Gå til innhold

Noen 10/10 menn her som ofte blir avvist?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosa Gnom skrev (30 minutter siden):

Jeg forstår ikke. Tittel er uklart. En 10 / 10 mann er jo perfekt. Vil kunne ligge med hvem som helst og aldri bli avvist. Mannen er jo perfekt. På alle måter. Det må han være siden han er 10 / 10. Heldigvis så finnes det ingen slike mennesker. Ingen er perfekte. Så igjen, tittel er litt uklar. Jeg tror ikke at det finnes noen mennesker som er 10 /  10 da dette er ett perfekt menneske.

Folk pleier å gi hverandre 10 i ny og ne, det er bare du som kverulere som vanlig.

Anonymkode: 91c46...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt redd for pene menn, så er nok litt avvisende da jeg ikke tror det er sjanse i helvete. Og forventer nok at de sannsynligvis er litt bruk-og-kast, og det vil ikke jeg ha. Jeg vil ikke være one night stand nr 423 for en pen mann.

Anonymkode: b5e3d...b58

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10/10 går vel kun på utseendet? om ikke personligheten også er 10/10 så vil oppegående kvinner avvise også de med 10-utseendet. En 8/10 utseende med 10/10 personlighet derimot vil nok være drømmemannen for veldig mange, så lenge de deler verdier og interesser. Dere må komme dere bort fra tanken om at det kun er utseendet som er avgjørende. Det gjelder kanskje i tenårene, men etter det så teller annet mye mer.

Anonymkode: d80e6...f2c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.06):

Hører "topp 10% får alle damer" ramsen nevnt hele tiden. Er det noen menn her med topp utseende (høyde, kropp, ansikt etc.) som ofte bli avvist? Opplever dere å bli ignorert eller er det et sjeldent unntak? 

10/10 finnes ikke, objektivt sett, hverken blant kvinner eller menn. Forskjellen på 9/10 og 10/10 er rent subjektiv, og knyttet til ting som du personlig liker men sidemannen ikke nødvendigvis foretrekker.

Når det er sagt: Alle menn som "er i markedet" blir ofte avvist. En suksessrate på 20% er så eksepsjonelt høyt at folk som skryter av noe slikt i de aller fleste tilfeller bare prøver å juge på seg å lykkes bedre enn de faktisk gjør.

De "dyktigste" finner du forøvrig blant dem som blir gode til å raskt identifisere hvor de har en sjanse, og som kun fokuserer innsatsen der. Det er i stor grad dette som er trikset.

"Kald" sjekking av damer, som i utgangspunktet ikke er særlig interesserte, har jevnt over lav suksessrate.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Folk pleier å gi hverandre 10 i ny og ne, det er bare du som kverulere som vanlig.

Joda,må kverulere litt,men er du ikke enig? ett menneske som er 10 / 10 er ett perfekt menneske? Hvordan ellers skal skalaen virke? Jeg har aldri gitt noen så høy score før. Det er helt urealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

10/10 går vel kun på utseendet? om ikke personligheten også er 10/10 så vil oppegående kvinner avvise også de med 10-utseendet. En 8/10 utseende med 10/10 personlighet derimot vil nok være drømmemannen for veldig mange, så lenge de deler verdier og interesser. Dere må komme dere bort fra tanken om at det kun er utseendet som er avgjørende. Det gjelder kanskje i tenårene, men etter det så teller annet mye mer.

Anonymkode: d80e6...f2c

Hvorfor gjelder det i tenårene og ikke senere liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Joda,må kverulere litt,men er du ikke enig? ett menneske som er 10 / 10 er ett perfekt menneske? Hvordan ellers skal skalaen virke? Jeg har aldri gitt noen så høy score før. Det er helt urealistisk.

Skal vi senke skalaen til 9 da, nei vent da blir 9 urealistisk, la oss senke den til 8, nei vent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (3 minutter siden):

10/10 finnes ikke, objektivt sett, hverken blant kvinner eller menn.

Ok, så 9 er den nye topp karakteren da, flott. Da er ikke det å få 5 like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange menn som tror de er 10/10. Dette er deres oppfatning av seg selv. Liker ikke mannfolk som mener selv de er 10/10, de er som oftest selvopptatt og kvalme (og stygge). Mener du at du er en 10er, senk deg selv litt. Gi litt av deg selv, men ikke for mye. Kanskje du faktisk får napp👍 personlighet og hygiene er det viktigste 👍

Anonymkode: a57e2...031

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

personlighet og hygiene er det viktigste 👍

Anonymkode: a57e2...031

50% av kvinner vil kun ha ons med deg hvis du er modell pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

5 tenker jeg er helt middels. En helt normal,vanlig mann. :) ikke bra, ikke dårlig. Midt på treet. 9 Vil jeg si er ekstremt bra. Treffer på alle punktene utenom noen få. Disse er også sjeldne.

Endret av Rosa Gnom
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

5 er da ikke ille? 5 er i praksis middels.

2/3 av befolkningen er vel 4, 5 ellers 6?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (1 time siden):

5 tenker jeg er helt middels. En helt normal,vanlig mann. :) ikke bra, ikke dårlig. Midt på treet. 9 Vil jeg si er ekstremt bra. Treffer på alle punktene utenom noen få. Disse er også sjeldne.

Jeg sier ikke at jeg er 5, jeg er 3 topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovmod står for fall og det er fare for å fremstå litt arrogant ved å dele åpent og ærlig. Jeg vil ikke gi meg selv et tall på en skala, men min erfaring fra veldig mange ulike situasjoner er at jeg er svært heldig med utseende (tenker primært ansikt) og kroppsbygning. I tillegg lever jeg en sunn livsstil med ingen alkohol, moderat kosthold og en god del fysisk aktivitet som klatring, løping og dans.  Men dette svaret er ment for å vise frem at utseende får deg bare så langt, for det var en periode i livet jeg ble ofte avvist.

Da jeg var nyskilt hadde jeg en helt umettelig tørst på bekreftelse og kunne knapt prate med ei dame uten at jeg prøvde å få en eller annen type bekreftelse fra det. Og dette førte til noen situasjoner hvor jeg oppførte meg alt fra litt rart til fullstendig grusomt. Alle avslagene i denne perioden kom utelukkende av oppførsel: at jeg sa og gjorde ting som var upassende, at jeg gikk for fort frem, at jeg leste signaler feil (noe jeg vanligvis er ganske god på å lese) eller at jeg styrte samtalen inn på noe seksuelt alt for raskt.
Så ja, "kjekke" menn blir også avvist om vi oppfører oss dårlig.

Dere skal få et eksempel på hvor utrolig teit jeg oppførte meg en gang. Nå ser jeg tilbake på dette og gremmes litt med et skeivt smil. I ettertid har jeg pratet med henne, bedt om unnskyldning og hun svarte det gikk greit.

På svømmehallen/badeland så jeg ei som så helt fantastisk ut i badetøy. Så jeg opprettet diskret blikkontakt, holdt blikket 0,5 sekunder, trakk det til meg og brukte videre kroppsspråk til å spørre om jeg var velkommen bort. Responsen hennes oppfattet jeg til at jeg var velkommen bort for litt småprat. Men derfra ble det et fullstendig mageplask fra min side. Hun kjente meg ikke og jeg hadde aldri sett henne før. Selv om hun var der med sønnen sin brukte jeg sikkert under 5 minutter på å snu samtalen, med en vilt fremmed, inn på sex. Selvfølgelig ble hun ikke imponert og siden hun ikke kjente meg eller viste hvordan jeg kom til å reagere på et eventuelt avslag, var hun så forsiktig i avslaget. Formuleringen var noe sånn «jeg følte ikke noe særlig kjemi». Det hun burde sagt med  sine egne ord er jo «Du er fullstendig batshit insane, stay the fuck away!»

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JackOfAllTrades skrev (På 20.11.2024 den 23.01):

« så hyggelig du er, trodde du var en klyse»…

Men ehhhh, en klyse er en selvgod ekkel person med bakoversleik.  Det er IKKE hyggelig å kalle folk det.  Det er IKKE synonymt med kjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.07):

Blir ofte ignorert. 185 høyde, kjekk, muskler 

Anonymkode: 5a8be...79e

Enda er du for lav til å være en 10’er 

185 🤣

Anonymkode: 6fba0...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.19):

10 av 10, tja, men jeg er nok over gjennomsnittet heldig med genene. Men det er alltid jeg som må ta initiativ, det tør damer sjelden, og det er langt ifra alltid at jeg får napp. Vi menn er vandt til å måtte jobbe litt for ligg, selv blant de kjekkeste så er det noen forsøk mellom hver gang det blir napp. 

Anonymkode: a1b5c...133

Gaaaad, sånn er det for damer og. Alle menn sier ikke ja. Jeez.

Anonymkode: 2d4ce...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de garantert ikke. Jeg, og mange flere damer jeg vet om, går ikke etter smørkjekke menn eller stereotypisk kjekke menn. Ikke vår type. Men jeg kjenner jo dametypen som gjør det. Finnes mange ulike type damer.

Anonymkode: 2d4ce...1c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 14.07):

Blir ofte ignorert. 185 høyde, kjekk, muskler 

Anonymkode: 5a8be...79e

185 er jo ikke mye å skryte av

Anonymkode: 1ddcf...178

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (10 timer siden):

Det er vel gjort forsøk som viser at kvinner vurderer 80% av menn til å være under gjennomsnittlig attraktive (i praksis uattraktive). 

Anonymkode: 1ddcf...178

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...