Flintis Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden Mine erfaringer med damer skriver seg fra tiden etter håret og jeg dro hver for oss. Jeg tror kanskje dette skyldes andre ting. (Jeg måtte liksom blande meg i denne tråden med dette nicket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Fikser ikke menn uten hår, helt turnoff Anonymkode: 19036...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Jeg bryr meg ikke. Kjenner så mange menn som har barbert seg helt på hodet, og de er stilige. Det jeg ikke ville ha likt, er om du er skalla på toppen og så har langt hår på sidene (har kun sett dette på film!!), eller om du kjører hentesveis. Synes heller ikke det er særlig fint når man er helt skallet, og så har et stort skjegg. Anonymkode: 7e7fd...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Foretrekker kvinnfolk menn med hår eller ikke hår? Hva sier dere damer? Anonymkode: f7ad8...8ab Jeg må ha mann med hår. Jeg finner ikke skallede menn attraktive men heldigvis er vi damer forskjellig der. Så i 50 åra er det mindre sjans for å finne en med håret i behold. Anonymkode: e8eff...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden Kommer an på hvordan du tar det selv som mann, og hvordan du steller det som ev er igjen. Jeg sliter mer med langhåret menn, de har ikke draget her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden Har jeg aldri tenkt over. Mannen min er den vakreste jeg vet. Har ikke hatt hår så lenge jeg har kjent han. Eller han har masse hår, bare ikke på hodet 🥰 Anonymkode: 29588...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden De aller aller fleste menn ser bedre og yngre ut med hår. Mange kvinner later til å mene at hårtap ikke betyr noe for utseendet, men enten er de uærlige eller så mener de egentlig bare å understreke at utseendet ikke er blant de viktigste kvalitetene ved en mann. Anonymkode: db0bf...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden Jeg synes stort sett menn ser best ut med håret i behold, men til syvende og sist spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden Jeg foretrekker hår men siden jeg er blitt 47 år vet jeg at sjansen for at mannen har skikkelig hårmanke blir mindre å mindre 😂 Men noen ser skikkelig syke ut uten hår, akkurat som noen ikke er fine selv om de har hår. Anonymkode: 58875...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er selv en mann med lite hår og har valgt å klippe alt tynt så jeg unngår "klovnekransen". Om vinteren når det er kaldt og luetid så merker jeg en helt annen oppmerksomhet fra damene. Jeg får mange lange blikk og smil fra damene. Når jeg går uten lue vil jeg påstå denne interessen fra damene er redusert med 80%. Derfor må jeg bruke momentumet med lue og sjarmere damene med prat og væremåte. Det viktigste er å oppnå første kontakt. Etter hvert når lua kommer av har jeg allerede rukket å varme opp damene tilstrekkelig , de er blitt klamme i trusa, at sjansen for snøret i bånn er stor. Anonymkode: 0d703...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå