Gå til innhold

Minker sjansen for menn med hårtap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foretrekker kvinnfolk menn med hår eller ikke hår? Hva sier dere damer? 

Anonymkode: f7ad8...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller liten rolle for min del. Har egentlig aldri tenkt på det, og har vært tiltrukket av menn både med og uten hår. Har stort sett vært i forhold hele mitt voksne liv, og de to har hatt hår. Men har vært på date med en mann uten hår også (da jeg var ca 23), og det var ikke mangel på hårvekst som gjorde at det ikke ble noe.

Anonymkode: 68abc...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle, begge deler kan være fint. 

Anonymkode: 83b3b...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke. Men det finnes jo kvinner som foretrekker hår. Akkurat som det finnes kvinner som liker skallede best.

Anonymkode: 10ef5...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle, så lenge man gjør det beste ut av det. Unngå for all del alle former for hentesveis! Da er det mye bedre å fjerne alt.

Anonymkode: 9ac70...31f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufrivillig hårtap er noe herk, men når det først skjer bør man eie det. Det fleste menn er pene som skalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som spiller en rolle er hva man gjør med det man eventuelt har. Ikke kjør hentesveis, liksom.. Hold det kort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat (jeg er kvinne selv) som jeg har kjent i flere tiår. Han er blant de mennene som har mistet mesteparten av håret, og har valgt å barbere hodet for smårestene. Han påstår hardnakket at han var mye større "damemagnet" før, mens han hadde hår. Han sier at så lenge damene TROR mannen har hår, så kikker de litt ekstra i forbifarten, smiler litt kanskje, gir kort sagt oppmerksomhet, som når han har LUE på, og det er skjult at han ikke har hår. Med en gang luen er av, så ser ikke damene på han lenger, sier han.

Jeg husker vi hadde en diskusjon om dette, fordi jeg synes menn kan være kjekke selv om de ikke har hår. Så lenge de barberer hodet, og ikke sparer noen lange, tynne, tjafsete fjoner av rester på hodet da... det er stygt. Men et hode uten hår gjør ikke noe.

Den kompisen jeg nevnte mente det var forskjeller på kvinners alder. Unge kvinner liker IKKE menn uten hår, men etter hvert som kvinner blir eldre, godtar de og liker menn uten hår. Men de yngre... nei. De ser en annen vei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo mye på mannen. Noen ser ut som Jason Statham, andre ser ut som en kreftpasient. Kroppsbygning har MYE å si.

Anonymkode: dde67...2a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår spiller liten rolle for meg, men husker det var ganske big deal da jeg var i 20årene. 

-K32

Anonymkode: 36d76...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best med hår når jeg er singel. Men jeg falt for en mann uten hår og synes han er verdens kjekkeste med barbert hode😍

Nå har vi vært sammen så lenge at jeg bryr meg ikke om han lar det voksne i ny og ne. Men han er definitivt kjekkest når han barberer hodet😊

Anonymkode: b7eff...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Foretrekker kvinnfolk menn med hår eller ikke hår? Hva sier dere damer? 

Anonymkode: f7ad8...8ab

Så lenge du ikke gnåler om dette hele tiden, så spiller det ingen rolle for meg.

Om du går rundt og syter og klager, snakker om hårtransplantasjon så er det skikkelig turn off.

Det er ikke håret ditt jeg evt vil være sammen med, men deg, du som person med eller uten hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (25 minutter siden):

Jeg har en kamerat (jeg er kvinne selv) som jeg har kjent i flere tiår. Han er blant de mennene som har mistet mesteparten av håret, og har valgt å barbere hodet for smårestene. Han påstår hardnakket at han var mye større "damemagnet" før, mens han hadde hår. Han sier at så lenge damene TROR mannen har hår, så kikker de litt ekstra i forbifarten, smiler litt kanskje, gir kort sagt oppmerksomhet, som når han har LUE på, og det er skjult at han ikke har hår. Med en gang luen er av, så ser ikke damene på han lenger, sier han.

Jeg husker vi hadde en diskusjon om dette, fordi jeg synes menn kan være kjekke selv om de ikke har hår. Så lenge de barberer hodet, og ikke sparer noen lange, tynne, tjafsete fjoner av rester på hodet da... det er stygt. Men et hode uten hår gjør ikke noe.

Den kompisen jeg nevnte mente det var forskjeller på kvinners alder. Unge kvinner liker IKKE menn uten hår, men etter hvert som kvinner blir eldre, godtar de og liker menn uten hår. Men de yngre... nei. De ser en annen vei.

Unge kvinner er vel ganske lik unge menn. De er ganske overflatiske før de modnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret i seg selv er ikke et problem, men de fleste kler hår best og er dermed kjekkere med hår. Det er lettere for kjekke menn å få damer.

Anonymkode: f03f3...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen hårmanke men fikk 125 likes allikevel første døgnet når opprettet Tinder profil for et par år siden.

Riktignok gode bilder, så det utelukker i hvert fall ikke mulighet for partner  selv om uten hår.

Riktignok ikke funnet "the one" men tror ikke det er det manglende håret som er problemet

Anonymkode: 1f711...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hår er vel det eneste de bryr seg om når det kommer til utseende. 

Anonymkode: df087...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiller ingen rolle, så lenge man gjør det beste ut av det. Unngå for all del alle former for hentesveis! Da er det mye bedre å fjerne alt.

Anonymkode: 9ac70...31f

Ja, må være enten eller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...