Irak Skrevet 25. november 2024 #121 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kunne 100% skrevet dette svaret selv. Er i akkurat samme situasjon. Veldig heldig med utseende, men hjelper lite når man er introvert og til tider veldig usikker Anonymkode: 24c48...ea9 Hva er det som gjør deg usikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #122 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 1.44): Feil. Oppførsel betyr alt. Du skal leve med noen også, oppførsel hinter til hvordan den opplevelsen blir. Om noen føler seg ukomfortabel, så henter ikke et utsendet deg inn fra det. Kroppen søker ofte å være trygg. Anonymkode: 24048...d49 Til dels enig i det du skriver her. Er man usikker kan man fort oppføre seg litt keitete, og i noen tilfeller bli oppfattet som arrogant. Det er ofte en forsvarsmekanisme som kan slå litt uheldig ut noen ganger. En reflektert person vil se bak 'masken'. Således vil det kunne bidra til at man føler seg trygg på seg selv. Er ikke alle mennesker man er trygge på, selv om man er trygg i seg selv. Man kan fint ha en utrygg tilknytning til et menneske, og en trygg tilknytning til et annet. Det er ofte samspillet som kan være med på å skape trygghet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #123 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (11 minutter siden): Til dels enig i det du skriver her. Er man usikker kan man fort oppføre seg litt keitete, og i noen tilfeller bli oppfattet som arrogant. Det er ofte en forsvarsmekanisme som kan slå litt uheldig ut noen ganger. En reflektert person vil se bak 'masken'. Således vil det kunne bidra til at man føler seg trygg på seg selv. Er ikke alle mennesker man er trygge på, selv om man er trygg i seg selv. Man kan fint ha en utrygg tilknytning til et menneske, og en trygg tilknytning til et annet. Det er ofte samspillet som kan være med på å skape trygghet. Jaja, det er klart. Det vet jeg, og jeg tenkte ikke at det også må forklares, men det må jo det, for alt sosialt må forklares på den mest grunnleggende funksjon her inne. Jeg begynner å bli salty, ikke av deg, men at det meste vi gjør er å bare snakke om. Da blir noen lei seg, da blir noen glad. Men det er jo et diskusjonsforum så man kan sikkert ikke forvente noe annet eller noe mer enn disse samtalene. Anonymkode: 24048...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #124 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaja, det er klart. Det vet jeg, og jeg tenkte ikke at det også må forklares, men det må jo det, for alt sosialt må forklares på den mest grunnleggende funksjon her inne. Jeg begynner å bli salty, ikke av deg, men at det meste vi gjør er å bare snakke om. Da blir noen lei seg, da blir noen glad. Men det er jo et diskusjonsforum så man kan sikkert ikke forvente noe annet eller noe mer enn disse samtalene. Anonymkode: 24048...d49 Jeg syns det er litt viktig å fremheve det bare. Var ikke noe mer enn det. Det som kan virke som banale selvfølgeligheter for noen, er ikke nødvendigvis det for andre vettu.... Å? Føler du at du må ta mange unødvendige hensyn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #125 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Jeg syns det er litt viktig å fremheve det bare. Var ikke noe mer enn det. Det som kan virke som banale selvfølgeligheter for noen, er ikke nødvendigvis det for andre vettu.... Å? Føler du at du må ta mange unødvendige hensyn? Det er virkelig, for det hadde de heller ikke tenkt på, så bra du sier det. Håper bare det blir lest og forstått. Ja, føler det må være hensyn i hvert minste ord og at alt må forklares som om noen ikke har erfaring som menneske. Anonymkode: 24048...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #126 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er virkelig, for det hadde de heller ikke tenkt på, så bra du sier det. Håper bare det blir lest og forstått. Ja, føler det må være hensyn i hvert minste ord og at alt må forklares som om noen ikke har erfaring som menneske. Anonymkode: 24048...d49 Forstått håper jeg det blir. Så er det slik at veien fra refleksjon til handling kan være utfordrende for noen. Og er man i trygge omgivelser så kan det øves på. Huff...Det virker veldig slitsomt. Noen ganger kan det kjennes veldig tappende å være sammen med mennesker som trenger mye av oss. Jeg vil gå så langt at noen voksne er rett og slett emosjonelle vampyrer. Det er virkelig ikke bra...Da klarer man ikke å være seg selv. Man går regelrett på eggeskall...Det er fryktelig usunt i lengda. Da velger jeg heller mitt eget selskap framfor slike mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #127 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 19.09): En mann som åpenlyst anser seg selv som 10/10, har sannsynligvis et ego som frastøter ganske mange... Anonymkode: bba4a...717 Eller han har god selvtillit og selvfølelse som ikke styres av bekreftelse fra andres vurdering av ham Anonymkode: 886b9...a8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #128 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 23.34): 185 er jo ikke mye å skryte av Anonymkode: 1ddcf...178 👆 Klysete ting å si. Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #129 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 0.06): Awww, skjønn 😍 Synes jeg svært sjelden ser kjekke menn. Anonymkode: 7e035...f4a Med de standardene dine er ikke det rart. Kanskje du kunne prøve deg på kvinner i de lange tørke tidene? Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #130 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 0.37): Absolutt ikke min type, ikke som AI-ugenerert heller. Jeg kan se han er kjekk og kunne sikkert sett etter ham på stranda, men han interesserer meg ikke. Anonymkode: 2d4ce...1c1 Du ville sett etter han på stranda, men han interesserer deg ikke? Hvordan fungerer den logikken? Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #131 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 8.03): Om menn bare kunne legge inn halvparten så mye innsats i å ta vare på kvinner som i å gå på gymmen Anonymkode: 8bfa8...c5b Kvinner vil ikke bli tatt vare på av en uattraktiv mann. Mannen må først prøve å bli mer attraktiv før den problemstillingen er aktuell. Måten å gjøre det på er bl.a. å gå på gymmen. Anonymkode: 91c46...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #132 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 14.57): Når jeg ser på sånne plansjer med bilder av menn og kvinner, der de rates fra 1-10, så synes jeg de flotteste er de som får en rating score på 5-6. 7-ere begynner å bli for bimbo og dukkepent for kvinner og jålete og fløtepus for menn. Jeg skjønner virkelig ingenting av de skalaene. Er de virkelig representative for hva folk synes er attraktivt? Anonymkode: 1a1b0...ba6 You guys tell me 🤷♂️ Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #133 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan velge å se etter en trend, forholde deg negativ. Prisen er å være i fare å gå glipp av selve livet, fordi du ikke ser mulighetene som finnes i det. Anonymkode: 24048...d49 Halvparten av kvinner sier de ikke vil ha ONS med mindre mannen er "klassisk kjekk". Jeg regner med disse kvinnene er klassisk pene selv. ONS regnes ikke som en bekreftelse for kvinner flest siden det så lett å få, nærmest automatisk, men hvis du som mann klarer det har du fått en bekreftelse på at du er noe. Anonymkode: 91c46...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 25. november 2024 #134 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg er kommet til ett punkt i livet at jeg klarer meg helt fint uten ett kvinnfolk. Jeg er kanskje en 6/10, grei kropp, trener, grei jobb, har gode moraler osv så om ett kvinnfolk ikke tar meg som jeg er så får det være hennes problem tenker jeg. Jeg har forstått såpass at det finnes ikke partnere for alle i dag, med tanke på dagens preferanser til folk så er det veldig mange i dag som vil ende opp alene. Jeg gidder ikke å stresse over det, klarer meg like fint alene som jeg hadde gjort med en partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 25. november 2024 #135 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 11.19): Men Fremmed Fugl. Du er god til å argumentere. Men må du alltid argumentere vekk alt det som blir sagt? Det finnes jo ofte litt sannhet i det folk sier, selv om den er aldri så liten eller subjektiv, eller til med en opplevelse som kommer av et objektiv forhold, om det gjelder for é plattform, men ikke for andre, etc. Anonymkode: 2d4ce...1c1 Skjønte ikke helt. Jepp, syns det er gøy å lese hva menn som tror dem er universelt kjekke skriver, men kanskje mest gøy at dem tror at dem er universelt kjekke. Syns posten fra han som skrev om at han ble avvist når han var despo og kom for fort til sex i praten var fin. Men selve premissene for tråden er tullete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #136 Del Skrevet 25. november 2024 Mr.Anon skrev (3 timer siden): Jeg er kommet til ett punkt i livet at jeg klarer meg helt fint uten ett kvinnfolk. Jeg er kanskje en 6/10, grei kropp, trener, grei jobb, har gode moraler osv så om ett kvinnfolk ikke tar meg som jeg er så får det være hennes problem tenker jeg. Jeg har forstått såpass at det finnes ikke partnere for alle i dag, med tanke på dagens preferanser til folk så er det veldig mange i dag som vil ende opp alene. Jeg gidder ikke å stresse over det, klarer meg like fint alene som jeg hadde gjort med en partner. Føler du at du ikke er kjekk nok? Anonymkode: 91c46...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #137 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Halvparten av kvinner sier de ikke vil ha ONS med mindre mannen er "klassisk kjekk". Jeg regner med disse kvinnene er klassisk pene selv. ONS regnes ikke som en bekreftelse for kvinner flest siden det så lett å få, nærmest automatisk, men hvis du som mann klarer det har du fått en bekreftelse på at du er noe. Anonymkode: 91c46...470 Det var ikke dette kommentaren min handlet om? Det handlet om å kun se deler av realiteten som det passer seg for at man skal bli furt og sår. Altså være negativ og ureflekter. Som kvinne driter jeg i ons, jeg bryr meg ikke om det er noe jeg lett kan få om jeg prøver, for jeg vil ikke ha det.så det er ingen bekreftelse for meg, for jeg har ikke lyst på det. Og bryr meg ikke om noen vil ha det med meg. Bekreftelsen er om noen syns jeg er fin, ferdig. Det må ikke skje noe etterpå, det må ikke være fra en mann en gang eller en potensiell match. Og den gode gode bekreftelsen er at en mann jeg forelsker meg i føler det samme og vil leve sammen. Om jeg på et sted i livet er på reise eller annet og befinner meg i en utrolig god kjemi med noen, og der å da er jeg tent, han er tent, selv om vi ikke vet om det blir mer, da kanskje. Men det blir heller en overraskelse. Om kvinnen ikke er fin nok til dem hun er tiltrukket, vil det heller bare være trist. Men ingen har jo lyst til å være nær noen de ikke er tiltrukket, så det er liksom ikke noe å gjøre med det. Å det handler ikke bare om pen, men pen for henne hva enn det betyr. Jeg skjønner dere føler dere uattraktive om ingen prøver seg, men dere må bygge opp en indre aksept. Det er ikke en så simpel verden at om ingen vil ha ons med deg=uattraktiv. For du kan jo være attraktiv for noen som ikke vil noe, eller som vil ha mer. Anonymkode: 24048...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #138 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 👆 Klysete ting å si. Anonymkode: 91c46...470 Klysete? Jeg er 190 og føler meg lav rett som det er. Skulle gitt mye for å være 195, og dominert fullstendig. Anonymkode: 1ddcf...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #139 Del Skrevet 25. november 2024 Mr.Anon skrev (6 timer siden): Jeg er kommet til ett punkt i livet at jeg klarer meg helt fint uten ett kvinnfolk. Jeg er kanskje en 6/10, grei kropp, trener, grei jobb, har gode moraler osv så om ett kvinnfolk ikke tar meg som jeg er så får det være hennes problem tenker jeg. Jeg har forstått såpass at det finnes ikke partnere for alle i dag, med tanke på dagens preferanser til folk så er det veldig mange i dag som vil ende opp alene. Jeg gidder ikke å stresse over det, klarer meg like fint alene som jeg hadde gjort med en partner. Du vet at når du selv rangere deg som 6/10, så rangerer kvinner flest deg som 3/10 eller at best 4/10. Anonymkode: 1ddcf...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #140 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klysete? Jeg er 190 og føler meg lav rett som det er. Skulle gitt mye for å være 195, og dominert fullstendig. Anonymkode: 1ddcf...178 Dysmorphi. Du er ikke lav. Du er høyere enn meste parten av verdens befolkning. Og du ønsker deg en boksen til earpluggene mine i økt høyde. Anonymkode: 24048...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå