Gå til innhold

Minker sjansen for menn med hårtap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine erfaringer med damer skriver seg fra tiden etter håret og jeg dro hver for oss. Jeg tror kanskje dette skyldes andre ting.

(Jeg måtte liksom blande meg i denne tråden med dette nicket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg ikke. Kjenner så mange menn som har barbert seg helt på hodet, og de er stilige.

Det jeg ikke ville ha likt, er om du er skalla på toppen og så har langt hår på sidene (har kun sett dette på film!!), eller om du kjører hentesveis. Synes heller ikke det er særlig fint når man er helt skallet, og så har et stort skjegg.

Anonymkode: 7e7fd...2d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Foretrekker kvinnfolk menn med hår eller ikke hår? Hva sier dere damer? 

Anonymkode: f7ad8...8ab

Jeg må ha mann med hår.  Jeg finner ikke skallede menn attraktive men heldigvis er vi damer forskjellig der. Så i 50 åra er det mindre sjans for å finne en med håret i behold. 

Anonymkode: e8eff...868

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan du tar det selv som mann, og hvordan du steller det som ev  er igjen. Jeg sliter mer med langhåret menn, de har ikke draget her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri tenkt over. Mannen min er den vakreste jeg vet. Har ikke hatt hår så lenge jeg har kjent han. Eller han har masse hår, bare ikke på hodet 🥰

Anonymkode: 29588...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller aller fleste menn ser bedre og yngre ut med hår. Mange kvinner later til å mene at hårtap ikke betyr noe for utseendet, men enten er de uærlige eller så mener de egentlig bare å understreke at utseendet ikke er blant de viktigste kvalitetene ved en mann. 

Anonymkode: db0bf...00f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker hår men siden jeg er blitt 47 år vet jeg at sjansen for at mannen har skikkelig hårmanke blir mindre å mindre 😂 Men noen ser skikkelig syke ut uten hår, akkurat som noen ikke er fine selv om de har hår. 

Anonymkode: 58875...09c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv en mann med lite hår og har valgt å klippe alt tynt så jeg unngår "klovnekransen". 
Om vinteren når det er kaldt og luetid så merker jeg en helt annen oppmerksomhet fra damene. Jeg får mange lange blikk og smil fra damene. 
Når jeg går uten lue vil jeg påstå denne interessen fra damene er redusert med 80%. 
Derfor må jeg bruke momentumet med lue og sjarmere damene med prat og væremåte. Det viktigste er å oppnå første kontakt.
Etter hvert når lua kommer av har jeg allerede rukket å varme opp damene tilstrekkelig , de er blitt klamme i trusa, at sjansen for snøret i bånn er stor. 

Anonymkode: 0d703...0b0

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 12.07):

Foretrekker kvinnfolk menn med hår eller ikke hår? Hva sier dere damer? 

Anonymkode: f7ad8...8ab

Har null å si. Personlighet teller mest.. dessuten er menn med barbert/skallet hode hot for mange av oss :)

Anonymkode: a8ade...4b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 20.11.2024 den 12.33):

Jeg har en kamerat (jeg er kvinne selv) som jeg har kjent i flere tiår. Han er blant de mennene som har mistet mesteparten av håret, og har valgt å barbere hodet for smårestene. Han påstår hardnakket at han var mye større "damemagnet" før, mens han hadde hår. Han sier at så lenge damene TROR mannen har hår, så kikker de litt ekstra i forbifarten, smiler litt kanskje, gir kort sagt oppmerksomhet, som når han har LUE på, og det er skjult at han ikke har hår. Med en gang luen er av, så ser ikke damene på han lenger, sier han.

Jeg husker vi hadde en diskusjon om dette, fordi jeg synes menn kan være kjekke selv om de ikke har hår. Så lenge de barberer hodet, og ikke sparer noen lange, tynne, tjafsete fjoner av rester på hodet da... det er stygt. Men et hode uten hår gjør ikke noe.

Den kompisen jeg nevnte mente det var forskjeller på kvinners alder. Unge kvinner liker IKKE menn uten hår, men etter hvert som kvinner blir eldre, godtar de og liker menn uten hår. Men de yngre... nei. De ser en annen vei.

Men hårtap skjer jo heldigvis stort sett ikke med helt unge menn. De fleste er over 30, og da bør man være etablert. 

Ingen fornuftig dame på alder med de uten hår bryr seg om det. Om noen på 20 bryr seg, så har jeg stor forståelse for det. De er 20. 

Anonymkode: 93d4c...05e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hårtap skjer jo heldigvis stort sett ikke med helt unge menn. De fleste er over 30, og da bør man være etablert. 

Ingen fornuftig dame på alder med de uten hår bryr seg om det. Om noen på 20 bryr seg, så har jeg stor forståelse for det. De er 20. 

Jeg hadde en i klassen min som hadde begynnende måne når han gikk ut ungdomsskolen. Måtte barbere hodet på videregående. Tungt genetisk disponert da, det var vel knapt en mann i slekta på noen av sidene som hadde et hårstrå i behold...

Anonymkode: 1ca55...251

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde en i klassen min som hadde begynnende måne når han gikk ut ungdomsskolen. Måtte barbere hodet på videregående. Tungt genetisk disponert da, det var vel knapt en mann i slekta på noen av sidene som hadde et hårstrå i behold...

Anonymkode: 1ca55...251

Stort sett er det ikke sånn, men ja, noen særdeles mister håret tidlig. Må være vanskelig å være 15 år med måne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jo menn med hår er finest det skal jeg være ærlig på samtidig er jo det å miste håret en del av det som skjer i alderdommen. Ikke alle, sett gamle menn med håret i behold menn de fleste må man jo regne med mister håret, blir tynn i håret, får viker, måne osv. 

Jeg er 37 så naturlig fler og fler aktuelle kandidater mister håret selv om det ser ut som de fleste har det enda av de i min krets. Min x derimot som jeg har kjent siden jeg var 22 har nå fått tynnere hår og kan tydelig se en måne. Da er jeg enige med andre her det er penest å fjerne håret. Da syns jeg det er mer sexy med en barbert skalle enn alle mulige forsøk på å dekke over. 

Selv håper jeg på gode hår gener min mormor hadde fortsatt tykt nydelig hår i alder av 89 og alle renna i behold. Kun en pupp da pga kreft ❤️

Alle skal vi nå bli gamle (forhåpentligvis vet aldri) og da vil jo de vi ser på som aktuelle partnere ha aldringstegn om det er hår eller andre ting. 

Sånn i the long run er vell pent smil og varme fine øyne det viktigste utseende messig tenker jeg ☺️en morsom og koslig personlighet, en å ha gode samtaler med. En å diskutere vær og naboer med 🤭"ja ser du han e kald i dag, ja har du hørt ho Gudrun ha skaffa seg ein kavaler? Nei ka du sei sett over kaffen!" 

Mitt life goal er å ha ein koslig gamling ved min side når jeg selv er gamling ❤️🥰min mormor og moffa er sånn jeg vil ha det på mitt siste ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Macro skrev (På 20.11.2024 den 12.30):

Ufrivillig hårtap er noe herk, men når det først skjer bør man eie det. Det fleste menn er pene som skalla.

Takk❤️

Anonymkode: fdb30...de4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker menn med lite/ingen hår på hodet, men som noen over skriver: de må «eie» det. Skallede menn med selvtillit er hot!

Anonymkode: 4d1fa...efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår kan være flott, men det kan også et glattbarbert hode være😍

Anonymkode: 9fcb2...462

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...