AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #41 Del Skrevet 23. november 2024 For min del var det motsatt. Fikk flere muligheter med voksne kvinner etter at jeg bestemte meg for å barbere restene på hodet. Skjønner jo at ei jente på 20 har lyst på en mann med pent hår, men det virker for meg som at kvinner ikke bryr seg nevneverdig. Eller at det er nok kvinner som ikke har hår som et minimumskrav. Anonymkode: 1a2c9...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3. desember 2024 #42 Del Skrevet 3. desember 2024 Er med god grunn at jeg beholder enten caps eller lue på hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #43 Del Skrevet 3. desember 2024 Nei. Men noen menn må selvfølgelig skylde på sånne ting (det de ikke kan endre, som manglende hår og høyde) og ikke innse at det er alt det andre (personlighet, personlig hygiene etc) Anonymkode: 10ef5...9ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #44 Del Skrevet 3. desember 2024 Tror faktisk det er et fåtall av kvinner som liker skallete menn. Var en i kompisgjengen som mistet håret tidlig dessverre. Han var utvilsomt den som fikk minst oppmerksomhet på byen. Anonymkode: 1ca07...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #45 Del Skrevet 23. desember 2024 Hvis du eier det at du har mistet håret så er det ok. Og at du tar konsekvensene og barberer alt før det bare er sørgelige fjoner igjen.... Anonymkode: 7a6d4...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 23. desember 2024 #46 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du eier det at du har mistet håret så er det ok. Og at du tar konsekvensene og barberer alt før det bare er sørgelige fjoner igjen.... Anonymkode: 7a6d4...07f Jeg barberer det kort, men det er jo litt rart at det er den eneste måten å "eie" det på.. I følge kvinner. Som om det er opplest og vedtatt at det er kun da man kan ha selvtillit. Hva om man har selvtillit til å gi faen i hva andre mener og bare la det vokse? Hva om man føler seg best selv når man lager hentesveis? Hvis man tør det uansett hva andre mener, da snakker vi selvtillit. At kvinner mener det er turn off er noe helt annet enn at mannen ikke har selvtillit. Det er vel ikke slik at kvinner kun har selvtillit hvis de barberer leggene eller under armene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #47 Del Skrevet 24. desember 2024 Her har alder alt å si. Når vi runder 50 år vil halvparten av mennene begynt å miste håret, og da begrenser man seg mer og mer som årene går, hvis dette skal være viktig. Starter hårtapet i tjueåra kan det kanskje telle negativt, siden damene er vant til at majoriteten har hår, men det er ikke uoverkommelig da heller. Mitt inntrykk er også at disse gutta ofte er i forhold, siden de er mindre aktuelle for tilfeldig sex. I løpet av tretti- og -førti blir det så vanlig at forskjellen jevner seg ut. Anonymkode: 0e0e8...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #48 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 12.07): Foretrekker kvinnfolk menn med hår eller ikke hår? Hva sier dere damer? Anonymkode: f7ad8...8ab Sjansen minker veldig mye. Hår har mest og si av alt, takler ikke menn med hårtap og eller som er skalla. Får sånn slangefølelse når jeg ser skalla menn, ligner et slangehode/Voldemort… Anonymkode: 96870...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #49 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg vil ikke si at jeg er særdeles opptatt av utseende. Hsr datet både høye og lave menn, samt overvektige. Men er det en ting som jeg bryr meg om, så er det at han har hår på hodet. Det er viktig. Men det er også individuelt. Så ingenting å frykte. Anonymkode: ba6b6...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #50 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du eier det at du har mistet håret så er det ok. Og at du tar konsekvensene og barberer alt før det bare er sørgelige fjoner igjen.... Anonymkode: 7a6d4...07f Det dummeste jeg leser er når man sier at man skal "eie" det. Ingen aner hva det betyr. Hårtap uansett lengde på håret er turn-off for veldig mange kvinner, ingen tvil. Anonymkode: 8a8be...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #51 Del Skrevet 24. desember 2024 Det er ikke den største hindringen hvis du tar godt vare på deg selv. Er du trent, har god økonomi og humor så kommer du langt. Da kan du plutselig velge kvinner av høyere kvalitet. Slipper overvektige kvinner som ikke tar vare på seg selv og som aldres fort hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 1a2c9...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #52 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 10.31): De aller aller fleste menn ser bedre og yngre ut med hår. Mange kvinner later til å mene at hårtap ikke betyr noe for utseendet, men enten er de uærlige eller så mener de egentlig bare å understreke at utseendet ikke er blant de viktigste kvalitetene ved en mann. Anonymkode: db0bf...00f Men utseendet er jo like viktig for kvinner som får menn, man ser jo bare at mindre heldige, lavere og skal lede menn sliter med å finne make. Tror det er et av fåtall av kvinner som mener noe annet hvis de skal være helt ærlige. Menn med hår! Anonymkode: 96870...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #53 Del Skrevet 24. desember 2024 DelvisPresley skrev (På 3.12.2024 den 20.00): Er med god grunn at jeg beholder enten caps eller lue på hele året. Alle skjønner at du er skalla. Slutt med det, det ser bare teit ut. Anonymkode: 78f71...706 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 30. desember 2024 #54 Del Skrevet 30. desember 2024 Personlig hadde jeg ikke noe drag før jeg ble skallet. Å "eie" det betyr slik jeg ser det å vitse litt med det, eller ikke stikke det under en stol. Litt som nicket mitt. Greit å være skallet. Mye verre å være tynn i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #55 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 15.24): Men utseendet er jo like viktig for kvinner som får menn, man ser jo bare at mindre heldige, lavere og skal lede menn sliter med å finne make. Tror det er et av fåtall av kvinner som mener noe annet hvis de skal være helt ærlige. Menn med hår! Anonymkode: 96870...14f I alle dager... "Man ser jo bare" at menn, både med og uten hår, lave som høye, er i forhold med flotte damer. Slutt å uttale deg på vegne av alle kvinner. Nei, det er ikke bare et fåtall av kvinner som mener dette. Anonymkode: 7e7fd...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #56 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg er en mann i midten av 30-årene som tidlig begynte å miste håret iløpet av 20-årene. Hadde store komplekser mot dette, og ville helst aldri gå ut inngangsdøra uten å ta en caps på hodet. Og at mange kunne komme med kommentarer som " du vurderer ikke hårtransplantasjon da? " eller gjorde narr av vikene, gjorde ikke akkurat at man følte seg så veldig attraktiv ovenfor det motsatte kjønn. Men etter å ha tatt steget og barbert bort alt håret, fokus på trening, ta vare på huden, skjegg og klesstil, så merker jeg at den økte selvtilliten har dratt fordeler inn i datingen. Så nå ser jeg på hårtapet som nesten en fordel, for det gjorde at jeg begynte å kompensere med en sunnere livsstil og økt livsglede. Anonymkode: ba258...3f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #57 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ser ikke to ganger på mannfolk som er skalla. Syns ikke det er fint rett og slett. Veldig overflatisk jeg vet, men jeg klarer bare ikke. Anonymkode: acaa6...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #58 Del Skrevet 30. desember 2024 Nei, men de må barbere alt, måne er ikke pent. Syns det er verre med de store nesene, fordi nesa fortsetter å vokse. Nesehår og ørehår...ikke så fint. Anonymkode: b57a1...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #59 Del Skrevet 30. desember 2024 Syns det er fint. Syns også det virker som at at skalla menn unngår en gruppe kvinner med sosiale avvik, å det er jo flott. Anonymkode: e0bfd...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå