de gangene vi har møttes er "hvordan går det :)". Men jeg fikk vite i ettertid at jeg har prøvd meg på hun, og at hun avviste meg.... Øhhhh Andre får dømme hvor attraktiv jeg er, men jeg fikk flere hundre matches på tinder etter relativt kort tid, etter at jeg hadde lastet ned appen. Flere av damene jeg matchet med var veldig pene. Nå liker jeg veldig få kvinner i utgangspunktet, men jeg blir avvist ca. 50/50 av de jeg har likt oppigjennom. Gjør meg ingenting, man trenger kun å treffe riktig én gang. Anonymkode: 8cb14...f9a Hva er grunnen til at de avviser deg? Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #42 Del Skrevet 10 timer siden JackOfAllTrades skrev (31 minutter siden): Krøpet over 40 så føler det kunstig å sette en score på meg selv. Har vel hørt fra jeg var i tenårene at jeg er kjekk. Jeg opplevde vel det som mer irriterende da damer ofte dømte meg som en arrogant drittsekk. Fikk ofte høre når jeg kom i prat med de « så hyggelig du er, trodde du var en klyse»…Har vel hatt litt blandet hell med datingapper og to av de jeg matchet med ville ha bilder på andre platformer,da de trodde jeg ikke var personen på profilbildene. Hva folk tenker på som kjekk er uansett så himla subjektivt. Tror allikevel at det krever mer av «pene» mennesker å vise personlighet da man lett kan bli avskrevet som kjip. Eller som jeg får inntrykket av her inne, en narsissist 😅 Blandet hell med datingapper på hvilken måte? Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #43 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): For mange år siden kjente jeg en svært kjekk mann. Husker han ble avvist av en del damer fordi de trodde han måtte være en player når han var så kjekk. Anonymkode: 2831f...f26 Edit: Nå var det også mange kvinner som sjekket han opp og som var svært aggressive i sjekkingen. Så det var ikke slik at ingen ville røre han. Men det var enkelte som tenkte at han måtte være en player selv om alle som kjenner han vet at han var det stikk motsatte. Anonymkode: 2831f...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #44 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Edit: Nå var det også mange kvinner som sjekket han opp og som var svært aggressive i sjekkingen. Så det var ikke slik at ingen ville røre han. Men det var enkelte som tenkte at han måtte være en player selv om alle som kjenner han vet at han var det stikk motsatte. Anonymkode: 2831f...f26 Svært aggressiv i sjekkingen? Hva gjorde de? Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #45 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svært aggressiv i sjekkingen? Hva gjorde de? Anonymkode: 91c46...470 Gi lapdance, osv Anonymkode: 2831f...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #46 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ett eksempel Anonymkode: 91c46...470 Han er jo bare 10/10 om han har perfekt personlighet i tillegg. Også må han være utseendemessig riktig for riktig kvinne. Jeg liker skjegg. Og han han har så mye muskler at det er stygt. Litt morsomt at du brukte et AI bilde og ikke en ekte mann da. Anonymkode: 5c187...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #47 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gi lapdance, osv Anonymkode: 2831f...f26 Forbanna heldiggris. Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #48 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er vel ganske kjekk, for det har jeg fått høre fra både kjente og ukjente jenter i tide og utide. Spesielt ofte det siste året. Jeg tar jenter i kikke på meg Jeg blir også ofte avvist, hvert fall hvis jeg faktisk prøver. Når jeg ikke prøver, vel det er en annen historie. Jeg får alle de damene jeg ikke vil ha. Det er mye dynamikk da. Opplever ofte at jenter mister interessen hvis de føler at de «har» meg. jeg er også litt lukket av meg, hvert fall i perioder-svingende selvfølelse. Og da kommer ikke personligheten min frem. Kan lukke meg av skam. Som for eksempel at jeg føler jeg burde være mer, ha flere venner, fungere bedre i hverdagen. Jeg fungerer egentlig ganske så bra, men min indre dialog sier ikke alltid det. Det jeg har lært er at det har ikke noe å si hvor kjekk du er hvis man ikke har et velfungerende og livskraftig indre Anonymkode: a6abd...be7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #49 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gi lapdance, osv Anonymkode: 2831f...f26 Dette var bare på utesteder i fylla? Opplevde han ikke normal sjekking? Jeg skjønner de tenkte han var player når han godtok lapdance av mulig ulike damer også. Om det ikke er snakk om ei lapdancende dame som han kun ga seksuell oppmerksomhet og ikke normale samtaler til. Var det ingenting han selv kunne gjøre for å virke seriøs? Anonymkode: 24048...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #50 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er vel ganske kjekk, for det har jeg fått høre fra både kjente og ukjente jenter i tide og utide. Spesielt ofte det siste året. Jeg tar jenter i kikke på meg Jeg blir også ofte avvist, hvert fall hvis jeg faktisk prøver. Når jeg ikke prøver, vel det er en annen historie. Jeg får alle de damene jeg ikke vil ha. Det er mye dynamikk da. Opplever ofte at jenter mister interessen hvis de føler at de «har» meg. jeg er også litt lukket av meg, hvert fall i perioder-svingende selvfølelse. Og da kommer ikke personligheten min frem. Kan lukke meg av skam. Som for eksempel at jeg føler jeg burde være mer, ha flere venner, fungere bedre i hverdagen. Jeg fungerer egentlig ganske så bra, men min indre dialog sier ikke alltid det. Det jeg har lært er at det har ikke noe å si hvor kjekk du er hvis man ikke har et velfungerende og livskraftig indre Anonymkode: a6abd...be7 Du er som du er og det er helt greit også når dere er for ulike. Om du savner noe mer, er det en ting, og kan kanskje endres over tid, men det er jo ikke et godt utgangspunkt når en stenger andre ute nei. Jeg tipper damene også har en negativ indre dialog til tider, så ikke tro du heller er alene om det, du er ikke rar om du skjønner, for å tvile på degselv 😊 Skam er kjipt, håper du klarer å la de tankene gå i større grad, å tillater deg å bare være. Jeg skammes også, så du vet det, det er så teit og på et punkt må den skammen delvis hives ut. Anonymkode: 24048...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #51 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg får finne et bedre bilde av han da. Anonymkode: 91c46...470 Er det den tegneseriefiguren som har tatt over for Leonardo DiCaprio? Har du selv tall på alle trådene du har startet om dette intetsigende tullet? Du spammer jo ned hele forumet med disse utseende-trådene dine. Anonymkode: 6d2eb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 3 timer siden #52 Del Skrevet 3 timer siden Tror neppe de som utgir seg for å være 10/10 faktisk er det om de ikke får seg napp. I så fall er det en veldig god grunn bak, som gjør deg langt under en 10/10 som helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå